Gere kwam iets in ontvangst nemen.quote:
Ik reken het goed aangezien je ook wist dat het Gere was.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:58 schreef Khalein het volgende:Die prijs voor goed sociaal gedrag, zeg maar... Ehmmmmm....
Khalein +1quote:De penning wordt door stichting Geuzenverzet 1940-1945 aan International Campaign for Tibet toegekend "voor haar consequente geweldloze inzet voor een democratisch Tibet en voor het bevorderen van de mensenrechten van het Tibetaanse volk".
Sorry Sheri, ik had het punt al aan Khalein gegeven toen ik zag dat jij de correcte naam had gezegd.quote:
Cassablanca?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef Khalein het volgende:
Hmmmmmnext... Naam van de film s.v.p.
"This classic of American cinema, actually made during the war and released in 194, got a whole nation of young men affecting
mannerisms, raising their eyebrows or showing their teeth while grimacing, and especially pulling on their earlobes while deep in thought, a smoking cigarette dangling between their lips. It was the genius of
, who directed, to do everything possible to make
a matinee idol, including having
slump down in the car seat so as not to tower over him. With this movie a new kind of cinematic hero was created, the existential PI, a seemingly ordinary looking guy gifted with street smarts and easy courage, admired by men, and adored by women."
ik vergeef je...kan moeilijk boos worden op mezelf toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry Sheri, ik had het punt al aan Khalein gegeven toen ik zag dat jij de correcte naam had gezegd.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ik vergeef je...kan moeilijk boos worden op mezelf toch?![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:12 schreef Sheridana het volgende:
the big sleep?
ff een snelle....quote:
SGOE!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:22 schreef Khalein het volgende:
The Tailor of Panama
Dante's Peak
Thomas Crown Affair
Lawnmower Man
Laws of Attraction
Mrs. Doubtfire
Vlak jezelf niet weg hequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Khalein is ook een snelle F5'er zeg.
'k Heb de bestandsnaam effies aangepast, misschien dat dat nog iets helpt. Anders weet ik even niet waar het aan ligt. Plaatje staat op dezelfde plaats al alle vorigequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
plaatje doet het niet Khalein.
Heck yeah!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:49 schreef Sheridana het volgende:
burt reynolds?
YIIIIIIIIIIIIIhaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas?
Hoi TMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |