Ik weet niet of dat kan, maar is het niet mogelijk om het via het ziekenhuis door te verkopen ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh Katinka, ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Ik verkoop de Menopur uit principe niet. Het wordt gebruikt voor doping en afvallen enzo. Het staat op de verboden middelen-lijst en er is handel in. Ik zou het alleen wegdoen (geven) als het echt gebruikt werd voor IUI of zo.
Ik weet dat ze bij de apotheek vernietigd worden, maar wellicht kunnen fertiliteitsklinieken bemiddelen bij zulke zaken. Het zijn dure en kostbare medicijnen, dus vernietigen vind ik zo ontzettend zonde.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Merisse het volgende:
Volgens mij doen ze dat ook niet miss_sly. Ik had van die heparine spuiten in eerste instantie de verkeerde meegekregen bij de apotheek. Die ben ik een dag later terug gaan brengen en heb gevraagd wat daarmee zou gebeuren. Nou die werden dus gewoon vernietigdondanks dat ze in de steriele verpakking zaten!
p.s. leuke sig, uit Natasja Beddingfield, Unwritten he? Vind ik ook al zo'n mooi nummer en lekker om mee te bleren!
Heb je al iets gehoord? En nog belangrijker: heb je al met T gesproken?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb via mijn zusje ontdekt dat de fert.artsen waarbij ik in behandeling ben geweest een eigen 'zelfstandig behandelcentrum' zijn gestart. Ze hebben een mooie, duidelijke website, die ik al van buiten ken. En vanochtend heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zit als ik opnieuw bij hen kom voor behandelingen; of we verder kunnen gaan waar we gebleven waren en hoe lang de wachtlijst is....tijd voor een goed gesprek thuis, denk ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:48 schreef phileine het volgende:
miss_sly, heeft hij geen vrienden met kinderen waar hij eens mee zou kunnen praten? Het lijkt me dat dat voor hem veel overtuigender is dan een stelletje weirdo's van internet (waarmee ik niemand wil beledigen hoor)
Geen idee of je het verkeerd leest. Ik bedoelde het lief en als grapje, geen sarcasme in mijn intentie.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of je het zo bedoelt, Sugar, maar het klinkt een tikkie sarcastisch?
Of lees ik het gewoon verkeerd?
Dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen, niets aan de hand dusquote:Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Sugar het volgende:
[..]
Geen idee of je het verkeerd leest. Ik bedoelde het lief en als grapje, geen sarcasme in mijn intentie.
Natuurlijk werkt zoiets niet, los van weirdo-zijn.
Sterkte verder.
Nou ja, ik vind het heel verstandig hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik besef dat dat heel rationeel klinkt, maar zo zit hij in elkaar. Alle emotionele overwegingen kun je toch niet als argument aanvoeren, want die kun je niet meten.
Met emoties is een gesprek wel moeilijker, maar met ratio kom je mbt dit onderwerp maar tot 1 objectieve conclusie: kinderen kosten veel tijd en geld en dus ga je er op achteruit. Hetgeen je ervoor in de plaats krijgt, is een emotionele argument en dat is niet te beredeneren.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het heel verstandig hoor
Met emoties erbij kun je denk ik moeilijk tot een gesprek komen, al is het ook weer heel moeilijk je gevoel uit te schakelen/ aan de kant te zetten. En nu? Laat je het een poosje rusten?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Die van easy-going is leuk!
Hier duim ik ook nog steeds verder hoor!
*uit megalurkstand springt*quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die duimen van easy-g zijn inderdaad erg leuk!
Mijn excuses!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef No Nick het volgende:
*uit megalurkstand springt*
Wiens duimen?HUH? Psies.. met toestemming gejat van ene NN dus
*weer terug in megalurkstand springt met de duimen nog altijd op scherp*
ja, ik had er eigenlijk copyright NoNick bij moeten zetten hequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef No Nick het volgende:
[..]
[..]
*uit megalurkstand springt*
Wiens duimen?HUH? Psies.. met toestemming gejat van ene NN dus
*weer terug in megalurkstand springt met de duimen nog altijd op scherp*
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:
En als je geen gebruik hoeft te maken van donorzaad is er bij de kliniek geen wachtlijst
Ach Slaapmeisje, ik weet ook niet zo goed meer wat te zeggen, maar hoop dat jij een slaapvriendje veel steun hebben aan elkaar en dat je je snel weer kunt opladen voor de volgende poging....quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Girly het volgende:
misschien willen jullie het weten of niet...
maar ik heb gister een telefoongesprek gehad ,dat ik 7 juni een gesprek krijg op de poli, dan mag ik stoppen met de pil, en gaan ze eerst 3 maanden kijken of mijn ongi beetje regelmatig is (en of ik uberhaupt wel ongi wordt ,aangezien ik daarvoor eerst opwekkers kreeg)
mocht dat niet lukken krijg ik dus weer clomid etc.
(ik weet niet of ik nou misschien eerder moet stoppen zoals moussy dat zelf deed, maar ik heb nu yasmina lichte pil, dus weet niet hoe dat zit dan)
verder wilde ik dit berichtje kwijt, omdat ik toch me blij voel omdat ik weer ergens naar toe kan leven, plus het feit 7 juni best snel is.. ik had wel zeker nog gedacht te wachten tot juli.
liefs girly
Deze:quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef Girly het volgende:
ps: heb een vraagje , is die ene smilie er niet meer die lachend huilende??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |