Hallo..... Ben 2 weekjes terug uit NY en wil weer terug. Het weer was super. 26-30 graden, elke dag zonnig en druk.... Wat een stad zeg........je hebt er echt alles. En het is er veilig, ik heb me 's nachts in geen 1 stad zo veilig gevoeld als in NY. (staat ook wel overal NYPD).
Uitlaatgassen ruik je niet eens en rotzooi zie je er niet.
En over truien inslaan, doe dat daar. kleding is daar echt een stuk goedkoper (zeker met deze dollarkoers), kleding van Tommy, Ralph, Lacoste enz. het scheelt echt zo 20% met hier.
Pak bij Macy's .b.v. ook meteen een klantenkaart, krijg je nog 11% extra korting ook en de kaart is gratis. als je weer vertrekt pleur je hem weg!
volgende keer ga ik met een leeg koffer heen en een koffer vol kleding terug.
Tipje voor terugweg, op JFK bij de winkels tussen gate 9 en 20 t.o.v. de gele M zit een winkeltje, hangt een hele goedkope sweater met muts (merk fruit of the loom) met daar op de print New York. maar iets van 20 dollar. ik had geen cash meer, anders had ik die wel meegenomen (als iemand dat alsnog wil doen, ik geef je er 20 euro voor)!. New York is echt een superstad, de volgende keer ga ik kijken of er ook werk is voor mij, en zo ja, dan ben ik weg
![]()
....
Wel is het k~t om dit land binnen te komen, 2 uur bij imigratie moeten wachten.
En als je dan iets verkeerd ingevuld hebt en je hebt er zo'n pennelikker zitten, moet je het gehele formulier opnieuw invullen.
Dat is het probleem als je achter in het vliegtuig zit, laatste er uit, laatste in de rij..... Oh, en niet om te discrimineren, maar ga nooit in een rij staan waar een hoofddoekje of burka in staat. Die mensen worden echt van onder tot boven doorgelicht en dit zorgt dus voor veel vertraging. Overigens maar twee hoofddoekjes gezien in een week New York...... best apart voor zo'n wereldstad.