Iddquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef von_manstein het volgende:
Als ze winnen dan ben ik waarschijnlijk gesneuveld in de strijd, dus zal ik weinig meer kunnen doen.![]()
en eetcultuur meenemen: vleeskroketten e.d....quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef mechatronics het volgende:
[..]
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijn
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef bouncing het volgende:
nog nooit zo'n hypothetische vraag gehoord...
Ze winnen toch niet......
Wij hebben tanks - Zij hebben geiten
Wij hebben car 15's - Zij hebben Shoarmamessen
![]()
en ik denken dat ik aan het dooddoen wasquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.
Jah nou uhhhh. dan wel dan welquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:26 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ja, maar stel nou dat het niet hypothetisch zou zijn.
je snapt em niet...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef bouncing het volgende:
nog nooit zo'n hypothetische vraag gehoord...
Ze winnen toch niet......
Wij hebben tanks - Zij hebben geiten
Wij hebben car 15's - Zij hebben Shoarmamessen
![]()
Met dank aan onze mooie infrastructuur zitten ze bij Arnhem en Maastricht al in de file...quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:57 schreef mechatronics het volgende:
ja maar kijk, als nederland al 2 dagen in rep en roer is om 1 moslim, hoeveel chaos zal er wel niet zijn als er 80 miljoen per bus binnen komen zetten?
en onze gewoontjes.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:01 schreef mechatronics het volgende:
[..]
even de nederlandse taal er gelijk doorheen persen als we er dan toch zijn
Op onze kosten!quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:57 schreef mechatronics het volgende:
ja maar kijk, als nederland al 2 dagen in rep en roer is om 1 moslim, hoeveel chaos zal er wel niet zijn als er 80 miljoen per bus binnen komen zetten?
ik help meequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef Xyber het volgende:
een geweer kopen en flink knappen![]()
[afbeelding]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |