Sheridana +1quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Sheridana het volgende:
brian cox
tja...quote:Op maandag 4 april 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom tik ik nou een vraagteken?
quote:became a familiar face. He played a football coach in the working-class teen drama
and quickly settled into supporting character roles.
Yes!quote:The Missing met Cate Blanchet ?? (Op de vraag van Khalein)
dolle_hond +1quote:Op maandag 4 april 2005 07:12 schreef dolle-hond het volgende:
julia roberts en mike nichols
Dyonvbaal +1quote:Op maandag 4 april 2005 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zeg maar wat, die jonge uit Dawson's creek, ehh... van der beek of hoe heet ie?
Correctomundoquote:
Jij blijquote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef Garbage het volgende:
F*ck it... Mik ik ook Spiderman er nog effies bij...
Neen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Matthew Fox?
nope...quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef Khalein het volgende:
Herkent niemand de dame?
Voor beide vermoedens eenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:16 schreef ranja het volgende:
is dat Famke? die man op foto 1 herken ik ineens als Jack uit Lost
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:20 schreef California het volgende:
Sorry Khalein, ik zou je willen verlossen maar ik ga net weg.
edit: Jack en de meneer hebben inderdaad iets van elkaar weg.
Yeps!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:34 schreef Chielus het volgende:
Confidence
Met Edward Burns & Dustin Hoffman
Dat is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:57 schreef Nickthedick het volgende:
2001: a space oddyssee & the Shining?
I would like to thank my family, friends and everyone who made this possible.quote:
Volgende keer maak ik hem moeilijker GVDquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:11 schreef Khalein het volgende:
Elia Kazan...
ja ik ben nog wakker en nee ik ga nu geen volgende vraag stellen als het goed is.. morgenochtend verder...
I second that!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb office space niet gezienword moeilijk antwoorden dan he
![]()
gelukkig, ik was al bang dat ik een stortvloed aan reacties over me heen kreeg, dat ik zo'n goede film nog niet gezien had. Maar niet dusquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:45 schreef Khalein het volgende:
Ik zou ook zo vriendelijk kunnen zijn om een vraagje te stellen...
haven't got a clue eitherquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:03 schreef dyonvbaal het volgende:
haven't got a cleu of s het clue (of nog anders). Een film die ik nog niet gezien heb denk ik
Bedankt mevrouw, daar heb ik nou altijd moeite mee, ook bij bleu ehh....blue band en true :S...quote:
En die andere is die kerel uit Felicity.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
lijkt beetje op kurt russel op de voorgrond
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En die andere is die kerel uit Felicity.
Daar gaat m'n laatste restje geloofwaardigheid![]()
Hoppa!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dark Blue
Catching!quote:
Lekker snelquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Tom Green?
Gere kwam iets in ontvangst nemen.quote:
Ik reken het goed aangezien je ook wist dat het Gere was.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:58 schreef Khalein het volgende:Die prijs voor goed sociaal gedrag, zeg maar... Ehmmmmm....
Khalein +1quote:De penning wordt door stichting Geuzenverzet 1940-1945 aan International Campaign for Tibet toegekend "voor haar consequente geweldloze inzet voor een democratisch Tibet en voor het bevorderen van de mensenrechten van het Tibetaanse volk".
Sorry Sheri, ik had het punt al aan Khalein gegeven toen ik zag dat jij de correcte naam had gezegd.quote:
Cassablanca?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef Khalein het volgende:
Hmmmmmnext... Naam van de film s.v.p.
"This classic of American cinema, actually made during the war and released in 194, got a whole nation of young men affecting
mannerisms, raising their eyebrows or showing their teeth while grimacing, and especially pulling on their earlobes while deep in thought, a smoking cigarette dangling between their lips. It was the genius of
, who directed, to do everything possible to make
a matinee idol, including having
slump down in the car seat so as not to tower over him. With this movie a new kind of cinematic hero was created, the existential PI, a seemingly ordinary looking guy gifted with street smarts and easy courage, admired by men, and adored by women."
ik vergeef je...kan moeilijk boos worden op mezelf toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry Sheri, ik had het punt al aan Khalein gegeven toen ik zag dat jij de correcte naam had gezegd.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik vergeef je...kan moeilijk boos worden op mezelf toch?![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:12 schreef Sheridana het volgende:
the big sleep?
ff een snelle....quote:
SGOE!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:22 schreef Khalein het volgende:
The Tailor of Panama
Dante's Peak
Thomas Crown Affair
Lawnmower Man
Laws of Attraction
Mrs. Doubtfire
Vlak jezelf niet weg hequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Khalein is ook een snelle F5'er zeg.
'k Heb de bestandsnaam effies aangepast, misschien dat dat nog iets helpt. Anders weet ik even niet waar het aan ligt. Plaatje staat op dezelfde plaats al alle vorigequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
plaatje doet het niet Khalein.
Heck yeah!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:49 schreef Sheridana het volgende:
burt reynolds?
YIIIIIIIIIIIIIhaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas?
Hoi TMquote:
Nee, deze meneer is een Venezolaan vermoedelijk komen zijn ouders uit Rusland.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:12 schreef Sheridana het volgende:
lijkt op dennis quaid...
Alleen Alladin is fout. Die geest uit de fles films zijn horrorfilms.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:29 schreef Khalein het volgende:
Dan krijg je als films Aladdin, The Hunt for Red October, Another 48 Hours en Air Force One?
Meneer heet Andrew Divoff en speelt vaak bad guys.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Sheridana het volgende:
wishmaster dan?
The Hunt for the Red October
Another 48 hours
Air Force One
Fantastic!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:04 schreef victorinox het volgende:
Fantastic Four?
Nope...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Rosemary's baby?
Nope...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ninth gate?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:32 schreef Khalein het volgende:
Monty Python and the Holy Grail?
me thinks so, hmmmm...
Ach ja... Soms hoop je op een tijdelijk kennistekort onder de aanwezigenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:16 schreef Chielus het volgende:
Das een makkie Khalein, The Last Picture Show met Jeff Bridges en Cybel Shehpard
sorry iets verkeerde woord keuzequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:04 schreef Sheridana het volgende:
oh...natuurlijk...ik dacht dat het een oudere film was, omdat C het had over de afgelopen jaren...
Same here. Living in Oblivion ook btw.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:00 schreef Khalein het volgende:
Hij van The Station Agent, maar ik kom niet op de naam
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef California het volgende:
Ik wist Andrew Divoff, telt dat ook?
* Sheridana zich aansluit bij Khaleinquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:18 schreef Khalein het volgende:
* Witte vlag zwaaien doet...
Zonder zoekmachine kom ik er niet uit voorlopig![]()
Surequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:25 schreef Chielus het volgende:
Weten jullie wel een van de ander acteurs die in The Station Agent speelt
Ahuhquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:38 schreef Sheridana het volgende:
wacht ff, Khalein?? Jij hebt Catwoman gezien???![]()
Neejquote:
Checkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Assault on Pr E cint 13
The Transporte R
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:16 schreef Sheridana het volgende:
forces of nature?
Checkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Chielus het volgende:
Har O ld and kumbar goes White Castle
Ciao, Sheriquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef Sheridana het volgende:
helaas moet ik er vandoor...anders word ik opgesloten hier...fijne avond!!
O dan een contrabas ofzo, is het wel TL Jones??quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:33 schreef Khalein het volgende:
[..]
Check
Die gast met z'n bril heeft geen wapen in handen
Het is HS, geen TL Jones...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef Chielus het volgende:
O dan een contrabas ofzo, is het wel TL Jones??
Neen en neen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
4 = Mou L in Rouge?
5 = US Ma R shal L s
Check!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jason X?
Just Married?
The Aviator?
Solaris?
Gigli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |