Het blijft leuk.quote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je kunt met je topic ook twee jaar te laat komen.
Vertelquote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je kunt met je topic ook twee jaar te laat komen.
Ik kan toch niet ruiken van wanneer die afleveringen zijn? en of die website net nog geupdate is en evt andere websites hierover, ik ben alleen benieuwd of er binnenkort nog iets van verschijnt, ik hoop dat dat mag van jou...quote:Op zondag 3 april 2005 20:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit topic dus
Sorry, maar in real life wordt ik constant afgezeken, dus nu wilde ik eens voelen hoe het was.quote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik kan toch niet ruiken van wanneer die afleveringen zijn? en of die website net nog geupdate is en evt andere websites hierover, ik ben alleen benieuwd of er binnenkort nog iets van verschijnt, ik hoop dat dat mag van jou...
Lekker he.....quote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry, maar in real life wordt ik constant afgezeken, dus nu wilde ik eens voelen hoe het was..
dat is dus precies wat ik me ook afvraagquote:Op zondag 3 april 2005 21:01 schreef XQZ-me het volgende:
HTF zijn zeker cewl! Worden die trouwens in Nederland nog uitgezonden? Ik heb ze eerst wel tijdje voor bij zien komen....maar of ze er nu nog zijn?
de reclame is idd een stukkie minder maar ik blijf ze leuk vinden, van mij mogen er nieuwe verhalen komenquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef Slarioux het volgende:
Dat waren tot vier jaar geleden cultfilmpjes, nu kent iedereen ze en zitten ze vol met reclame.
ja erg eh, nu zijn ze ook niet meer leuk nu iedereen ze kentquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef Slarioux het volgende:
nu kent iedereen ze
Ja, inderdaad. Dat is het helemaalquote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef Herald het volgende:
[..]
ja erg eh, nu zijn ze ook niet meer leuk nu iedereen ze kent
Eyez cold lemonade is ook ranzigquote:Op maandag 4 april 2005 00:10 schreef Forumschorem het volgende:
Eye Candy is ook erg... pijnlijk.
Lijkt me wel, toch...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:20 schreef Samson het volgende:
maar niemand weet dus of er nog nieuwe afleveringen komen![]()
hmm ik dacht nu laten ze gewoon wat filmpjes achter elkaar zien, maar het is dus één filmpje van anderhalve minuut om het kwartier ofzoquote:Op zondag 26 juni 2005 17:48 schreef Samson het volgende:
Vanavond om 2300 uur op MTV: brand new happy tree friends![]()
Maar wel nieuwe?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:23 schreef Herald het volgende:
[..]
hmm ik dacht nu laten ze gewoon wat filmpjes achter elkaar zien, maar het is dus één filmpje van anderhalve minuut om het kwartier ofzo
Ik zag dus de eerste, maar dat was met die autorace, en die was dus echt niet nieuw helaas...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:20 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Maar wel nieuwe?
Ik vind ze echt gaaf.
Op de laatste DVD, deel3 staan de laatste nieuwe afleveringen plus afleveringen die nooit op internet zijn gekomen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zag dus de eerste, maar dat was met die autorace, en die was dus echt niet nieuw helaas...
Ik heb er maar 1 gezienquote:Op zondag 26 juni 2005 17:48 schreef Samson het volgende:
Vanavond om 2300 uur op MTV: brand new happy tree friends![]()
alleen is south park ontzettend grappig en onvoorspelbaar. en is dit een lompe serie waar schattige beestjes doodgaan die elke 14-jarige met zijn flash progamma in elkaar kan frutselen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
Zielige puberserie. Elke mafkees kan zo'n aflevering verzinnen. Weinig origineel, concept gejat van Southpark.
Dus jij gaat de volgende series maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen is south park ontzettend grappig en onvoorspelbaar. en is dit een lompe serie waar schattige beestjes doodgaan die elke 14-jarige met zijn flash progamma in elkaar kan frutselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |