blinde vink en slavink is allebei vlees, maar blinde vink is ook echt een vogeltjequote:op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef releaze het volgende:
[..]
is dat niet een slavink? en is dat niet gewoon varkensvlees?
mijn toetsenbord zit onder de cola!quote:op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef scootmobiel het volgende:
jaaaaren later ontdekte ik pas dat een oorlog er toch wel een beetje anders aan toe gaat...
in 'principe'is dat ook zoquote:op zaterdag 23 april 2005 21:01 schreef coz het volgende:
[..]
volgens mij zijn er ook heel wat die in dit topic kunnen posten
"dat caffeine en alcohol drugs zijn"
oeps... gelukkig doet-ie het blijkbaar nog!quote:
ik heb gister eens gekeken en idd, dat zwarte ding zal wel een snor moeten voorstellenquote:op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef desaparacido het volgende:
daar kwam ik ook pas jaaaren later achter, ik dacht altijd dat hij van die dikke wangen had met van die groeven en een zwarte schaduw onder zijn neus
quote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
dat aviko aardappel verwerkende industrie keppel en omstreken betekent
dat zie je toch zoquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
kwam ik ook pas achter toen dat voor het eerst in die reclame werd gezegd hoorquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
ik dacht dat bastogne alleen iets met koeken wat, maar het is dus hetzelfde als bastenakenquote:op zondag 24 april 2005 20:05 schreef tararaboemdijee het volgende:
[..]
kwam ik ook pas achter toen dat voor het eerst in die reclame werd gezegd hoor
vandaag had ik voor het eerst door dat met bastenaken de stad bastogne wordt bedoeld. ik had de link nooit gelegd en dacht dat het twee verschillende steden waren.
ja, die heb ik dus ookquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
wat een wijsheid. (wist het ook niet)quote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
ah, vandaar dat ze in die reclame zo over keppel neuzelenquote:op zondag 24 april 2005 10:41 schreef isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |