Ze luisteren naar me.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Baseggio naar PSV.
Die moet naar een Eredivisie club van PSV en anders in Helmond blijven, dus neequote:Op dinsdag 12 april 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FCDB zat tijdens Haarlem - Helmond Sport op de tribune voor 'n speler. Wie weet ik niet, vermoeden is dat het gaat om Wau.
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn als hij zal komen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Razic zou terug mogen komen van mij, maar ik denk niet dat v/d Hoorn hem terug gaat halen. Dan zal het wel Cvetkov zijn.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:50 schreef F1Bas het volgende:
Lobont naar RKC(huur).
Die Cvetkov is toch nog niet zo oud?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:49 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn als hij zal komen..
hij heeft nu 17x gescoord, allemaal intikkertjes.. hij had allang op 40 kunnen staan als hij niet zoveel kansen nodig had..
en nog een leuk feitje.. Cvetkov heeft alleen 17x thuis gescoord.. nog geen enkele keer uit
Bron = http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=968quote:Ajax rekent op Dennis Bergkamp
Ajax rekent op een terugkeer van Dennis Bergkamp. Zijn huidige club Arsenal wil zijn contract niet verlengen. Bergkamp vierde op 14 december 1986 zijn debuut bij Ajax. In 1993 legde Inter Milaan 17,5 miljoen euro op tafel. Twee jaar later verhuisde Bergkamp naar Highbury Park voor 11 miljoen euro. Op 10 mei mag Bergkamp 36 kaarsjes uitblazen.
'Dennis the Menace' is aan zijn tiende seizoen bij Arsenal bezig. Hij gaf eerder al aan dat hij nog één seizoen wil doorgaan. Dennis Nicolaas Maria Bergkamp heeft drie dochters (Estelle, Deborah en Yasmin) en een zoon Mitchell.
Feyenoord kan en wil zijn salaris niet betalenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:
Hasselbaink volgend seizoen Feyenoorder?
Volgens de Evening Gazette zal Jimmy Floyd Hasselbaink volgens jaar in het shirt van Feyenoord te bewonderen zijn. Reden voor zijn vertrek bij Middlesbrough zou zijn omdat de spits niet goed ligt in de spelersgroep. In een interview met de krant laat 'Jimmy' optekenen dat er conflicten zijn binnen de spelersgroep, maar wil daar niet dieper op ingaan. Naar verluidt zal Hasselbaink zo'n 2 a 3 miljoen euro moeten opleveren voor Middlesbrough.
De 33-jarige Hasselbaink antwoorde op de vraag of een terugkeer naar Nederland een optie is alsvolgt: "Ik denk dat ik me daar meer in de kijker kan spelen", aldus de oud international. Over de link aan Feyenoord is de aanvaller van Middlesbrough zeer trots: 'Het is een hele mooie club. Ik zou maar al te graag voor ze willen uitkomen. Ik denk dat ik vooral veel zal leren van Ruud Gullit, gezien zijn status en ervaring in de voetbalwereld". aldus Hasselbaink.
uit het Feyenoord-topic
Ik kan ze ook alle drie aan Roda linken, met name Anastasiou wordt genoemd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Anastasiou naar AZ wordt nog maar eens bevestigd.
Bob Peeters terug naar Roda, Patrick Paauwe naar Köln als ze promoveren.
Feyenoord heeft hem ook niet echt nodig. Daarnaast is hij duidelijk over zijn top heen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Feyenoord kan en wil zijn salaris niet betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |