Sop dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:48 schreef HassieBassie het volgende:
Beetje afwasmiddel op de raam smeren, plastic erop en het sop erondervandaan duwen met een lineaal oid.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:49 schreef DarkElf het volgende:
raam inzepen met water en afwasmiddel, plastic erop en gladstrijken met een trekker.
Het linkse stuk is daarentegen wel goed geluktquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:Het linkse stuk is daarentegen wel goed gelukt.
Doe hetzelfde als wat je daar hebt gedaan met de rechterkant.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:54 schreef Careca het volgende:
Die meuk droogt nog en trekt automatisch strak. Bobbels gaan vanzelf wel weg.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog nachtmerries van de keer dat ik mijn raam met dat spul ging beplakken.
Vriend van me zou meehelpen en natuurlijk hoefden wij niet de gebruiksaanwijzing te lezen. Kom, kom: dat kunnen we ook wel zonder...
Niet dus...
Hij aan de ene kant, ik aan de andere. Plakplastic van schutvel gehaald (flinke lap, net zoiets als jouw raam) en puntjes in de hoeken plakken. So far so good.
Alleen hadden we buiten de krulling van het plakplastic gerekend... En dus krulde dat rotplastic op, plakte aan elkaar. Ik (kort lontje) werd helemaal pissed en heb uiteindelijk als een idioot op dat plakplastic staan inschoppen.
Konden we weer terug naar de winkel, gebruiksaanwijzingen gevolgd ( zoals HassieBassie en DarkElf al aangeven) en toen ging het perfect.
Soms word ik schreeuwend wakker "Trek en Plak!"
Copycat is trots op mij!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
Geweldig gedaan Radjwantie!
Ik ben trots op je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |