En Nederland door Spanje.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef wipes66 het volgende:
Spanje was toch ook ooit bezet door moslims? ......
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist hebquote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
Dan sluit ik mij op in m'n huisje en masturbeer er op los.
Houdt je tenminste van de straat.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist heb
Ik ren mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik ga rennen.
de 2e nacht van plunk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga een coup plegen.
Ik denk dat China eerder nooit zal bukken, maar goed.quote:Op maandag 4 april 2005 22:39 schreef Herald het volgende:
Ik zou emigreren naar een land wat nooit zal bukken voor het islamitische juk: de Verenigde Staten van Amerika!
Ik ga tackelen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik ga rennen.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef Innisdemon het volgende:
Emigreren naar DuitslandDuitsers zijn koel
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist heb
quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
dat mag dan niet meer voor het huwelijk, behalve als het anaal is. Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:30 schreef Doekes het volgende:
Ik zou gaan nuecken.
betere weersomstandigheden ook!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
Ik zou naar Turkije verhuizen. Lekker rustig, die gasten zitten dan toch allemaal hier
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
Ik zou naar Turkije verhuizen. Lekker rustig, die gasten zitten dan toch allemaal hier
Iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef von_manstein het volgende:
Als ze winnen dan ben ik waarschijnlijk gesneuveld in de strijd, dus zal ik weinig meer kunnen doen.![]()
en eetcultuur meenemen: vleeskroketten e.d....quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef mechatronics het volgende:
[..]
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijn
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef bouncing het volgende:
nog nooit zo'n hypothetische vraag gehoord...
Ze winnen toch niet......
Wij hebben tanks - Zij hebben geiten
Wij hebben car 15's - Zij hebben Shoarmamessen
![]()
en ik denken dat ik aan het dooddoen wasquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.
Jah nou uhhhh. dan wel dan welquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.
je snapt em niet...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef bouncing het volgende:
nog nooit zo'n hypothetische vraag gehoord...
Ze winnen toch niet......
Wij hebben tanks - Zij hebben geiten
Wij hebben car 15's - Zij hebben Shoarmamessen
![]()
Met dank aan onze mooie infrastructuur zitten ze bij Arnhem en Maastricht al in de file...quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:57 schreef mechatronics het volgende:
ja maar kijk, als nederland al 2 dagen in rep en roer is om 1 moslim, hoeveel chaos zal er wel niet zijn als er 80 miljoen per bus binnen komen zetten?
en onze gewoontjes.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef mechatronics het volgende:
[..]
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijn
Op onze kosten!quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:57 schreef mechatronics het volgende:
ja maar kijk, als nederland al 2 dagen in rep en roer is om 1 moslim, hoeveel chaos zal er wel niet zijn als er 80 miljoen per bus binnen komen zetten?
ik help meequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef Xyber het volgende:
een geweer kopen en flink knappen![]()
[afbeelding]
![]()
dat is een anti-actiequote:
7 soorten sperma voor abdul.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:11 schreef tommytheman het volgende:
Een shoarmazaak kopen en dan in de sausjes spugen, dat zal ze leren
Mee andersom. Spanje was van moslims. Wie, wie verdrijft is altijd een beetje lastig te zeggen maar degenen die werden verdreven door moslims waren in elk geval anderen dan die de moslims later uitmoorden.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef wipes66 het volgende:
Spanje was toch ook ooit bezet door moslims? ......
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:31 schreef gargamel het volgende:
[..]
Mee andersom. Spanje was van moslims.
dát zijn jouw woorden!!!!quote:
en je mag meerdere wijven, je mag vrouwen hoer noemen en slaan. voor de man is het eigenlijk niet zo gek als europa moslimland wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:40 schreef foton het volgende:
Ik zou stoppen met het verkopen van bijbels en voortaan korannen gaan verkopen.![]()
Kan ik in elk geval gewoon mijn baard laten staan.
Het was van hen. Nooit in zuid spanje gekeken. Oude moskeeen enzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
riiiight. ze mochten er wonen bedoel je. maar toen dachten ze ineens dat spanje van hen was.
Het oorspronkelijk Constantinopel werd ingenomen tijdens de vierde kruistocht waar christelijke troepen moordend en plunderend door de stad trokken. Het feitelijk einde van Byzantium.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is een anti-actiemaar dat zul je nog wel een keer begrijpen als het, na de constantinopel-poging eeuwen geleden, toch gaat lukken om europa te pakken.
Het zal je verbazen maar ik heb uit die regio wel verzoeken gehad om kroketten recepten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:57 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
en eetcultuur meenemen: vleeskroketten e.d....![]()
nee het was niet van hen, want moslims zijn pas eeuwen na het christendom gekomen. moslims zijn tot een gedeelte spanje gekomen, maar ja, ook toen lukte het niet. misschien dit keer beter? doe je best!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:08 schreef gargamel het volgende:
[..]
Het was van hen. Nooit in zuid spanje gekeken. Oude moskeeen enzo?
Ah dus jij zit ook op TMF-chatquote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
Ze hebben er meer dan 8 eeuwen gezeten. Dan kun je wel stellen dat het in die periode van hun was. De visigothen die na hen kwamen waren niet dezelfde tenslotte als van wie het was afgepakt. De visigothen op hun beurt hadden het gebied weer van de romeinen afgepakt. Hoe rechtmatig is dat dan? Historie is nu eenmaal veroveren en veroverd worden. Het is niet zo dat christenen rechtmatig in spanje zitten en moslims onrechtmatig. Dat is onzin.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het was niet van hen, want moslims zijn pas eeuwen na het christendom gekomen. moslims zijn tot een gedeelte spanje gekomen, maar ja, ook toen lukte het niet. misschien dit keer beter? doe je best!
als we het hebben over de drie monotheïstische godsdiensten, dan was spanje toch echt eerst christelijk, later moslim en nu weer christelijk idd. maar moslims wonen er toch prima?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef gargamel het volgende:
[..]
Ze hebben er meer dan 8 eeuwen gezeten. Dan kun je wel stellen dat het in die periode van hun was. De visigothen die na hen kwamen waren niet dezelfde tenslotte als van wie het was afgepakt. De visigothen op hun beurt hadden het gebied weer van de romeinen afgepakt. Hoe rechtmatig is dat dan? Historie is nu eenmaal veroveren en veroverd worden. Het is niet zo dat christenen rechtmatig in spanje zitten en moslims onrechtmatig. Dat is onzin.
Jij snapt het. In Iran is prostitutie toegestaan verboden. Maar je kunt voor een geringe vergoeding aan gemeenteambtenaar een huwelijk afsluiten voor korte tijd. Deze vrouw moet gewoon naar je luisteren.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en je mag meerdere wijven, je mag vrouwen hoer noemen en slaan. voor de man is het eigenlijk niet zo gek als europa moslimland wordt.
ik heb de docu gezien ja, was toch van een iraanse die in skandinavië woont nu? moet wel zeggen dat het niet de man maar de vrouw was die het aanzoek deed. het is een soort van onderhoud dat wij niet kennen, maar geboren is uit het feit dat je geen vriendin mag hebben, maar meteen een vrouw, dus eigenlijk niet anders dan dat ik drie bier betaal en dan een paar weken hard kan neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:49 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Jij snapt het. In Iran is prostitutie toegestaan verboden. Maar je kunt voor een geringe vergoeding aan gemeenteambtenaar een huwelijk afsluiten voor korte tijd. Deze vrouw moet gewoon naar je luisteren.![]()
Ze hebben het in ieder geval mooi verpakt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb de docu gezien ja, was toch van een iraanse die in skandinavië woont nu? moet wel zeggen dat het niet de man maar de vrouw was die het aanzoek deed. het is een soort van onderhoud dat wij niet kennen, maar geboren is uit het feit dat je geen vriendin mag hebben, maar meteen een vrouw, dus eigenlijk niet anders dan dat ik drie bier betaal en dan een paar weken hard kan neuken.
ik had het over de documentairemaakster...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval mooi verpakt.
Die 17-jarige is niet naar scandinavie verhuist. Die lieten ze alleen als voorbeeldje zien Die andere twee die centraal stonden waren drugsverslaafde moeders en ze waren begin 20 en hadden een stuk jongere mannen. Die ene sneed er flink op los als ie slechte zin had![]()
grinnek, ik weet niet of canada nou net de aangewezen plek isquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:50 schreef star_gazer het volgende:
TT is fout. 'Als' moet 'zodra' zijn
Het is geen vraag meet 'of', het is de vraag 'wanneer' we de islamitische republiek der Nederlanden heten. Dan zit ik in Canada
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |