abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26305713
Slaapmeisje, sterkte!!
pi_26305717
Slaapmeisje, dikke smakkerd voor jou

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!fossiel zondag 17 april 2005 @ 20:43:40 #153
2628 Karin
pi_26306009
Slaapmeisje wat vreselijk kut
Even een virtuele arm om je heen
pi_26306365
uit de lurkstand

Slaapmeisje, ik lees al zo lang mee, en elke keer hoop ik dat het jou dit keer gegunt is... Ik vind het zo jammer voor je.... Heel veel suc6 toegewenst...

terug in lurkstand
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_26306369
Slaapmeisje

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 20:58:46 #156
43556 miss_dynastie
pi_26306453
kut.....

Jubileum moderator zondag 17 april 2005 @ 21:04:54 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26306613
verdomme!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:07:08 #158
81992 Githa
pi_26306687
Slaapmeisje potverdikkeme....

zondag 17 april 2005 @ 21:21:49 #159
393 phileine
espaņola
pi_26307131
mooi he, alles
  zondag 17 april 2005 @ 21:22:18 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_26307148
Slaapmeisje

Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Sterkte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:24:32 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26307211
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 17 april 2005 @ 22:24:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26308886
@&(^$#@(*Y(# en nog een paar krachttermen erbij...
Wanneer is het nou voor jou ook eens tijd!

Een dikke knuffel van mij!
pi_26309028
Slaapmeisje
pi_26309071
Slaapmeisje..........nou.........heb ik t toch verkeerd gevoeld.......... Ik met m'n water
Op naar poging 6,tjee,wat gaat dat hard.Is dit dan ook de laatste poging of mogen jullie nog door?
Veel stekte en snaai maar lekker wat bonbonnetjes weg
Groetjes,Minoes
pi_26310284
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen
Ach Slaapmeisje, ik weet ook niet zo goed meer wat te zeggen, maar hoop dat jij een slaapvriendje veel steun hebben aan elkaar en dat je je snel weer kunt opladen voor de volgende poging....
Ga je die trouwens doen op dezelfde manier als deze? Of waren er nog alternatieven (andere hormonen?)

Nogmaals, volkomen k*t dit weer.

pi_26313251
Potverredorie, wat een rotduivels, bah bah bah wat oneerlijk slaapmeissie!
Dikke knuffel voor jou!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_26314943
Slaapmeisje en slaapvriendje wat ongelooflijk kl*te gewoon...

maandag 18 april 2005 @ 08:46:04 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26315434
Gdvrdmm!
Bah, bah, bah!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26315462
Verdorie.

Slaapmeisje en Slaapvriendje sterkte.
pi_26315515
Slaapmeisje en Slaapvriendje, heel veel sterkte en kracht voor jullie!!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26315774
Ik weet ook niet wat ik zeggen moet, alleen dat het ongelooflijk kut is

Sterkte Slaapmeisje.
pi_26316323
Slaapmeisje!
pi_26317041
Bah Slaapmeisje, wat een domper weer ...heel veel sterkte
  maandag 18 april 2005 @ 15:33:41 #174
1087 Merisse
broddeltante
pi_26324261
Shitzooi
Slaapmeisje heel veel kusjes en kracht voor de nieuwe prikronde
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26325093
Slaapmeisje, wat ontzettend k*t
Heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26325840
slaapmeisje..... had dus nooit verwacht dat je veel eerder ongi zou worden.

ene kant wel beter misschien dat het eerder is dan overtijd, maar het blijft toch een rotgevoel.

sterkte
  maandag 18 april 2005 @ 17:07:55 #177
24361 Neva
Mania lovin'
  maandag 18 april 2005 @ 19:33:03 #178
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_26330227
Lief Slaapmeisje,
Wat worden jullie toch op de proef gesteld .
Ik moet denken aan de spreuk "hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning".
Dat jullie gevecht loei-zwaar is, staat vast. Mon Dieu, wat een mooie overwinning moet dat worden.
Hou vol, want het recht zal zegevieren !!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 18 april 2005 @ 19:34:24 #179
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26330256
Slaapmeisje, wat vind ik dit naar voor jullie zeg! Ik hoop dat je je voor deze volgende poging helemaal kan opladen! En dat het dan ook meteen de laatste keer is.

Minoes, hoe is het verder met jou? Heb je van de ingreep nog last?

Miss Sly, dat klinkt als een erge geschikkte kliniek! Heb je het er nog met virendlief over gehad? Of laat je het onderwerp even rusten zodat het bij hem kan bezinken?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:45:31 #180
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_26340516
Jee SleepyGirl, wat hebben jij en SleepyBoy toch veel te verduren. Dikke dikke knuffel voor jullie

En ik sluit me helemaal aan bij de spreuk van Phluphy, het zál jullie potdorie lukken!

Sterkte meid,

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_26341024
Mariposa.........nee,niks gevoeld,alleen met kaassnijden voelde ik wat trekken,maar dat kwam doordat ik er dus druk op zette.Verder niet misselijk geweest ofzo,dus dat is prima gegaan.
Ben wel beremoe,maar dat komt omdat we hier zondag een luizenplaag ontdekten
Zo hadden de meiden dus verplicht een dag extra vrij,ben de hele dag mensen en kleding aan het wassen geweest,tjee
En nog is die berg wasgoed niet weg,dus we gaan vrolijk door.Gisteravond was ik dus erg blij,dat ik me niet slap ofzo voelde vanwege de operatie,want anders had ik dat gister nooit volgehouden.

Ik ga straks de ferti-arts even bellen,om een controle afspraak te maken.Alleen is mijn ongi totaal van slag,ik heb 1 half maandverbandje vol gehad en nu 3 dagen een streepje Neem maar aan dat het de ongi is.De volgende maar afwachten en dan weer beginnen met de pillen.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:55:43 #182
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26341642
Slaapmeisje
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:31 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26345511
minoes, ik ben blij dat je weer lekker snel herstelt van de ingreep en ik hoop dat je weer snel mag beginnen met de pillen.

Mijn ongesteldheid is ook alweer bijna voorbij, maar misschien komt dat omdat ik weer ben begonnen met prikken. Gisteravond heb ik alweer Lucrin geprikt en vanavond gaat de Puregon prik erbij. Met de fertiliteitsarts heb ik afgesproken dat ik wel dezelfde hormonen ga spuiten al zal ik met een iets hogere startdosering van de Puregon beginnen (50 ipv 75 eenheden). Hopelijk snoept dit een paar dagen van de prikperiode af zodat ik dit keer wat vroeger de inseminatie heb.

Fluf, wat een prachtige spreuk is dat zeg! Hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning. Ik zal hem onthouden en wanneer nodig even hardop tegen mezelf zeggen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26346018
Slaapmeisje, ik lees t nu pas.. Sterkte
pi_26347419
Slaapmeisje......ja,eerst nog even de volgende ongi afwachten en dan op dag 3 weer de pillen.Tenminste,ik neem aan,dat dat meteen weer mag,of de ferti-arts moet wat anders zeggen.
Kluns die ik ben,ik ben vergeten die arts te bellen,morgen weer een kans,ik moet tussen half 12 en half 1 bellen.
Jij succes met de prikken weer,lijkt me niks niet lekker Succes

Groetjes,Minoes
pi_26374471
misschien willen jullie het weten of niet...

maar ik heb gister een telefoongesprek gehad ,dat ik 7 juni een gesprek krijg op de poli, dan mag ik stoppen met de pil, en gaan ze eerst 3 maanden kijken of mijn ongi beetje regelmatig is (en of ik uberhaupt wel ongi wordt ,aangezien ik daarvoor eerst opwekkers kreeg)
mocht dat niet lukken krijg ik dus weer clomid etc.

(ik weet niet of ik nou misschien eerder moet stoppen zoals moussy dat zelf deed, maar ik heb nu yasmina lichte pil, dus weet niet hoe dat zit dan)

verder wilde ik dit berichtje kwijt, omdat ik toch me blij voel omdat ik weer ergens naar toe kan leven, plus het feit 7 juni best snel is.. ik had wel zeker nog gedacht te wachten tot juli.

liefs girly
  FOK!fossiel woensdag 20 april 2005 @ 14:18:20 #187
2628 Karin
pi_26374686
Goed nieuws Girly Juni is inderdaad heel snel! Fijn dat je een datum hebt waar je naartoe kan leven, lijkt me een stuk prettiger dan die onzekerheid.
pi_26375350
Nou Girly Dit is echt goed nieuws

En natuurlijk ook spannend of die menstruatie er wel of niet zal doorkomen.
Ikzelf slikte tot voor een paar maand ook die pil en raar maar waar werd ik na 32 dagen ongi (was mijn eerste ongesteldheid zonder hormonen)
Dus nu maar hopen dat dat bij jou ook zo gebeurt en dat ze ook blijven komen voor jou
  woensdag 20 april 2005 @ 14:42:28 #189
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26375362
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Girly het volgende:
misschien willen jullie het weten of niet...

maar ik heb gister een telefoongesprek gehad ,dat ik 7 juni een gesprek krijg op de poli, dan mag ik stoppen met de pil, en gaan ze eerst 3 maanden kijken of mijn ongi beetje regelmatig is (en of ik uberhaupt wel ongi wordt ,aangezien ik daarvoor eerst opwekkers kreeg)
mocht dat niet lukken krijg ik dus weer clomid etc.

(ik weet niet of ik nou misschien eerder moet stoppen zoals moussy dat zelf deed, maar ik heb nu yasmina lichte pil, dus weet niet hoe dat zit dan)

verder wilde ik dit berichtje kwijt, omdat ik toch me blij voel omdat ik weer ergens naar toe kan leven, plus het feit 7 juni best snel is.. ik had wel zeker nog gedacht te wachten tot juli.

liefs girly
fijn bericht geniet lekker van het vooruit zicht het si echt heel snel juni
pi_26376034
Girly! Fijn nieuws meid!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 15:08:28 #191
43556 miss_dynastie
pi_26376055
Girly, tis inderdaad snel 7 juni
Wow
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 16:37:16 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26378572
GirlyShir dat is supernieuws zeg! Het lijkt me wel een heel moeilijk iets om nog even met die pil door te gaan eigenlijk. Zoals je zelf ook al aangeeft zou je misschien eerder willen stoppen ermee om je lichaam alvast de kans te geven het allemaal zelf weer te regelen. Moeilijke beslissing zeg. Maarrrrrrr 7 juni is er sneller dan je denkt en dan gaat het weer beginnen!
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 16:44:10 #193
81992 Githa
pi_26378767
Girlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy JAAAAAA! goed nieuws zeg

* Githa gaat vast kaarsjes klaarzetten voor 7 juni
  woensdag 20 april 2005 @ 17:04:37 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26379313
Girly jippie, het einde komt langzaam in zicht meis (ik bedoel het einde dat je mag stoppen met pil en zo en weer mag gaan "klussen" he )
pi_26397041
Girly..........woeiiiiiiiiii,da's een goed bericht
Lekker snel meis,ik hoop dat de tijd vliegt voor je en je de pil in de prullenbak kan mikken.

Update van mij:
Gister de ferti-arts gebeld.2x,ik snapte er niks van
Nou,ik belde dus de eerste x met de mededeling dat ik bij haar op controle moest en toen vroeg ze,of ik al ongi was.Ja,vrijdag dus een beetje,maar gister goed.
Zij vragen op welke dag we de vorige x de inseminatie hadden......euh....dag 10 Nee,dat was wel erg vroeg.Maar ik heb wel een korte cyclus,zei ik.Oh ja........Nou,weet je wat,zei ze,dan doe je 20 april als 2e dag en dan begin je morgenavond met de pillen en dan kom je bij mij op 27 april,8:45u.
Ok,doei.
Ik agenda pakken en teruggekeken.........het was dus dag 12....ik telen......chips,dat is dus zaterdag koninginnedag
Ik weer bellen en dat verteld.Ik vroeg,of we het niet iets konden verschuiven,maar ze zei,dat dat alleen kon,als je prikte en met pillen kan dat dus niet.Ze zei toen,dan proberen we anders vrijdagmiddag wel iets,dus ik neem aan,dat ze dan nog wil insemineren.
Ze zei:en anders insemineren we niet en tellen we deze poging niet mee......
Ja,leuk,maar dan heb ik dus wel weer die pillen en prik voor niks(dacht ik)
Nou ja,ik begin dus vanavond maar gewoon met die pillen en dan zien we wel hoe het loopt.
Misschien was vrijdag toch wel dag 1 en zijn die eitjes al groter en kunnen we eerder de inseminatie doen,daar hoop ik dan maar op.En anders moeten ze maar iets kleiner blijven,dan kunnen we de maandag erop insemineren.
Wat een gedoe,pfffffff

Tot zover dit verslag,
Groetjes,Minoes

ow ja en toen ik vroeg,of zij dus ging controleren,of dat oprekken was gelukt zei ze:dat kunnen we pas zien met de volgende inseminatie???
Ook weer lekker onzeker dus,maar goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door minoes_ op 21-04-2005 09:49:26 (iets vergeten) ]
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 09:50:24 #196
5428 crew  miss_sly
pi_26397109
Girly 7 juni is al erg snel! Ik ga duimen op een tweede streep nog in 2005 voor je, dat zou net kunnen

Minoes, wat een gedoe. je ziet wel, je moet zelf alles goed in de gaten houden, goed tellen en misschien noteren en dan de notities bij je gesprek houden.
Trouwens, als ze niet overgaan tot inseminatie, hoef je toch ook niet te prikken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26397362
Miss-sly......heej,da's een goeie,dat was ik ff vergeten,van dat prikken.Maar het zou ook kunnen dat ze het willen proberen en als dan de inseminatie niet lukt,omdat dat oprekken niet is gelukt,dan stoppen ze alsnog.Tja en dan kunnen we het wel schudden denk,als het is mislukt,want dan gaat het gewoon niet.
Maar goed,je hebt me weer een beetje gerustgesteld,was dat glad vergeten
Groetjes,Minoes
pi_26420480
Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes... langzaam maar zeker komen we er wel

neva jij nog van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn geniet ervan meis!!!

slaapmeisje je heb wel gelijk dat ik er uberhaupt moeite had om ermee te beginnen.. maar ik neem me zelf maar voor dat het toch een lichte pil is, verder weet ik niet of het zo verstandig om eerder te stoppen, want ik weet niet hoe snel het uit mijn bloed is.
zowieso vertrouw ik m ook niet omdat ik gewoon tussentijdje minibloedingen heb (roze achtige vloed (sorry voor vieze praat)
ik zie wel hoe we het gaan doen, denk dat ik toch beter kan wachten op hun toestemming, zal je net zien overhaast ik weer en dan begint alles weer opnieuw.

leonieke Ik zal je eerlijk bekennen, ik wilde toen al veel eerder met deze pil beginnen, maar omdat ik zo stom ben geweest, ik dacht dus te beginnen met de pil de dag dat mijn ongi was opgehouden.. maar das natuurlijk niet zo, je moet beginnen met de dag dat je ongi word... dus eigenlijk kon ik niet meer gaan slikken omdat het niet meer veilig zou zijn.. nou ben ik pas geleden ongi geworden, dus eigenlijk zit ik nu maar heel kort aan deze pil, bevalt me verder heel goed, heb geen nare bijwerkingen etc, (alleen dat roze gekleurde vloed zeg maar dan)
en voordat ik dat gebruikte zat mijn cyclus ook verder regelmatig.. (hooguit paar dagen verschil)
dus eigenlijk verwacht ik niet dat mjin ongi onregelmatig word, tis toch altijd afwachten.

miss sly zoals ik al voor de mola gebeuren zei.. 2005 wordt een mooi jaar.. en dat zou helemaal mooi zijn.. al iedreen in dit jaar ff een streepje pieste (we gaan er gewoon voor)

minoes wat een gedoetjes weer, ik hoop dat je snel je inseminatie heb.. (en dan wel op de dag die je goed uitkomt)

merisse waar ben je??? ik mis je.. had je ook al mailtje gestuurd, maar heb niks van je gehoord. hoop al met al dat het goed met je gaat!!!

[Ik zal denk weer eens moeten inleven op 2streepjes topic wie er zijn en hoe het daar is, ben er eigenlijk al veels te lang niet meer geweest, mis het wel hoor allemaal]

ps: heb een vraagje , is die ene smilie er niet meer die lachend huilende??

liefs girly

† In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 08:54:02 #199
43556 miss_dynastie
pi_26424000
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef Girly het volgende:
ps: heb een vraagje , is die ene smilie er niet meer die lachend huilende??
Deze: ?
: ' )
pi_26424599
Girly......ga maar snel bijlezen en kom maar weer gezellig meemutsen Spannende tijden voor je en ik hoop,dat we deze maanden het hele 2e streeptopic leegmaken en iedereen doorgaat naar Z&G,lijkt me een strak plan

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')