Nee, net als met pleisters, die blijven ook voor eeuwig zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:10 schreef Conflict het volgende:
ik ga plakfolie tegen mijn raam aan plempen maar nu heb ik een vraag:
KRIJG JE DAT ER OOK WEER VANAF?
Ik vind die bubbeltjes juist kei mooiquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Veel succes met het er bubbelloos opplakken
Ja, troela. Niet aan de plakkant.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:07 schreef teigan het volgende:
ennuh, ik kreeg toen als tip om water met een beetje zeepsop te gebruiken..
NIET DOEN!!!!
Ik kreeg allemaal van die witte zeep(?)vlekken erachter...
Echt zo zonde
Jawel, het werd als tip gegeven voor als ik het erop plakte, dan kon je het nog goed verschuiven.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, troela. Niet aan de plakkant.
Dat hoor ik ook altijd, heb je wel met zo'n trekkertje het zaakje gladgetrokken (alle zeepzop tussen raam en sticker vandaan).quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:11 schreef teigan het volgende:
[..]
Jawel, het werd als tip gegeven voor als ik het erop plakte, dan kon je het nog goed verschuiven.....
Serieus....
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, troela. Niet aan de plakkant.
ja dat heeft ze echt... zo moet het ook... eerst met een planten spuit het raam natmaken en dan die sticker/folie er op doen even mooi recht hangen en dan met een ruiten wisser(zo'n klein zeem ding gevan of ijskrabber kan ook) al het water er onder uit halenquote:
juist aan de plakkant idd...quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ja dat heeft ze echt... zo moet het ook... eerst met een planten spuit het raam natmaken en dan die sticker/folie er op doen even mooi recht hangen en dan met een ruiten wisser(zo'n klein zeem ding gevan of ijskrabber kan ook) al het water er onder uit halen
Lijm en zeepquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef __ZzaZzou__ het volgende:
[..]
juist aan de plakkant idd...
hoe wil je in godsnaam doen aan de andere kant pff... das wel weer de logica ten top...
idd wat water of sopje op het raam... daarna met een trekker erover...
je kunt wel hard lachen conflict... maar was jij niet degene die met de vraag kwam wat al aangeeft dat jij het helemaal niet weet![]()
maar aangzien jij de bubbeltjes leuk vind... veel plezier ermee!!!![]()
lijm en zeep gaan prima samen zolang de lijm niet oplost zoals die op plakfolie... je haalt tenslotte de zeep er weer tussenuit... waardoor de lijm weer prima plakt...quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lijm en zeep
Dat kan niet goed gaan
trekt vanzelf weer wegquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:07 schreef teigan het volgende:
NIET DOEN!!!!
Echt zo zonde
Moet alleerst zorgen dat het raam echt goed schoon is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:07 schreef teigan het volgende:
NIET DOEN!!!!
Echt zo zonde
Met hetzelfde gemak (zoniet makkelijker) trek je het er ook weer af. Ik had hetzelfde met een raam in het vorige huis. Daarom maar vast twee uur ervoor uitgetrokken om het raam weer plasticvrij te krijgen. Tot mijn verbazing was het er in 5 minuten af.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:35 schreef Conflict het volgende:
Mijn vraag is niet hoe ik het op het raam moet plakken
Mijn vraag is of je het er weer af kan halen
Het is namelijk niet echt mijn raam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |