Dit lijkt me, als Kluivert niet naar ons toe komt wat ik ook niet geloof, toch een hele beste oplossingquote:AZ laat oog vallen op Allbäck
AZ overweegt voormalig Heerenveen aanvaller Marcus Allbäck terug te halen naar de Nederlandse velden, zo meldt De Telegraaf. De aanvaller speelt momenteel in de Bundesliga bij Hansa Rostock. De ploeg is echter verwikkeld in een strijd tegen degradatie en bezt momenteel de voorlaatste plaats in de Bundesliga. Bij degradatie zou de aanvaller voor een kleine transfersom mogen vertrekken.
AZ moet zich voor volgend seizoen minimaal versterken met een extra aanvaller. Robin Nelisse gaf in een eerder stadium al te kennen toe te zijn aan een nieuwe uitdaging, de aanvaller zal zijn aflopende contract dan ook niet verlengen. AZ staat open voor een vertrek van Ali Elkhattabi. De aanvaller kampt met vliegangst en wil daarnaast meer aan spelen toe komen.
Nadat eerder Patrick kluivert in verband werd gebracht met AZ is het nu dus de beurt aan Marcus Allbäck. De aanvaller verruilde pas afgelopen zomer Aston Villa voor Hansa Rostock maar lijkt zelf ook wel in te zijn voor een terugkeer naar Nederland. Overigens wordt ook de naam van Ajax aanvaller Anastasiou genoemd bij AZ. De Griekse aanvaller heeft een aflopend contract in Amsterdam en kan fungeren als de ideale pinchhitter.
UPDATE:De 31-jarige Allbäck zou bovendien al een akkoord hebben met de Alkmaarse club, die zondag de topper tegen Ajax in de Amsterdam Arena met 4-2 verloor.
quote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef Chielus het volgende:
Die club in Spanje is hopelijk niet Tenerife of Mallorca......
Gewoon zwemmen, goede warming upquote:Op maandag 11 april 2005 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]als zn club daar een uitwedstrijd moet spelen dan roeit Ali gewoon naar de overkant
het scheelt dat NEC wel een suikeroom heeft. Al zie ik de combinatie Niedzielan/ Nelisse niet acht als een idealequote:Op maandag 11 april 2005 19:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Na Utrecht en AZ heeft ook NEC serieuze belangstelling getoond voor Jhon van Beukering.
NEC zou ook bezig zijn met Nelisse, dat is een dure jongen, en zal dus wel alleen komen als externe financiers hun knip trekken..
hoelang loopt zn contract nog?quote:Op maandag 11 april 2005 23:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En Werder Bremen volgt Niedzielan dus.. Eerder was Anderlecht al geïnteresseerd..
WOW!quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FCDB zat tijdens Haarlem - Helmond Sport op de tribune voor 'n speler. Wie weet ik niet, vermoeden is dat het gaat om Wau.
Dat zou heel erg triest zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:50 schreef F1Bas het volgende:
Lobont naar RKC(huur).
Geen Demouge ajbquote:Op maandag 11 april 2005 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elkhattabi kan naar een club in Nederland, Spanje of Duitsland.
Demouge zou naar Groningen en ADO kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |