blinde vink en slavink is allebei vlees, maar blinde vink is ook echt een vogeltjequote:op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef releaze het volgende:
[..]
is dat niet een slavink? en is dat niet gewoon varkensvlees?
mijn toetsenbord zit onder de cola!quote:op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef scootmobiel het volgende:
jaaaaren later ontdekte ik pas dat een oorlog er toch wel een beetje anders aan toe gaat...
in 'principe'is dat ook zoquote:op zaterdag 23 april 2005 21:01 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij zijn er ook heel wat die in dit topic kunnen posten
"dat caffeine en alcohol drugs zijn"
oeps... gelukkig doet-ie het blijkbaar nog!quote:
ik heb gister eens gekeken en idd, dat zwarte ding zal wel een snor moeten voorstellenquote:op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef desaparacido het volgende:
daar kwam ik ook pas jaaaren later achter, ik dacht altijd dat hij van die dikke wangen had met van die groeven en een zwarte schaduw onder zijn neus
quote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
dat aviko aardappel verwerkende industrie keppel en omstreken betekent
dat zie je toch zoquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
kwam ik ook pas achter toen dat voor het eerst in die reclame werd gezegd hoorquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
ik dacht dat bastogne alleen iets met koeken wat, maar het is dus hetzelfde als bastenakenquote:op zondag 24 april 2005 20:05 schreef tararaboemdijee het volgende:
[..]
kwam ik ook pas achter toen dat voor het eerst in die reclame werd gezegd hoor
vandaag had ik voor het eerst door dat met bastenaken de stad bastogne wordt bedoeld. ik had de link nooit gelegd en dacht dat het twee verschillende steden waren.
ja, die heb ik dus ookquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
wat een wijsheid. (wist het ook niet)quote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
ah, vandaar dat ze in die reclame zo over keppel neuzelenquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
maar een openlucht zwembad betekent dan wel weer freibadquote:op maandag 25 april 2005 23:31 schreef chrisjx het volgende:
nog een mooie: dat zwembad in het duits gewoon schwimmbad is. en ik op de middelbare school maar steeds hallenbad lerenanders maak je het tweedeklassertjes ff moeilijk ofzo
quote:op maandag 25 april 2005 23:33 schreef merina het volgende:
vroeger dacht ik dat de auto zelf altijd aangaf welke richting je op moest. later kwam ik erachter dat mijn moeder gewoon zelf de richtingaanwijzer een hengst gaf.
de meeste autmobilisten denken ook dat het automatisch gaat.quote:op maandag 25 april 2005 23:33 schreef merina het volgende:
vroeger dacht ik dat de auto zelf altijd aangaf welke richting je op moest. later kwam ik erachter dat mijn moeder gewoon zelf de richtingaanwijzer een hengst gaf.
vooral op rotondes. rotondes zijn tegenwoordig levensgevaarlijk als je je voorbeweegt op een stalen ros.quote:op dinsdag 26 april 2005 19:14 schreef la_bestia het volgende:
de meeste autmobilisten denken ook dat het automatisch gaat.
idd ik snap helemaal wat je bedoeldquote:op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
vooral op rotondes. rotondes zijn tegenwoordig levensgevaarlijk als je je voorbeweegt op een stalen ros.
quote:op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef merina het volgende:
ik snapte de mini-playbackshow nooit.
hoe konden die kinderen zich zo snel omkleden terwijl ze een seconde daarvoor nog met henny huisman stonden te praten.
hehe..quote:op dinsdag 26 april 2005 13:45 schreef blessed het volgende:
toen ik nog niet eens op de basisschool zat, dacht ik dat de straat verderop in mijn wijk frankrijk was.![]()
koop een autoquote:op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
vooral op rotondes. rotondes zijn tegenwoordig levensgevaarlijk als je je voorbeweegt op een stalen ros.
hehe.. ik dacht dat juli en augustus evenveel dagen hadden, omdat dat zo mooi uitkomt als je op je knokkels natelt hoeveel dagen een bepaalde maand heeft..quote:op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef scootmobiel het volgende:
[..]
ja, het schijnt echt zo gegaan te zijn. ik heb het een paar jaar geleden ook voor het eerst gelezen. augustus wilde niet onderdoen voor julius, dus 'zijn' maand moest óók 31 dagen hebben. beetje kinderachtig kereltje eigenlijk wel hè, die augustus...![]()
quote:op dinsdag 26 april 2005 23:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hehe.. ik dacht dat juli en augustus evenveel dagen hadden, omdat dat zo mooi uitkomt als je op je knokkels natelt hoeveel dagen een bepaalde maand heeft..
je weet wel... je begint bij de knokkel van je wijsvinger (januari > knokkel = 31 dagen, februari > kuiltje = [geval appart], maart > knokkel = 31 dagen, april > kuiltje 30 dagen... enz enz
maar het is wel praktisch dat ze kloppenquote:op dinsdag 26 april 2005 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat zou wat zijn. hee, de maanden kloppen niet met de knokkels!! we veranderen het!!
ik had ook idiote ideeën over oorlog....quote:op woensdag 27 april 2005 11:09 schreef lexie het volgende:
ik dacht vroeger nog dat mensen 's avonds ophielden met oorlog maken omdat ze moesten gaan slapen. daardoor duurde oorlogen dan ook nooit langer dan een dag.
werkt het niet zo dan?quote:op woensdag 27 april 2005 11:18 schreef marchien het volgende:
[..]
ik had ook idiote ideeën over oorlog....
twee heuveltjes en een veldje en dan allebei de legers achter een heuveltje, en dan schieten.
aan het einde van de dag gingen alle soldaten naar huis om de volgende de dag weer achter hun eigen heuveltje te gaan liggen.
dit ging dan net zolang door totdat er 1 leger "op" was......
quote:
ik stelde me altijd een hele groep mannen (waarom mannen? geen idee) die klaarstonden met stukken kleren en een heleboel klitteband (klitteband is synoniem voor snel dus snel alles vast klittebanden en dan wegwezen want dan zouden ze in beeld komen) en make up enzo. en een man met een brandblusser voor de stoom.quote:op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef merina het volgende:
ik snapte de mini-playbackshow nooit.
hoe konden die kinderen zich zo snel omkleden terwijl ze een seconde daarvoor nog met henny huisman stonden te praten.
quote:op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef étoile het volgende:
ohja en dat suske en wiske afkortingen zijn voor franciscus en louise![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |