ff geen geld voor...quote:
Hoe was't met het weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef Ocelot360 het volgende:
Afgelopen Oud&Nieuw in New York gevierd! Wat een wereldse stad!
Veel plezier daar! you'll love it!
Dit topic gaarne alleen gebruiken voor de meet. Voor overig New York --> New York City Part XXIIquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:45 schreef TT-tje het volgende:
verhaal
Yep! En het was echt geweldig!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:13 schreef Dizzee het volgende:
Enkele weken geleden is er ook een meet in New York geweest. Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!
Geen mini-meet, maar een heuse 8-daagse meet zie ik.![]()
ow, sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
Dit topic gaarne alleen gebruiken voor de meet. Voor overig New York --> New York City Part XXII
cool.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, sorry
najah, het was een fok-meet, dus wél ontopic.
Handje schudden, fototje maken en uitzwaaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef Dr_Evil het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk verder op de meet..? Handje schudden, en dan
Ik ben er toch, dus wie weetquote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb Nolius altijd al eens willen zien.
ik zou als ik jou was niet langer wachten, want goedkoper word het niet.quote:Op maandag 14 november 2005 12:18 schreef _Liquid_ het volgende:
Waarom is het zo duur om erheen te gaananders was ik allang gegaan.
Ik vind het al vervelend genoeg om hem af en toe op de radio te horen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb Nolius altijd al eens willen zien.
Gelukkig presenteer jij niet, dan zou er geen hond meer luisterenquote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het al vervelend genoeg om hem af en toe op de radio te horen.
D'r luistert geen hond, lieve schat.quote:Op zondag 27 november 2005 11:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Gelukkig presenteer jij niet, dan zou er geen hond meer luisteren
Je hebt het wel heel erg vaak over mequote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend genoeg om hem af en toe op de radio te horen.
Mits je natuurlijk een toestel hebt dat op GSM 1900Mhz werkt en het netwerk het nog doetquote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius: Dr_Evil en ik hebben even 06-nummers uitgewisseld, ik zal jou die van mij ook nog even mailen mochten we mekaar mislopen op TS voor sms verkeer ofzo.
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmmm, waar kan je dat nakijken?Vorige keer kon ik met mijn Samsung ook niks, maar nu heb ik een Nokia [afbeelding]
Op de doos op die sticker met de barcode staat GSM 900/1800/1900 in dat geval, staat er 900/1800 dan is ie niet bruikbaar in de VS. Staat soms ook op de sticker onder de batterij.quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef Dr_Evil het volgende:
Hmmm, waar kan je dat nakijken?Vorige keer kon ik met mijn Samsung ook niks, maar nu heb ik een Nokia [afbeelding]
Ik bedoelde vooral specifieke dingetjes voor Amerikaquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had dit onder andere:
- ondergoed
- sokken
- t-shirts
- nacht t-shirts
- extra broek
- polo's bruin en rood
- das
- handschoenen
- muts
- jas (no shit....)
- badslippers