Well donequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:04 schreef Reese het volgende:
Imago, ik kan wel deze vinden: Het lukt niet! Plakplastic op de ramen
Bedoelde je dit topic?
had ik ook gedaan, en er blijkbaar vierkant over heen gekekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:18 schreef Reese het volgende:
Topiclijst op 3 tot 6 maanden (geloof ik) en Control-F op 'plak'
Gezeur over taalfouten is niet gewenst en leidt af van de discussie. Dat is de reden waarom ik jouw poster heb verwijderd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi,
Waarom zijn mijn posts weggehaald in dat topic over dat blonderen van die aapje nogwat? Er staan imo veel aanvallendere posts in.
Boeit me verder niet hoor, maar edit dan consequent.
Dat snap ik ook wel, maar er staan meer posts in die geest in. Zoals die van Biancavia bijvoorbeeld. Waarom blijft die dan wel staan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Gezeur over taalfouten is niet gewenst en leidt af van de discussie. Dat is de reden waarom ik jouw poster hebt verwijderd.
Nou, ik heb een poster van Biancavia verwijderd hoor. Ook geneuzel. Verder blijft het topic op slot. Notes zijn aangemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar er staan meer posts in die geest in. Zoals die van Biancavia bijvoorbeeld. Waarom blijft die dan wel staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |