En Nederland door Spanje.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef wipes66 het volgende:
Spanje was toch ook ooit bezet door moslims? ......
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist hebquote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
Dan sluit ik mij op in m'n huisje en masturbeer er op los.
Houdt je tenminste van de straat.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist heb
Ik ren mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik ga rennen.
de 2e nacht van plunk?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga een coup plegen.
Ik denk dat China eerder nooit zal bukken, maar goed.quote:Op maandag 4 april 2005 22:39 schreef Herald het volgende:
Ik zou emigreren naar een land wat nooit zal bukken voor het islamitische juk: de Verenigde Staten van Amerika!
Ik ga tackelen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
Ik ga rennen.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef Innisdemon het volgende:
Emigreren naar DuitslandDuitsers zijn koel
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
ha kijk, ik zie iets wat ik de afgelopen 2 weken totaal niet gemist heb
quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
dat mag dan niet meer voor het huwelijk, behalve als het anaal is. Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:30 schreef Doekes het volgende:
Ik zou gaan nuecken.
betere weersomstandigheden ook!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
Ik zou naar Turkije verhuizen. Lekker rustig, die gasten zitten dan toch allemaal hier
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
Ik zou naar Turkije verhuizen. Lekker rustig, die gasten zitten dan toch allemaal hier
Iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef von_manstein het volgende:
Als ze winnen dan ben ik waarschijnlijk gesneuveld in de strijd, dus zal ik weinig meer kunnen doen.![]()
en eetcultuur meenemen: vleeskroketten e.d....quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef mechatronics het volgende:
[..]
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |