Helaas reed de man die vorig jaar die koersen won, Rebellin, ook erg sterk. Zou best weer een strijd tussen beiden kunnen worden.quote:Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd reed vandaag goed, top 10 klassering zou leuk zijn... Goede opwarmer voor LBL en AGR, laat ie dan maar in bloedvorm zijn!
I agreequote:
wat?quote:
It isquote:Op maandag 4 april 2005 20:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wielrennen is misschien wel de mooiste sport...
Zijn er ook zenders die in België te ontvangen zijn waarop het wordt uitgezonden?quote:Op maandag 4 april 2005 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen de 2e etappe van het Baskenland weer op Eurosport, vanaf 16.00.
is alleen op eurosport te zien en op etbsat (is online stream. En of op een of andere Baskische Zender als je schotel hebtquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zijn er ook zenders die in België te ontvangen zijn waarop het wordt uitgezonden?
Er is een stream: http://www.eitb.com/media/etbsat.aspquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zijn er ook zenders die in België te ontvangen zijn waarop het wordt uitgezonden?
Als hij kan om de prijzen. Zijn per slot van rekening ook ProTour punten te verdienen voor de top 10 in eindklas. En voor de etappewinnaars.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Zal Boogerd om de prijzen proberen mee te fietsen of probeert ie rustig in vorm te raken?
Rond de 8e plek dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat ik Boogerd weer bij de 1e 10 zag...
Zeker de eerste keer dat hij bij zijn debuut in dezelfde tijd finisht als de winnaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:58 schreef Bartoli het volgende:
Anthony Ravard wint 1e rit Circuit de la Sarthe. Ullrich die zijn seizoensdebuut maakte is 26e in de z.t
Hij is al sinds december vol in training volgens de berichten iedere keer, wel met een aantal ziekteperiodes ertussen. Dan mag je wel een beetje afgetraind zijn. Hij heeft in ieder geval genoeg tijd om nu koerskilometers op te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef Bartoli het volgende:
Heb fotos gezien van Ullrich, ziet er erg afgetraind uit
Waar zie je dat? Kan het nergens terugvinden.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Valverde wint de etappe in Baskenland voor Lombardi, Leukemans en MAMP.
Las het op een wielerforum, het staat ondertussen ook op TT647.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:14 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Kan het nergens terugvinden.
Wat denk je, zou Menchov wat kunnen laten zien morgen?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:14 schreef knep het volgende:
Kai Reus wint de GP Pino Cerami - 1.1, geweldig![]()
De 4e etappe in het Baskenland was weer voor Valverde.
Morgen een bergritje en een klimtijdrit.
Geniale sitequote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef NRH het volgende:
Klöden stapt af in Baskenland.
Klier valt hard in Wevegem.
Het gaat niet goed met T-Mobile.
Overigens: Een hele goed site om wielrennen via tekst te volgen: www.sportal.de.
Jammer dat het in het Duits is, maar mijns inziens de beste sportsite die ik ooit gezien heb.
Op 5 km. van de meet. Benieuwd of Boogerd en Menchov wat kunnen laten zien. Voigt op kop voor David Blanco.quote:Viele Fans haben sich in den Serpentinen versammelt und feuern begeistert die Fahrer an. Viele baskische Fahnen sind zu sehen. Im Feld greift Rabobank an!
Aardig gek. Te volgen via http://www.sportal.de/live/radsport/600111_frame.htmlquote:Michael Boogerd liegt an der ersten Zwischenzeit fünf Sekunden hinter Julich, der dort noch die Bestmarke hält. Contador war dort eine Sekunde langsamer als sein Konkurrent.
Ja idd, stond er toch echt overduidelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:31 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, dat zegt die verslaggever van Eurosport ook steeds, maar volgens mij is het gewoon Di Luca...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, stond er toch echt overduidelijk!
Denk dat Valverde daar ook wel wat paraat kan maken, zeker met zijn sprint. Grote kansmaker op eindoverwinning in de ProTour denk ik ook.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd, Rebellin, Cunego en misschien Di Luca gaan we echt in de Waalse klassiekers terug zien.... Ook een paar CSC denk ik...
Als ie meedoet kan ie ook leuk meedoen ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Denk dat Valverde daar ook wel wat paraat kan maken, zeker met zijn sprint. Grote kansmaker op eindoverwinning in de ProTour denk ik ook.
Laat ik het zo stellen hij gaat van start in de AGR, Waalse en LBL. Met zeker in de 2 Ex-WB, in de Waalse weet ik niet. Cunego daarentegen start in Waalse en LBL en heel mss in Amstel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ie meedoet kan ie ook leuk meedoen ja.
Maar goed om aan top van ProTour klas. te komen hoef je niet steeds te winnen. 1x winnen en rest top 10 eindigen kan ook al genoeg zijn. Ik zie hem eerder in staat om mee te spelen in LBL om de zege. Waalse-Pijl niet gezien Muur van Huy ietwat te stijl is voor hem. Je zag al in rit 2 Baskenland dat die daar problemen mee had. Amstel moet ook kunnen maar dat hangt van verschillende facetten af.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Valverde is al een tijd goed, lijkt me sterk dat ie elk van die 3 koersen een rol kan spelen...
Ja, die punten voor etappes in (grote) rondes zijn echt te sneu voor woorden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:31 schreef Zwansen het volgende:
7e in eindklassement, verdient ie 15 Pro Tour punten mee... Daar moet Petacchi toch eerst ff 5 Giro-etappes voor winnen.
En voor de grote rondes, waar ik meer naar uit kijk met die 2.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
met Valverde en Cunego hebben we er toch 2 prachtige wielrenners bij voor de komende klassierekers
Toevallig nog bij de Ronde van Drenthe geweest, nu je het over de VAM berg hebt??quote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben net ff de VAM-berg in Wijster paar keer opgefietst, leuk stukje fietsen. Vrij steil ook!
Nee, ik zag het op tv zaterdag. Opeens bedacht ik me dat die VAM berg maar een eindje weg is... Trouwens een prachtige koers de Ronde van Drenthe!quote:Op maandag 11 april 2005 22:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Toevallig nog bij de Ronde van Drenthe geweest, nu je het over de VAM berg hebt??![]()
yep, hij was zondagavond in 't Hek van de Dam. Hij zei dat hij vandaag nog mee zou doen om dan een week echt helemaal weg te gaan, lees: niets zou doen. En zich daarna voor zou gaan bereiden op de Tour, voor eventueel de groene trui.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:43 schreef Falco het volgende:
Aaah fijn, er is weer wielrennen. Doet Boonen mee?
Ja, Lance heeft een iets langere voorbereidingstijd...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Klonk het volgende:
ben ik nou de enige die die voorbereidingstijd wel erg lang vind
nog 11 minuten en 27 seconden met nog 48km te gaanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef NRH het volgende:
Goed en slecht nieuws voor Rabo:
Wauters redelijk hard gevallen, weet niet of hij door gereden is.
Twee man op kop: Vaitkus en Veneberg. Voorsprong 15 minuten met nog 77 kilometer!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Klonk het volgende:
ben ik nou de enige die die voorbereidingstijd wel erg lang vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |