schitterend!quote:(uit deel 2:)
bl0emetje - zondag 3 maart 2002 @ 12:55
vroeger lang gezeurd om snelbinders op mn fiets.. uiteindelijk kreeg ik ze, ik fietsen.. kwam ik heel hard huilend weer terug "ze doen het niet"......
(uit deel 3:)
nijntje-pg - dinsdag 11 maart 2003 @ 22:19
vroeger lustte ik geen korstjes (van mijn brood), mijn ouders hadden toen badcaht dat het leuk zou zijn om te zeggen dat als je geen korstjes eet je nooit zal kunnen fluiten. ik heb dus vanaf toen steeds braaf mijn korstjes opgegeten en idd op een dag kon ik fluiten.....
tot mijn 14e geloof ik (hoe dom kun je zijn) heb ik dit gelooft. ik zei toen een keer tegen een vriendinnetje die niet kon fluiten dat ze vroeger vast geen korstjes op at.........je raad het al....ben vierkant uitgelachen
(uit deel 8:)
lonewolf2003 - maandag 5 april 2004 @ 18:41
mijn zus dacht vroeger dat als ze kippenpoten at, dat er dan ergens een kip met één poot rond liep.
big_boss_man - vrijdag 30 april 2004 @ 01:43
bij ons in de buurt heet een straat 'leuvenlaan'. en ik woon al een jaar of 13 hier. maar paar jaar geleden vroeg ik aan m'n moeder 'wat is een leuf?'
rio - donderdag 13 mei 2004 @ 09:53
ik bedenk me net nog iets. toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
(uit deel 10:)
martineke - woensdag 26 januari 2005 @ 19:23
bij het shell gebouw (+/- 100 meter hoog ) op het hofplein te rotterdam staat een kruis met de tekst 'voor hen die vielen'.
toen ik op een zekere dag met vrienden voorbij liep zei ik : hoeveel zouden er dan bij de bouw naar beneden geflikkerd zijn ?
ze hebben uren plat van het lachen gelegen, en ik was gewoon serieus...
dit is bijna te smerig voor woorden, ik en mijn vrienden gingen een keer een weekend weg, een van mijn maten, voortaan joop genoemd was zo stoned en dronken dat ie persee in de afwasmachine wilde schijten. hij dacht dat het de w.c wasquote:op zaterdag 9 april 2005 19:01 schreef kajalevi het volgende:
ik las vroeger veel de strip van joop klepzeiker. ik dacht dat de achternaam
een zelfverzonnen kreatie was van de schrijver.
kom ik er van de week achter dat klepzeiker een vroeger veel gebruikt
woord is bij kleermakers.
je had vroeger broeken met van die kleppen voor die vastzaten met
knopen langs de zijkanten.
als deze broek dan stuk was of de knopen er af werd deze
naar de kleermaker gebracht.
vaak echter werden deze broeken veel te weinig gewassen
dan stond die klep dus stijf van de urine, zweet en zelfs
schimmel .....
de kleermaker die zo een broek onder ogen kreeg sprak dan
regelmatig de volgende woorden: "daar heb je weer zo'n klepzeiker".
gatverdamme wat een goor verhaal eigenlijk... had ik dit wel
willen weten .........?![]()
oh.quote:op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef kingmob het volgende:
ik vergat telkens of nou het streepje of het rondje 'aan' was op een knop. totdat ik ontdekte dat het een 1 en een 0 was
dankuquote:op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef kingmob het volgende:
ik vergat telkens of nou het streepje of het rondje 'aan' was op een knop. totdat ik ontdekte dat het een 1 en een 0 was
gewoon manamanah toch? anders is ie niet leuk meerquote:op woensdag 13 april 2005 19:00 schreef bloempjuh het volgende:
dat animal van the muppets geen zonnebril opheeft, maar dat die zwarte gaten zijn ogen zijn..
filmpje waarin hij zijn 'zonnebril' beweegt: http://movies.quadratic.net/muppet_show_manamanah.mpeg
stom..
en roept hij nou 'phenomenon', of gewoon manamanah?
ik heb hier 5 minuten om moeten schaterlachen.quote:rio - donderdag 13 mei 2004 @ 09:53
ik bedenk me net nog iets. toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
hmmm, ik moet bekennen dat ik als kind ook vaak zo gefietst heb omdat ik ook dacht dat dat voor je kin was.quote:op donderdag 14 april 2005 00:36 schreef oosthoek het volgende:
[..]
ik heb hier 5 minuten om moeten schaterlachen.
echt?? whoehaha...!!quote:op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmmm, ik moet bekennen dat ik als kind ook vaak zo gefietst heb omdat ik ook dacht dat dat voor je kin was.
quote:menicole - woensdag 23 maart 2005 @ 09:04
de watertoren!!
vroeger dacht ik dat al het water daar los in zat. dus was altijd bang dat als we er langs fietste dat iemand de deur open deed en dat we dan weg zouden spoelen...
die van die houdbaarheidsdatum, en ook die van het oude radiootje, was voor mij heel herkenbaar...quote:voodoolady - vrijdag 7 maart 2003 @ 19:38
vroeger sliep ik altijd heel onrustig en lag bijna altijd m'n dekbed op de grond halverwege de nacht, die wilde ik er dus zelf weer opleggen maar in het donker ging dat nooit en legde ik het altijd in de breedte ipv in de lengte, en ik altijd maar denken dat m'n dekbed 's nachts kromp...
lukas - zaterdag 19 juli 2003 @ 17:25
sinds ik ontdekte dat er op zo'n pinautomaat bij de kassa bij de kaartlezer een plaatje staat langs welke zijde je de magneetstrip moet doorhalen, is het pinnen voor mij een stuk makkelijker geworden.
petra76 - maandag 25 augustus 2003 @ 22:13
op de basisschool hadden we cito-toets. moesten we spelfouten uit woorden halen. een klasgenootje van me stak haar vinger op en zei tegen de leraar: meneer, wat zijn mazellen??
christine - maandag 25 augustus 2003 @ 22:21
tijdens een duitse repetitie (tekstverklaring) op het vwo vroeg een klasgenoot van me ineens "meneer, wat betekent 'oemgeboeng'?"
hij bedoelde dus 'umgebung' (omgeving) maar sprak het met de verkeerde klemtoon uit, zodat het heel grappig klonk.
xd5 - zondag 18 januari 2004 @ 04:12
iemand maakte ooit de grap: ik heb een videocursus tae-bo besteld, en heb nu al een zwarte band...
heeft me heel lang geduurd voordat eindelijk het kwartje eens een keer viel !
allan24 - zaterdag 15 mei 2004 @ 19:34
ik dacht altijd dat de houdbaarheidsdatum op een pak melk de absoluut uiterste datum was. als er dan '13-05' op stond, moest de melk ook echt de 13e op zijn want om middernacht sloeg ie gelijk zuur...
bupatih - zaterdag 18 december 2004 @ 20:05
toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. en toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
dank je!quote:op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef kingmob het volgende:
iedereen zegt gewoon wel truste omdat het een sam'ntrekking is.quote:op zondag 10 april 2005 07:52 schreef _-xanti-_ het volgende:
het is niet wel-trusten, maar wel-te-rusten!
geen voodoo poppetje hoop ikquote:op vrijdag 15 april 2005 11:01 schreef star_gazer het volgende:
ik werd vroeger af en toe helemaal gek van muggen. ik heb toen een keer, in mijn kinderlijke naiviteit () een poppetje getekend en uitegeknipt, in de hoop dat de muggen dat poppetje gingen prikken in plaats van mij! er stond ook 'muggen kom' op geschreven
haha!quote:op vrijdag 15 april 2005 11:01 schreef star_gazer het volgende:
ik werd vroeger af en toe helemaal gek van muggen. ik heb toen een keer, in mijn kinderlijke naiviteit () een poppetje getekend en uitegeknipt, in de hoop dat de muggen dat poppetje gingen prikken in plaats van mij! er stond ook 'muggen kom' op geschreven
quote:op vrijdag 15 april 2005 08:56 schreef star_gazer het volgende:
horeca - hotel restaurant café. daar kwam ik ook wat laat achter (zegmaar op m'n 17e)
grotetietenlied <-> kinderen voor kinderen?quote:op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef gsmboy het volgende:
dat elize van het liedje shake en automatic die pas geleden in de top 40 stonden gezongen warten door dezelfde elize die het grote tietenlied zong in kinderen voor kinderen :p
hellup, hellup, hellup!quote:op vrijdag 15 april 2005 11:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
grotetietenlied <-> kinderen voor kinderen?
ken ik niet.
geassocieerd.quote:op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmmm, keb kinderen voor kinderen nooit geassioceerd (fuck wat een lasig woord) met tieten.
is dat zo? heb ik nooit geweten, vraag mij al 20 jaar af waarom juli en augustus nou eigenlijk evenveel dagen hebben.quote:op donderdag 14 april 2005 17:32 schreef --christiaan-- het volgende:
mijn latijn leraar vertelde me vandaag dat juli en augustus evenveel dagen hebben, omdat keizer augustus minstens zo belangrijk wilde zijn als julius caesar.
ze heeft in kinderen voor kinderen nog samen gezongen met big brother kelly, die toen trouwens nog ferry heette.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef gsmboy het volgende:
dat elize van het liedje shake en automatic die pas geleden in de top 40 stonden gezongen warten door dezelfde elize die het grote tietenlied zong in kinderen voor kinderen :p
ja, het schijnt echt zo gegaan te zijn. ik heb het een paar jaar geleden ook voor het eerst gelezen. augustus wilde niet onderdoen voor julius, dus 'zijn' maand moest óók 31 dagen hebben. beetje kinderachtig kereltje eigenlijk wel hè, die augustus...quote:op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef sportfreak het volgende:
is dat zo? heb ik nooit geweten, vraag mij al 20 jaar af waarom juli en augustus nou eigenlijk evenveel dagen hebben.
waar zit de grap?quote:op vrijdag 15 april 2005 21:08 schreef gelderland het volgende:
[..]
het is geen feyenoord maar kakkerlakken
latijn is nog ergens nuttig voorquote:op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
is dat zo? heb ik nooit geweten, vraag mij al 20 jaar af waarom juli en augustus nou eigenlijk evenveel dagen hebben.
hmmm ik met mijn 24 jaar val dan zeker helemaal op. nooit gedacht dat dat daar voor stondquote:op vrijdag 15 april 2005 08:56 schreef star_gazer het volgende:
horeca - hotel restaurant café. daar kwam ik ook wat laat achter (zegmaar op m'n 17e)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |