minoes heel herkenbaar hoor en volgens mij went het ook nooit. Ik was zaterdagavond op een verjaardag en 4 familieleden vroegen onafhankelijk van elkaar of ik zwanger was. Nou nee dus
![]()
Mijn buik is normaal gesproken al niet een van de platste, maar is nu door de hormooninjectie helemaal bol. Toch vraag ik me af hoe dom iemand kan zijn om zo ronduit te vragen of ik zwanger ben en dat ik er wel zo uitzie. Van je familie moet je het maar hebben.
O ja, ik heb meteen vandaag bij de fertiliteitsarts weer een recept voor mijn hormonen uit laten schrijven zodat ik de volgende keer weer direct kan beginnen. We hebben het ook nog gehad over andere hormonen, maar dat ziet hij niet zitten in mijn geval vanwege de onbetrouwbaarheid van mijn eierstokken en Puregon of GonalF met kleinere stapjes omhoog kunnen. Wel mag ik de volgende keer met 75 eenheden beginnen ipv 50 eenheden dus er zit vooruitgang in. Natuurlijk gaan we er niet vanuit dat er een volgende keer is en zeker niet te zien aan al jullie reacties, maar beter goed voorbereid dan krap in de tijd ofzoiets.
Jompels,
Slaapmeisje
PS Slaapvriendje is zeker geen Jompelmeisje anders zou ik inderdaad nooit zwanger kunnen worden toch? Slaapvriendje is mijn held van de dag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.