abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26182301
Goh Tink, ik was net na onze laatste IVF behoorlijk overstuur van 1 verpakking Gonal-F die ik over-de-datum-heb laten gaan (verkeerde doosje eerst gepakt). En nu staat ie nog steeds in de kast! Kan het maar niet opruimen.
Wij zijn nog niet zover om de MMM vaarwel te zeggen; maar 't scheelt niet veel.

Het is inderdaad een verwerkingsproces; en als het jou helpt, laat die dozen dan lekker in de kast staan.
Maar aan de andere kant; misschien heb je er meer voldoening van als je er iemand anders heeel erg blij mee kan maken...
Niet dat ik erop zit te azen overigens hoor.
Juni is toch veel te vroeg voor mij; morgen wordt mijn ventje nl. geopereerd

P.S. Slaapmeisje ik duim ook mee hoor!

[ Bericht 10% gewijzigd door katinka op 12-04-2005 22:29:46 ]
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:23:29 #102
1087 Merisse
broddeltante
pi_26182429
Katinka, succes voor je ventje
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26183366
Dankje Merisse;
hij begint nu erg baldadig te worden, volgens mij zijn dat zenuwen.. Ik ben maar even gevlucht en heb hem volledige controle over de AB gegeven (voetbal).
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 08:43:50 #104
5428 crew  miss_sly
pi_26188134
katinka, spannend voor je ventje vandaag! Zou ik ook zenuwachtig van worden hoor
Sterkte

Slaapmeisje, er wordt aan je gedacht

Mariposa, ik hoop dat het allemaal voorspoedig voor jullie verloopt en je in het nieuwe jaar met goede moed kunt beginnen aan het zwanger worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26189263
Katinka en man,veel succes en sterkte met de operatie.

Mariposa,welkom(terug)hier

Groetjes,Minoes
  woensdag 13 april 2005 @ 10:09:52 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26189339
Katinka en vriendje, succes vandaag!
pi_26192356
Oh Katinka, ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Ik verkoop de Menopur uit principe niet. Het wordt gebruikt voor doping en afvallen enzo. Het staat op de verboden middelen-lijst en er is handel in. Ik zou het alleen wegdoen (geven) als het echt gebruikt werd voor IUI of zo.
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 12:22:18 #108
5428 crew  miss_sly
pi_26192395
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Katinka, ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Ik verkoop de Menopur uit principe niet. Het wordt gebruikt voor doping en afvallen enzo. Het staat op de verboden middelen-lijst en er is handel in. Ik zou het alleen wegdoen (geven) als het echt gebruikt werd voor IUI of zo.
Ik weet niet of dat kan, maar is het niet mogelijk om het via het ziekenhuis door te verkopen ofzo?
Of aan een ziekenhuis/fertiliteitskliniek verkopen, zodat zij het kunnen gebruiken/verkopen aan een patient? Dan wordt het in ieder geval alleen maar voor iets goeds gebruikt!
  woensdag 13 april 2005 @ 12:50:11 #109
1087 Merisse
broddeltante
pi_26193133
Volgens mij doen ze dat ook niet miss_sly. Ik had van die heparine spuiten in eerste instantie de verkeerde meegekregen bij de apotheek. Die ben ik een dag later terug gaan brengen en heb gevraagd wat daarmee zou gebeuren. Nou die werden dus gewoon vernietigd ondanks dat ze in de steriele verpakking zaten!

p.s. leuke sig, uit Natasja Beddingfield, Unwritten he? Vind ik ook al zo'n mooi nummer en lekker om mee te bleren!
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 13:04:18 #110
5428 crew  miss_sly
pi_26193496
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Merisse het volgende:
Volgens mij doen ze dat ook niet miss_sly. Ik had van die heparine spuiten in eerste instantie de verkeerde meegekregen bij de apotheek. Die ben ik een dag later terug gaan brengen en heb gevraagd wat daarmee zou gebeuren. Nou die werden dus gewoon vernietigd ondanks dat ze in de steriele verpakking zaten!

p.s. leuke sig, uit Natasja Beddingfield, Unwritten he? Vind ik ook al zo'n mooi nummer en lekker om mee te bleren!
Ik weet dat ze bij de apotheek vernietigd worden, maar wellicht kunnen fertiliteitsklinieken bemiddelen bij zulke zaken. Het zijn dure en kostbare medicijnen, dus vernietigen vind ik zo ontzettend zonde.

Mijn sig. kmt inderdaad daaruit. Ik vind het een leuk nummer en inderdaad lekker mee te bleren, maar ik vind vooral dat zinnetje zo veelzeggend

Ik heb via mijn zusje ontdekt dat de fert.artsen waarbij ik in behandeling ben geweest een eigen 'zelfstandig behandelcentrum' zijn gestart. Ze hebben een mooie, duidelijke website, die ik al van buiten ken. En vanochtend heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit als ik opnieuw bij hen kom voor behandelingen; of we verder kunnen gaan waar we gebleven waren en hoe lang de wachtlijst is....tijd voor een goed gesprek thuis, denk ik
  woensdag 13 april 2005 @ 13:35:29 #111
1087 Merisse
broddeltante
pi_26194326
Wow miss_sly, gedurfd, spannend, eng en alles tegelijk
Maar je hebt gelijk hoor: live your life with arms wide open
* Merisse duimt voor het goede gesprek
pi_26195660
Miss_Sly, wat een sprong.

Sterkte met het gesprek.
pi_26195785
Miss-sly,succes met het gesprek Dat worden spannende tijden dus,hopenlijk komt t goed.

Tinkerbell........als ik straks misschien menopur moet gaan spuiten,kan ik het dan van je overnemen?Of wil je dat ook liever niet?

Groetjes,Minoes
pi_26199904
Miss Sly!!!!! Wat spannend zeg, ik hoop dat in deze tijd bij jouw vriend dezelfde processen bezig geweest zijn als bij de mijne (Dan zit je gebakken:) )

Bedankt voor de lieve woorden en welkomen van jullie.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 19:31:39 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26202620
miss_sly wat een spannende ontwikkeling zeg, jeetjemikmak wauw. Ik ben er helemaal blij van

Tinkerbell oef dat is effe confronterend! Ik heb met onze fertiliteitskliniek de afspraak dat mocht ik hormonen of naalden overhebben dat ik ze dan bij hun breng. Zij helpen daar dan weer mensen mee die hun hormonen niet vergoed krijgen. Ik zit gelukkig in de positie dat bij ons alles wordt vergoed (Agis Comfort) en als we straks voor IVF willen gaan dan worden er ook 3 pogingen vergoed. Een heel prettig gevoel dat je de keuze dan niet af hoeft te laten hangen van de diepte van de portomonnaie. Succes met je beslissing!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26209710
Thanks ladies, voor de lieve berichtjes. Alles is goed gegaan, alleen was ik vanochtend zenuwachtiger dan ventje....
Hij heeft een sneetje van 5 cm, 2 aders zijn afgebonden en doorgesneden en morgen mag ie weer naar huis. Fijn! Hij moet het nog wel even rustig aan doen.
Nu afwachten...ik heb stiekem nog even in het dossier ziten lezen en daar stond helaas een stukje in: of er significant hogere kansen voor ons als paar zijn, is maar de vraag.
Nou ja, als het aan mij ligt alle beetjes helpen!

Tink, ik snap dat je niet mee wilt doen aan die praktijken; helemaal mee eens. Ik bedoel eigenlijk meer zoals Slaapmeisje schrijft, dat je misschien mensen kunt helpen die ten einde raad zijn, geen geld meer heben etc. Anyway, veel wijsheid en doe vooral waar JIJ zin in hebt.

Wauw Miss Sly, dat klinkt goed van die eigen praktijk!!

Slaapmeisje, ik hoop gewoon dat jij die IVF's helemaal niet nodig zult hebben!

[ Bericht 17% gewijzigd door katinka op 14-04-2005 00:25:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 12:55:50 #117
43556 miss_dynastie
pi_26219589
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb via mijn zusje ontdekt dat de fert.artsen waarbij ik in behandeling ben geweest een eigen 'zelfstandig behandelcentrum' zijn gestart. Ze hebben een mooie, duidelijke website, die ik al van buiten ken. En vanochtend heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit als ik opnieuw bij hen kom voor behandelingen; of we verder kunnen gaan waar we gebleven waren en hoe lang de wachtlijst is....tijd voor een goed gesprek thuis, denk ik
Heb je al iets gehoord? En nog belangrijker: heb je al met T gesproken?
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 13:16:38 #118
5428 crew  miss_sly
pi_26220138
Nog niets gehoord miss_d, helaas.

Wel een goed gesprek gehad met T.
Ik heb mijn kaarten op tafel gegooid. Ik merkte namelijk dat ik met meer aandacht luisterde naar of las over vrouwen die alleen een kind hadden gekregen (ook met behulp van KID) of hadden geadopteerd. Ik realiseerde me dat ik dat als optie ging meenemen in mijn toekomstbeeld. Dat wil niet zeggen dat ik zat te bedenken dat ik maar moest vertrekken, maar het is toch wel een duidelijk signaal. Dus hebben we een heel goed gesprek gehad. Niet dat hij nu om is, maar ik geloof wel dat hij nu pas echt begrijpt hoe groot mijn wens is.
Ik heb twee topics uit OUD gebookmarkt voor hem (van de nieuwe vaders en over de verliefdheid op je kind). Hij blijft gewoon bang dat hij een kind niet leuk blijkt te vinden als het er is, maar die angst kan ik niet wegnemen. Aangezien hij erg rationeel aangelegd is, hebben we de beslissing terug kunnen brengen tot een rationele keuze: Zijn we gelukkiger als hij gelukkiger is omdat hij geen kind heeft, of zijn we gelukkiger als ik gelukkiger ben als ik wel een kind heb. (Even ervan uitgaande dat de gevoelens van de ander mbt het hebben van een kind niet veranderen. Ik denk dat als hij een kind zou krijgen, hij er hartstikke gek op zal zijn, maar dat is geen geldig argument natuurlijk).

Ik besef dat dat heel rationeel klinkt, maar zo zit hij in elkaar. Alle emotionele overwegingen kun je toch niet als argument aanvoeren, want die kun je niet meten.

Ow, en ik heb hem gevraagd aan te nemen dat de meerderheid van de mensen wel degelijk blij is met hun kind en er van houdt en het niet wil missen, en dat het niet een wereldwijd geheim taboe is dat iedereen achteraf spijt heeft maar dat net durft te vertellen
pi_26220895
Moeilijk Miss_Sly, maar wel goed hoor zo'n nieuw gesprek.
Ik hoop dat jullie eruit komen samen.
En natuurlijk dat het niet lang meer duurt
  donderdag 14 april 2005 @ 14:03:25 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26221237
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 14:48:45 #121
5428 crew  miss_sly
pi_26222301
Ik weet niet of je het zo bedoelt, Sugar, maar het klinkt een tikkie sarcastisch?
Of lees ik het gewoon verkeerd?
pi_26222308
miss_sly, heeft hij geen vrienden met kinderen waar hij eens mee zou kunnen praten? Het lijkt me dat dat voor hem veel overtuigender is dan een stelletje weirdo's van internet (waarmee ik niemand wil beledigen hoor )
mooi he, alles
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 14:58:32 #123
5428 crew  miss_sly
pi_26222511
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:48 schreef phileine het volgende:
miss_sly, heeft hij geen vrienden met kinderen waar hij eens mee zou kunnen praten? Het lijkt me dat dat voor hem veel overtuigender is dan een stelletje weirdo's van internet (waarmee ik niemand wil beledigen hoor )

Maar nee, die zijn er niet. De enige in onze omgeving die een klein kind hebben, zijn mijn zusje en schoonzusje, maar op de een of andere manier is het feit dat ik Jens zo'n geweldige, knappe, lieve, intelligente, slimme knul vind voor hem niet echt overtuigend
Bovendien is het gewoon erg moeilijk: je kunt iemand niet overtuigen van de geweldigheid van iets dat de meeste mensen ook eerst zelf moesten ervaren voor ze overtuigd waren, toch?
  donderdag 14 april 2005 @ 15:12:40 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26222823
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of je het zo bedoelt, Sugar, maar het klinkt een tikkie sarcastisch?
Of lees ik het gewoon verkeerd?
Geen idee of je het verkeerd leest. Ik bedoelde het lief en als grapje, geen sarcasme in mijn intentie.
Natuurlijk werkt zoiets niet, los van weirdo-zijn.

Sterkte verder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 15:19:15 #125
5428 crew  miss_sly
pi_26222985
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Sugar het volgende:

[..]

Geen idee of je het verkeerd leest. Ik bedoelde het lief en als grapje, geen sarcasme in mijn intentie.
Natuurlijk werkt zoiets niet, los van weirdo-zijn.

Sterkte verder.
Dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen, niets aan de hand dus
En ik vind ons hier op het forum geen weirdo's hoor
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 15:25:00 #126
43556 miss_dynastie
pi_26223094
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik besef dat dat heel rationeel klinkt, maar zo zit hij in elkaar. Alle emotionele overwegingen kun je toch niet als argument aanvoeren, want die kun je niet meten.
Nou ja, ik vind het heel verstandig hoor
Met emoties erbij kun je denk ik moeilijk tot een gesprek komen, al is het ook weer heel moeilijk je gevoel uit te schakelen/ aan de kant te zetten. En nu? Laat je het een poosje rusten?
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 15:32:07 #127
5428 crew  miss_sly
pi_26223270
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het heel verstandig hoor
Met emoties erbij kun je denk ik moeilijk tot een gesprek komen, al is het ook weer heel moeilijk je gevoel uit te schakelen/ aan de kant te zetten. En nu? Laat je het een poosje rusten?
Met emoties is een gesprek wel moeilijker, maar met ratio kom je mbt dit onderwerp maar tot 1 objectieve conclusie: kinderen kosten veel tijd en geld en dus ga je er op achteruit. Hetgeen je ervoor in de plaats krijgt, is een emotionele argument en dat is niet te beredeneren.
Ik wacht even af wat het antwoord van de kliniek is. Als ze melden dat er een wachtlijst is van een jaar of langer, dan zal er op korte termijn besloten moeten worden of we ons daarop willen laten zetten. Als er geen of nauwelijks een wachtlijst is, kunnen we die beslissing nog even uitstellen, tot max. het einde van het jaar.
pi_26234904
Slaapmeisje:

halverwege het wachten nu?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 09:04:52 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26240903

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26240921
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

moeilijk hoor.
Wil wel vragen of eigenlijk wel schreeuwen hoe voel jij je..
maar ik duim en wacht af
pi_26241183
slaapmeisje

spannend
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:45:13 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26241547
Die van easy-going is leuk!

Hier duim ik ook nog steeds verder hoor!
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 10:13:42 #133
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26242127
miss_sly, heb jij al antwoord ontvangen van de kliniek?

ie duimen van easy-g zijn inderdaad erg leuk! Maar alle andere reacties worden ook zeer zeker gewaardeerd hoor (jolene )

Ik zal jullie dit keer niet vermoeien met mijn kwaaltjes, voordat ik weer een heel forum op zijn kop zet
pi_26242215
*Ook duimen draait *
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26242445
Ach Slaapmeisje, wat een spanning weer! Er wordt hier druk gejompeld en geduimd voor je hoor!
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 10:35:23 #136
5428 crew  miss_sly
pi_26242601
Slaapmeisje, volgens mij willen de dames in dit forum graag door jou op hun kop worden gezet hoor Maar als jij het liever een beetje voor jezelf houdt, kunnen wij de spanning ook nog wel even dragen

Ik heb antwoord gekregen van de kliniek: ik kan gewoon een afspraak maken, ze vragen dan het dossier op en dat is er dan op de dag dat ik de afspraak heb. Dat is dus geen probleem
Ze kon nav mijn summiere gegevens geen antwoord geven op de vraag over een eventuele wachtlijst (dat was o.a. afhankelijk van of het een man/vrouw, vrouw/vrouw of alleenstaande betrof), dus ik heb nog wat info gestuurd met de uitleg dat we in verband met het beslissingsmoment graag willen weten hoe het met een wachtlijst zou zitten. Op dat antwoord wacht ik nu.
De website van die kliniek is trouwens erg goed. Er is zelfs een lijst met wat welke behandeling kost! De toon op de site staat me ook aan. Het voordeel van het feit dat ik beide fertiliteitsartsen al ken, is dat ik weet dat de toon van de site ook wordt ondersteund door de manier waarop je wordt behandeld: prettig, met medeleven, professioneel, geen 9-5 mentaliteit.
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:40:15 #137
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_26242693
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Die van easy-going is leuk!

Hier duim ik ook nog steeds verder hoor!
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:13 schreef Slaapmeisje het volgende:

Die duimen van easy-g zijn inderdaad erg leuk!
*uit megalurkstand springt*

Wiens duimen? HUH? Psies.. met toestemming gejat van ene NN dus

*weer terug in megalurkstand springt met de duimen nog altijd op scherp*

Fok!hokker... en NietKlieker.
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:41:56 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26242729
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef No Nick het volgende:

Mijn excuses!
De geleende duimen van easy-going zijn leuk!
Trouwens wel een luizenleventje blijkbaar, die easy... dat ze zomaar 4 duimen kan gaan zitten draaien.

Maar ja, voor het goede doel he!
pi_26245319
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef No Nick het volgende:

[..]

[..]

ja, ik had er eigenlijk copyright NoNick bij moeten zetten he
heb ik je toch weer aan het posten gekregen
  Moderator vrijdag 15 april 2005 @ 15:56:05 #140
5428 crew  miss_sly
pi_26250456
En als je geen gebruik hoeft te maken van donorzaad is er bij de kliniek geen wachtlijst
pi_26250711
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:
En als je geen gebruik hoeft te maken van donorzaad is er bij de kliniek geen wachtlijst
Miss_Sly, wat goed.

Ik hoop dat T goed reageerd
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 17:57:52 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26253102
Miss-sly dat is wel zeer positief nieuws zeg. Gelukkig hoef je nu niet gedwongen te worden een keuze op korte termijn te maken door de tijdsdruk, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je nu eigenlijk liever niet meer wil wachten en meteen een afspraak wil maken om jullie mogelijkheden te bespreken.
pi_26265876
Miss-sly,positieve ontwikkelingen zie ik.Ik hoop dat de afspraak er snel komt en dat het spannende tijden gaan worden voor jullie.
Groetjes,Minoes
pi_26266785
Hier nog ff een update van mij:
gisteren waren we om kwart voor 1 in t zh,ik mocht pas om kwart over 2 op mijn kamer,want iedereen lag te rusten,ik lag dus niet bij de dagopnames.En om kwart over 4 werd ik pas gehaald.
Ik zag om 10 over 5 de klok op de uitslaapkamer alweer,dus dat was vlot.Ik was ook meteen vlot wakker en lag nieuwsgierig naar dat piepkastje achter me te kijken Geen idee meer,wat er allemaal op stond,maar geen hoge getallen,dus dat was wel goed.
Ik kreeg totaal geen informatie wat en hoe ze het gingen doen,ook niet nadat me was gevraagd,of de gyn dit had uitgelegd.Nah ja,komt wel op de ok...........dacht ik ......niet dus.Maar goed,het viel alles mee,hetgene wat ik voelde was enorme pijn in mijn kuiten,was van de narcose.
Verder niks!!!Ik bloedde wel,maar of dat van het oprekken of van de ongi was/is,weet ik nu nog steeds niet,ik ga er maar vanuit dat het de ongi is,want bij de oprekking moet het normaal gesproken niet gaan bloeden,zeiden ze.
Als het echt veel meer zou zijn dan mijn gewone ongi,moest ik een ars bellen.
Nou,het is eigenlijk alleen maar minder geworden,dus ik zie wel,of het vandaag nog verder gaat.
Weet iemand eigenlijk,of je menstruatie anders verloopt,na een narcose?
Ik zou t niet weten,maar kan me voorstellen,dat de boel er van in de war raakt.
Ik heb nu ook al geen zere kuiten meer,wel onwijse pijn in mijn rug,dat komt door het vreemde bed in het ziekenhuis,ik heb nl.een hernia en kan eig.alleen maar tegen mijn eigen tempur-matras.
Verder een onwijse blauwe plek boven en onder de plaats van het infuusnaaldje,tjee wat een plek.
En ook een enorme blauwe voet,maar dat kwam omdat de hond er gisteravond in beet,omdat ik mijn slipper aan wilde doen,die dichtbij hem stond Kl##e hond.
Stond meteen te brullen,was van de schrik en de zenuwen van de hele dag denk.
Ow ja,weet je waar ze me heen brachten dat ik me moest melden.......naar de KRAAM EN VERLOSAFDELING.......... Hij was fijn,er kwam ook nog een vers beebje voorbij
Ik dacht:als ik hier moet liggen,trek ik mijn mond open,dat trek ik niet vandaag
Maar gelukkig,er kwam een bed een en we gingen naar een ander gedeelte v/h ziekenhuis.
Ik kreeg dus bijna geen info en moest zelf om een armbandje vragen,slechte beurt vond ik
Ik moet nu een afspraak maken bij de fertiliteitsarts,niet eens bij de gyn,ook al zo raar.Maar goed,zijzelf is natuurlijk ook iets van een gyn of zelfs een gyn,dat weet ik niet zo goed.

Tot zover dit verhaal,viel me dus heeeeeeeeeeeeel erg mee,eitje
Ik hoop,dat ik niet al te moe ben dit weekeind,we zullen zien.
Groetjes,Minoes
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:37:41 #145
1087 Merisse
broddeltante
pi_26266927
Keigoed nieuws miss_sly

Slaapmeisje, ook mijn duimen draaien volop voor je

Minoes, gelukkig dit heb je achter de rug, erg fijn dat het zo meeviel. Maar wat raar dat je nou weer naar een andere arts moet (of begrijp ik het nou verkeerd)?

[ Bericht 16% gewijzigd door Merisse op 16-04-2005 11:41:32 (lezen Merisse lezen!) ]
pi_26267323
Een fertiliteitsarts is een gynaecoloog hoor Minoes, met een extra ervaring in fertiliteit

Ik zou nog wel even bellen over die bloeding, dat je maar even weet hoe dat zit. Met zo weinig info kan je niets.

Had ik al eens verteld dat hier in het ziekenhuis de fertiliteitsartsen naast de echokamer zitten? Klote vind ik dat altijd.
pi_26273165
Tinkerbell....ik dacht al,dat ze vast wel gyn was,ze heeft tenslotte ook zo'n echo-apparaat.Bij mij in t ziekenhuis zit de afdeling met bolle buiken ook naast de ferti-arts,je moet dus eerst die "buiken"voorbij
Wat die bloeding was/is,weet ik dus niet,ik heb sinds het ziekenhuis gisteravond nog een paar drupjes verloren.Ze gooiden het daar op de menstruatie,maar ik weet het niet en kan me voorstellen,dat het voor hun ook koffiedik kijken is.
Ik wacht t af.
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 20:24:55 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26305477
minoes fijn om te lezen dat het allemaal meeviel. Weer een stap dichterbij jullie doel!

Voor mij is deze ronde weer voorbij. Vanmorgen ongesteld geworden terwijl mijn NOD a.s. dinsdag pas was. Beter te vroeg, dan overtijd... Omdat ik de hele dag moest repeteren voor het theater heb ik weinig tijd gehad om bij de pakken neer te gaan zitten. Nu ik weer thuis ben besef ik me pas dat het over is, het is voorbij. Morgenavond weer beginnen met prikken en mezelf opladen voor IUI nummer 6.
pi_26305543
Slaapmeisje Wat weer ongelofelijk kloten. Dikke
  Moderator zondag 17 april 2005 @ 20:27:43 #150
5428 crew  miss_sly
pi_26305555
Slaapmeisje, wat k*t

pi_26305713
Slaapmeisje, sterkte!!
pi_26305717
Slaapmeisje, dikke smakkerd voor jou

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!fossiel zondag 17 april 2005 @ 20:43:40 #153
2628 Karin
pi_26306009
Slaapmeisje wat vreselijk kut
Even een virtuele arm om je heen
pi_26306365
uit de lurkstand

Slaapmeisje, ik lees al zo lang mee, en elke keer hoop ik dat het jou dit keer gegunt is... Ik vind het zo jammer voor je.... Heel veel suc6 toegewenst...

terug in lurkstand
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_26306369
Slaapmeisje

† In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 20:58:46 #156
43556 miss_dynastie
pi_26306453
kut.....

Jubileum moderator zondag 17 april 2005 @ 21:04:54 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26306613
verdomme!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:07:08 #158
81992 Githa
pi_26306687
Slaapmeisje potverdikkeme....

zondag 17 april 2005 @ 21:21:49 #159
393 phileine
española
pi_26307131
mooi he, alles
  zondag 17 april 2005 @ 21:22:18 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26307148
Slaapmeisje

Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Sterkte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 17 april 2005 @ 21:24:32 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26307211
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen
  zondag 17 april 2005 @ 22:24:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26308886
@&(^$#@(*Y(# en nog een paar krachttermen erbij...
Wanneer is het nou voor jou ook eens tijd!

Een dikke knuffel van mij!
pi_26309028
Slaapmeisje
pi_26309071
Slaapmeisje..........nou.........heb ik t toch verkeerd gevoeld.......... Ik met m'n water
Op naar poging 6,tjee,wat gaat dat hard.Is dit dan ook de laatste poging of mogen jullie nog door?
Veel stekte en snaai maar lekker wat bonbonnetjes weg
Groetjes,Minoes
pi_26310284
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen
Ach Slaapmeisje, ik weet ook niet zo goed meer wat te zeggen, maar hoop dat jij een slaapvriendje veel steun hebben aan elkaar en dat je je snel weer kunt opladen voor de volgende poging....
Ga je die trouwens doen op dezelfde manier als deze? Of waren er nog alternatieven (andere hormonen?)

Nogmaals, volkomen k*t dit weer.

pi_26313251
Potverredorie, wat een rotduivels, bah bah bah wat oneerlijk slaapmeissie!
Dikke knuffel voor jou!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_26314943
Slaapmeisje en slaapvriendje wat ongelooflijk kl*te gewoon...

maandag 18 april 2005 @ 08:46:04 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26315434
Gdvrdmm!
Bah, bah, bah!

pi_26315462
Verdorie.

Slaapmeisje en Slaapvriendje sterkte.
pi_26315515
Slaapmeisje en Slaapvriendje, heel veel sterkte en kracht voor jullie!!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26315774
Ik weet ook niet wat ik zeggen moet, alleen dat het ongelooflijk kut is

Sterkte Slaapmeisje.
pi_26316323
Slaapmeisje!
pi_26317041
Bah Slaapmeisje, wat een domper weer ...heel veel sterkte
  maandag 18 april 2005 @ 15:33:41 #174
1087 Merisse
broddeltante
pi_26324261
Shitzooi
Slaapmeisje heel veel kusjes en kracht voor de nieuwe prikronde
pi_26325093
Slaapmeisje, wat ontzettend k*t
Heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26325840
slaapmeisje..... had dus nooit verwacht dat je veel eerder ongi zou worden.

ene kant wel beter misschien dat het eerder is dan overtijd, maar het blijft toch een rotgevoel.

sterkte
  maandag 18 april 2005 @ 17:07:55 #177
24361 Neva
Mania lovin'
  maandag 18 april 2005 @ 19:33:03 #178
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_26330227
Lief Slaapmeisje,
Wat worden jullie toch op de proef gesteld .
Ik moet denken aan de spreuk "hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning".
Dat jullie gevecht loei-zwaar is, staat vast. Mon Dieu, wat een mooie overwinning moet dat worden.
Hou vol, want het recht zal zegevieren !!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 18 april 2005 @ 19:34:24 #179
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26330256
Slaapmeisje, wat vind ik dit naar voor jullie zeg! Ik hoop dat je je voor deze volgende poging helemaal kan opladen! En dat het dan ook meteen de laatste keer is.

Minoes, hoe is het verder met jou? Heb je van de ingreep nog last?

Miss Sly, dat klinkt als een erge geschikkte kliniek! Heb je het er nog met virendlief over gehad? Of laat je het onderwerp even rusten zodat het bij hem kan bezinken?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:45:31 #180
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_26340516
Jee SleepyGirl, wat hebben jij en SleepyBoy toch veel te verduren. Dikke dikke knuffel voor jullie

En ik sluit me helemaal aan bij de spreuk van Phluphy, het zál jullie potdorie lukken!

Sterkte meid,

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_26341024
Mariposa.........nee,niks gevoeld,alleen met kaassnijden voelde ik wat trekken,maar dat kwam doordat ik er dus druk op zette.Verder niet misselijk geweest ofzo,dus dat is prima gegaan.
Ben wel beremoe,maar dat komt omdat we hier zondag een luizenplaag ontdekten
Zo hadden de meiden dus verplicht een dag extra vrij,ben de hele dag mensen en kleding aan het wassen geweest,tjee
En nog is die berg wasgoed niet weg,dus we gaan vrolijk door.Gisteravond was ik dus erg blij,dat ik me niet slap ofzo voelde vanwege de operatie,want anders had ik dat gister nooit volgehouden.

Ik ga straks de ferti-arts even bellen,om een controle afspraak te maken.Alleen is mijn ongi totaal van slag,ik heb 1 half maandverbandje vol gehad en nu 3 dagen een streepje Neem maar aan dat het de ongi is.De volgende maar afwachten en dan weer beginnen met de pillen.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:55:43 #182
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26341642
Slaapmeisje
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:31 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26345511
minoes, ik ben blij dat je weer lekker snel herstelt van de ingreep en ik hoop dat je weer snel mag beginnen met de pillen.

Mijn ongesteldheid is ook alweer bijna voorbij, maar misschien komt dat omdat ik weer ben begonnen met prikken. Gisteravond heb ik alweer Lucrin geprikt en vanavond gaat de Puregon prik erbij. Met de fertiliteitsarts heb ik afgesproken dat ik wel dezelfde hormonen ga spuiten al zal ik met een iets hogere startdosering van de Puregon beginnen (50 ipv 75 eenheden). Hopelijk snoept dit een paar dagen van de prikperiode af zodat ik dit keer wat vroeger de inseminatie heb.

Fluf, wat een prachtige spreuk is dat zeg! Hoe zwaarder het gevecht, hoe mooier de overwinning. Ik zal hem onthouden en wanneer nodig even hardop tegen mezelf zeggen.
pi_26346018
Slaapmeisje, ik lees t nu pas.. Sterkte
pi_26347419
Slaapmeisje......ja,eerst nog even de volgende ongi afwachten en dan op dag 3 weer de pillen.Tenminste,ik neem aan,dat dat meteen weer mag,of de ferti-arts moet wat anders zeggen.
Kluns die ik ben,ik ben vergeten die arts te bellen,morgen weer een kans,ik moet tussen half 12 en half 1 bellen.
Jij succes met de prikken weer,lijkt me niks niet lekker Succes

Groetjes,Minoes
pi_26374471
misschien willen jullie het weten of niet...

maar ik heb gister een telefoongesprek gehad ,dat ik 7 juni een gesprek krijg op de poli, dan mag ik stoppen met de pil, en gaan ze eerst 3 maanden kijken of mijn ongi beetje regelmatig is (en of ik uberhaupt wel ongi wordt ,aangezien ik daarvoor eerst opwekkers kreeg)
mocht dat niet lukken krijg ik dus weer clomid etc.

(ik weet niet of ik nou misschien eerder moet stoppen zoals moussy dat zelf deed, maar ik heb nu yasmina lichte pil, dus weet niet hoe dat zit dan)

verder wilde ik dit berichtje kwijt, omdat ik toch me blij voel omdat ik weer ergens naar toe kan leven, plus het feit 7 juni best snel is.. ik had wel zeker nog gedacht te wachten tot juli.

liefs girly
  FOK!fossiel woensdag 20 april 2005 @ 14:18:20 #187
2628 Karin
pi_26374686
Goed nieuws Girly Juni is inderdaad heel snel! Fijn dat je een datum hebt waar je naartoe kan leven, lijkt me een stuk prettiger dan die onzekerheid.
pi_26375350
Nou Girly Dit is echt goed nieuws

En natuurlijk ook spannend of die menstruatie er wel of niet zal doorkomen.
Ikzelf slikte tot voor een paar maand ook die pil en raar maar waar werd ik na 32 dagen ongi (was mijn eerste ongesteldheid zonder hormonen)
Dus nu maar hopen dat dat bij jou ook zo gebeurt en dat ze ook blijven komen voor jou
  woensdag 20 april 2005 @ 14:42:28 #189
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26375362
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Girly het volgende:
misschien willen jullie het weten of niet...

maar ik heb gister een telefoongesprek gehad ,dat ik 7 juni een gesprek krijg op de poli, dan mag ik stoppen met de pil, en gaan ze eerst 3 maanden kijken of mijn ongi beetje regelmatig is (en of ik uberhaupt wel ongi wordt ,aangezien ik daarvoor eerst opwekkers kreeg)
mocht dat niet lukken krijg ik dus weer clomid etc.

(ik weet niet of ik nou misschien eerder moet stoppen zoals moussy dat zelf deed, maar ik heb nu yasmina lichte pil, dus weet niet hoe dat zit dan)

verder wilde ik dit berichtje kwijt, omdat ik toch me blij voel omdat ik weer ergens naar toe kan leven, plus het feit 7 juni best snel is.. ik had wel zeker nog gedacht te wachten tot juli.

liefs girly
fijn bericht geniet lekker van het vooruit zicht het si echt heel snel juni
pi_26376034
Girly! Fijn nieuws meid!
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 15:08:28 #191
43556 miss_dynastie
pi_26376055
Girly, tis inderdaad snel 7 juni
Wow
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 16:37:16 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26378572
GirlyShir dat is supernieuws zeg! Het lijkt me wel een heel moeilijk iets om nog even met die pil door te gaan eigenlijk. Zoals je zelf ook al aangeeft zou je misschien eerder willen stoppen ermee om je lichaam alvast de kans te geven het allemaal zelf weer te regelen. Moeilijke beslissing zeg. Maarrrrrrr 7 juni is er sneller dan je denkt en dan gaat het weer beginnen!
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2005 @ 16:44:10 #193
81992 Githa
pi_26378767
Girlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy JAAAAAA! goed nieuws zeg

* Githa gaat vast kaarsjes klaarzetten voor 7 juni
  woensdag 20 april 2005 @ 17:04:37 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26379313
Girly jippie, het einde komt langzaam in zicht meis (ik bedoel het einde dat je mag stoppen met pil en zo en weer mag gaan "klussen" he )
pi_26397041
Girly..........woeiiiiiiiiii,da's een goed bericht
Lekker snel meis,ik hoop dat de tijd vliegt voor je en je de pil in de prullenbak kan mikken.

Update van mij:
Gister de ferti-arts gebeld.2x,ik snapte er niks van
Nou,ik belde dus de eerste x met de mededeling dat ik bij haar op controle moest en toen vroeg ze,of ik al ongi was.Ja,vrijdag dus een beetje,maar gister goed.
Zij vragen op welke dag we de vorige x de inseminatie hadden......euh....dag 10 Nee,dat was wel erg vroeg.Maar ik heb wel een korte cyclus,zei ik.Oh ja........Nou,weet je wat,zei ze,dan doe je 20 april als 2e dag en dan begin je morgenavond met de pillen en dan kom je bij mij op 27 april,8:45u.
Ok,doei.
Ik agenda pakken en teruggekeken.........het was dus dag 12....ik telen......chips,dat is dus zaterdag koninginnedag
Ik weer bellen en dat verteld.Ik vroeg,of we het niet iets konden verschuiven,maar ze zei,dat dat alleen kon,als je prikte en met pillen kan dat dus niet.Ze zei toen,dan proberen we anders vrijdagmiddag wel iets,dus ik neem aan,dat ze dan nog wil insemineren.
Ze zei:en anders insemineren we niet en tellen we deze poging niet mee......
Ja,leuk,maar dan heb ik dus wel weer die pillen en prik voor niks(dacht ik)
Nou ja,ik begin dus vanavond maar gewoon met die pillen en dan zien we wel hoe het loopt.
Misschien was vrijdag toch wel dag 1 en zijn die eitjes al groter en kunnen we eerder de inseminatie doen,daar hoop ik dan maar op.En anders moeten ze maar iets kleiner blijven,dan kunnen we de maandag erop insemineren.
Wat een gedoe,pfffffff

Tot zover dit verslag,
Groetjes,Minoes

ow ja en toen ik vroeg,of zij dus ging controleren,of dat oprekken was gelukt zei ze:dat kunnen we pas zien met de volgende inseminatie???
Ook weer lekker onzeker dus,maar goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door minoes_ op 21-04-2005 09:49:26 (iets vergeten) ]
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 09:50:24 #196
5428 crew  miss_sly
pi_26397109
Girly 7 juni is al erg snel! Ik ga duimen op een tweede streep nog in 2005 voor je, dat zou net kunnen

Minoes, wat een gedoe. je ziet wel, je moet zelf alles goed in de gaten houden, goed tellen en misschien noteren en dan de notities bij je gesprek houden.
Trouwens, als ze niet overgaan tot inseminatie, hoef je toch ook niet te prikken?
pi_26397362
Miss-sly......heej,da's een goeie,dat was ik ff vergeten,van dat prikken.Maar het zou ook kunnen dat ze het willen proberen en als dan de inseminatie niet lukt,omdat dat oprekken niet is gelukt,dan stoppen ze alsnog.Tja en dan kunnen we het wel schudden denk,als het is mislukt,want dan gaat het gewoon niet.
Maar goed,je hebt me weer een beetje gerustgesteld,was dat glad vergeten
Groetjes,Minoes
pi_26420480
Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes... langzaam maar zeker komen we er wel

neva jij nog van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn geniet ervan meis!!!

slaapmeisje je heb wel gelijk dat ik er uberhaupt moeite had om ermee te beginnen.. maar ik neem me zelf maar voor dat het toch een lichte pil is, verder weet ik niet of het zo verstandig om eerder te stoppen, want ik weet niet hoe snel het uit mijn bloed is.
zowieso vertrouw ik m ook niet omdat ik gewoon tussentijdje minibloedingen heb (roze achtige vloed (sorry voor vieze praat)
ik zie wel hoe we het gaan doen, denk dat ik toch beter kan wachten op hun toestemming, zal je net zien overhaast ik weer en dan begint alles weer opnieuw.

leonieke Ik zal je eerlijk bekennen, ik wilde toen al veel eerder met deze pil beginnen, maar omdat ik zo stom ben geweest, ik dacht dus te beginnen met de pil de dag dat mijn ongi was opgehouden.. maar das natuurlijk niet zo, je moet beginnen met de dag dat je ongi word... dus eigenlijk kon ik niet meer gaan slikken omdat het niet meer veilig zou zijn.. nou ben ik pas geleden ongi geworden, dus eigenlijk zit ik nu maar heel kort aan deze pil, bevalt me verder heel goed, heb geen nare bijwerkingen etc, (alleen dat roze gekleurde vloed zeg maar dan)
en voordat ik dat gebruikte zat mijn cyclus ook verder regelmatig.. (hooguit paar dagen verschil)
dus eigenlijk verwacht ik niet dat mjin ongi onregelmatig word, tis toch altijd afwachten.

miss sly zoals ik al voor de mola gebeuren zei.. 2005 wordt een mooi jaar.. en dat zou helemaal mooi zijn.. al iedreen in dit jaar ff een streepje pieste (we gaan er gewoon voor)

minoes wat een gedoetjes weer, ik hoop dat je snel je inseminatie heb.. (en dan wel op de dag die je goed uitkomt)

merisse waar ben je??? ik mis je.. had je ook al mailtje gestuurd, maar heb niks van je gehoord. hoop al met al dat het goed met je gaat!!!

[Ik zal denk weer eens moeten inleven op 2streepjes topic wie er zijn en hoe het daar is, ben er eigenlijk al veels te lang niet meer geweest, mis het wel hoor allemaal]

ps: heb een vraagje , is die ene smilie er niet meer die lachend huilende??

liefs girly

† In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 08:54:02 #199
43556 miss_dynastie
pi_26424000
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef Girly het volgende:
ps: heb een vraagje , is die ene smilie er niet meer die lachend huilende??
Deze: ?
: ' )
pi_26424599
Girly......ga maar snel bijlezen en kom maar weer gezellig meemutsen Spannende tijden voor je en ik hoop,dat we deze maanden het hele 2e streeptopic leegmaken en iedereen doorgaat naar Z&G,lijkt me een strak plan

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')