Girly..........woeiiiiiiiiii,da's een goed bericht
![]()
Lekker snel meis,ik hoop dat de tijd vliegt voor je en je de pil in de prullenbak kan mikken.
Update van mij:
Gister de ferti-arts gebeld.2x,ik snapte er niks van
Nou,ik belde dus de eerste x met de mededeling dat ik bij haar op controle moest en toen vroeg ze,of ik al ongi was.Ja,vrijdag dus een beetje,maar gister goed.
Zij vragen op welke dag we de vorige x de inseminatie hadden......euh....dag 10
![]()
Nee,dat was wel erg vroeg.Maar ik heb wel een korte cyclus,zei ik.Oh ja........Nou,weet je wat,zei ze,dan doe je 20 april als 2e dag en dan begin je morgenavond met de pillen en dan kom je bij mij op 27 april,8:45u.
Ok,doei.
Ik agenda pakken en teruggekeken.........het was dus dag 12....ik telen......chips,dat is dus zaterdag koninginnedag
Ik weer bellen en dat verteld.Ik vroeg,of we het niet iets konden verschuiven,maar ze zei,dat dat alleen kon,als je prikte en met pillen kan dat dus niet.Ze zei toen,dan proberen we anders vrijdagmiddag wel iets,dus ik neem aan,dat ze dan nog wil insemineren.
Ze zei:en anders insemineren we niet en tellen we deze poging niet mee......
Ja,leuk,maar dan heb ik dus wel weer die pillen en prik voor niks(dacht ik)
Nou ja,ik begin dus vanavond maar gewoon met die pillen en dan zien we wel hoe het loopt.
Misschien was vrijdag toch wel dag 1 en zijn die eitjes al groter en kunnen we eerder de inseminatie doen,daar hoop ik dan maar op.En anders moeten ze maar iets kleiner blijven,dan kunnen we de maandag erop insemineren.
Wat een gedoe,pfffffff
Tot zover dit verslag,
Groetjes,Minoes
ow ja en toen ik vroeg,of zij dus ging controleren,of dat oprekken was gelukt zei ze:dat kunnen we pas zien met de volgende inseminatie???
Ook weer lekker onzeker dus,maar goed.
[ Bericht 5% gewijzigd door minoes_ op 21-04-2005 09:49:26 (iets vergeten) ]