quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dr zijn twee vakken, een voor ja en een voor nee. Moeten ze in gaan staan
Rennen dan! Dit zooitje ongeregeld komt er echt voorlopig nog niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm kut ik moet nog voor 18:00 boodschappen doen
Schiet op dan anders mis je het belangrijkstequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:51 schreef Logician het volgende:
hmm kut ik moet nog voor 18:00 boodschappen doen
Hans z'n stem weegt niet zwaarder dan die van elk ander partijlid........quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:52 schreef pikwik het volgende:
hans gaat voor stemmen we zijn er uit dus
nog 2 jaar balkenende
hansje bedankt
Ik betwijfel of je het verschil zietquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Zou me niks verbazen al onderbreken ze het debat voor K3
Ik zou het niet eens erg vinden....dit gaat toch nergens over....dat kleutervermaak is van hogere kwaliteit dan dit debat...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Zou me niks verbazen al onderbreken ze het debat voor K3
zijn stem gaat bepalend zijn voor de twijfelende kiezers let maar opquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:53 schreef sjoerdvdvis het volgende:
[..]
Hans z'n stem weegt niet zwaarder dan die van elk ander partijlid........
Nee, Bos, die is fijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:52 schreef pikwik het volgende:
hans gaat voor stemmen we zijn er uit dus
nog 2 jaar balkenende
hansje bedankt
zal het wel op neer komen. Dat heet politiekquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:54 schreef eeenuitduizend het volgende:
Hij is tegen maar stemt voor.......net zoals de PvdA voor was, maar tegen stemde
Goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:54 schreef eeenuitduizend het volgende:
Hij is tegen maar stemt voor.......net zoals de PvdA voor was, maar tegen stemde
hij heeft een duidelijke argumentatie gegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft wel heel lang nodig om te zeggen dat hij eigenlijk niet voor is, maar toch voor stemt omdat hij nu eenmaal een D66-er is.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef sjoerdvdvis het volgende:
wat uis dat voor opmerking....:S kroonjuwelen....heeft toch geen fuck te maken met dat paa(r)s akkoord...:S
Mushroom management...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef Hooghoudt het volgende:
Vond de metafoor van de champignons toch leuker.
Deed iemand dat dan nog?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
Neemt iemand Van Mierlo nog serieus?
Ik vond hem wel aardig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Hans probeert leuk uit de hoek te komen
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef DaveM het volgende:
Hans "ik ben tegen maar stem toch voor" van Mierlo stelt weer zwaar teleur.
In 2007 zijn er nieuwe verkiezingen, D66 komt niet meer terug en CDA en VVD lappen de nu gedane beloften aan hun laars. Slim gedaan D66.
Raar hequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Ferry Mingelen klinkt al weer een stukje zuurder.
Wat ik je bromde.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:58 schreef Falco het volgende:
Oke dat is duidelijk. Kabinet Balkenende II gaat door.
Och gut, is de enge media weer gemeen tegen rechts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Dat heeft Hans nog nooit gekund.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef Jesusisalive het volgende:
Rond eens af DROL
heeft duidelijk aangegeven waardoor hij uiteindelijk toch voor gaat stemmen met een duidelijke argumentatiequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tegen zijn en voor stemmen, wat een gigantisch democratische partij zeg
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Je kon aan alles proeven dattie tegen was manquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef evert het volgende:
[..]
heeft duidelijk aangegeven waardoor hij uiteindelijk toch voor gaat stemmen met een duidelijke argumentatie
"Wat zou je doooooeeen ... als er nooit meer D66 kon zijn .... "quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
Komt Ali B eigenlijk nog om het congres af te sluiten
Vanavond weer in het Kopspijkerscabaret, wedden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
Ik weet niet wat Mingelen onder zijn haartoupetje bezighoudt!...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Och gut, is de enge media weer gemeen tegen rechts.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik had Van Mierlo altijd hoog zitten, maar nu stelt ie me wel teleur.
Daar ben ik het wel mee eens. Het is geen wetmatigheid, maar D66 heeft nu wel de kans om de draai die zij al bij de vorige verkiezingen heeft gemaakt (hoofdthema was onderwijs en kennis) door te zetten, om zich zo te profileren op onderwerpen die toch belangrijker worden gevonden dan bestuurlijke veranderingen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.
Geen idee? Denk niet dat er veel zou veranderen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Wat zou je doooooeeen ... als er nooit meer D66 kon zijn .... "
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
"Wat zou je dooooeeeeen.... als er morgen geen Lingo kon zijn....."quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je moet ook niet proeven maar luisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kon aan alles proeven dattie tegen was man
sorry hoor ben geen fan van d66 maar van mierlo hield een gewoon een goed verhaal waarom hij met gemengde gevoelens voor zal stemmenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kon aan alles proeven dattie tegen was man
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef SeLang het volgende:
D'66 is altijd al een partij geweest voor semi-intellectuelen die niet weten wat ze willen of waarop ze moeten stemmen. Die indruk zie ik op dit congres weer eens stevig bevestigd.
Das een beetje een Thom de Graaf-weddenschap...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Vanavond weer in het Kopspijkerscabaret, wedden?
In 2007 zal er op het punt van bestuurlijke vernieuwing nog niets bereikt zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Toch zou D'66 als partij nog eens aardig sterk uit deze crisis tevoorschijn kunnen komen.
Er is vanavond geen nieuwe kopspijkers omdat Jack in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Die is er niet. Of je moet de herhaling van vorige week bedoelen. Jack is nog steeds ziek/quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Typisch Nederland dus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef SeLang het volgende:
D'66 is altijd al een partij geweest voor semi-intellectuelen die niet weten wat ze willen of waarop ze moeten stemmen. Die indruk zie ik op dit congres weer eens stevig bevestigd.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er is vanavond geen nieuwe kopspijkers omdat Jack in het ziekenhuis ligt.
Er komt een compilatie van eerder uitgezonden afleveringen.
zou iik niet doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch echt reclame dat dr vanavond gewoon kospijkers was...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die is er niet. Of je moet de herhaling van vorige week bedoelen. Jack is nog steeds ziek/
Helaasquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:04 schreef sjoerdvdvis het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toch echt reclame dat dr vanavond gewoon kospijkers was...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze zijn gewoon bang, na verkiezingen bestaan ze niet meer.
Het kwam ook erg verstandig over.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:06 schreef MrX1982 het volgende:Perfect
![]()
![]()
![]()
De verstandige mens heeft gewonnen.
dat wordt al een jaar of 40 geroepen dusquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze zijn gewoon bang, na verkiezingen bestaan ze niet meer.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:06 schreef MrX1982 het volgende:Perfect
![]()
![]()
![]()
De verstandige mens heeft gewonnen.
Ja, helemaal leegstaken, die stakingskassenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
en dan is het nu het woord aan alle vakbonden in nederland : STAKEN!!!!!
quote:
de 'beterbegroting' ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef Weakling het volgende:
Goed zo! Nu krijgt dit kabinet tenminste de kans om echt kompleet uitelkaar te knallen en aan het volk te laten zien dat het anders en beter kan.
Inderdaad, een inhoudelijk congres. Vreselijk gezicht moet dat zijn voor een PvdA-er.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef Sidekick het volgende:
Typisch D66 weer allemaal.
Ga jij maar naar Marbella.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef attila het volgende:
schijt D'66. zak maar in de stront stomme kutpartij.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
Inderdaad. D66 heeft gekozen voor het voortbestaan van het CDA-VVD-kabinet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
VVD en CDA kunnen doorgaan.
D66 is van minimaal belang ze waren nu ff belangrijk
ja, precies. maar over twee jaar krijgen ze de rekening gepresenteerd. vuile kontenlikkers van rechts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarop Balkenende II nu nog over zou kunnen vallen hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef Weakling het volgende:
Goed zo! Nu krijgt dit kabinet tenminste de kans om echt kompleet uitelkaar te knallen en aan het volk te laten zien dat het anders en beter kan.
Inhoudelijk congresquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Inderdaad, een inhoudelijk congres. Vreselijk gezicht moet dat zijn voor een PvdA-er.
Boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Nouja, de kiezer zal over 2 jaar D66 helemaal uitkotsen en dan kunnen ze alsnog weg.
Idd is dat de houding van die 2 partijen. Die sukkels bij D66 hebben dat nieteens door.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn soms toch best lief bij D66quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
Inderdaad. D66 heeft gekozen voor het voortbestaan van het CDA-VVD-kabinet.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:54 schreef eeenuitduizend het volgende:
los van enkele 'zwatelaars' denk ik inderdaad dat dit qua inhoudelijkheid een goed congres is geweest. Ik denk dat heel veel partijen een voorbeeld aan dit democratische gehalte kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Inderdaad, een inhoudelijk congres. Vreselijk gezicht moet dat zijn voor een PvdA-er.
tegen die tijd zullen VVD/CDA nooit meer een meerderheid krijgen omdat Partij Wilders en de LPF verdwenen zijn en kunnen ze ook nooit meer een wazige partij misbruiken om hun asociale plannetjes uit te voeren..quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
Nouja, de kiezer zal over 2 jaar D66 helemaal uitkotsen en dan kunnen ze alsnog weg.
Heerlijk toch, die zure linkse usertjes. Zo zie ik ze graag.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:07 schreef attila het volgende:
schijt D'66. zak maar in de stront stomme kutpartij.
De verzuringsgraad heeft bij Bos nog niet helemaal toegeslagen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
toch wel fijn om te zien dat ook een robot als bos karma blijkt te hebben.
Beter de kont likken van rechts dan geloven in de leugens van linksquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef attila het volgende:
ja, precies. maar over twee jaar krijgen ze de rekening gepresenteerd. vuile kontenlikkers van rechts.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad. D66 heeft gekozen voor het voortbestaan van het CDA-VVD-kabinet.
je weet toggggg: bestrijden met dezelfde wapens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Terecht dat jij dit nog even fijntjes onder de aandacht brengt.![]()
bruinhemdquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die zure linkse usertjes. Zo zie ik ze graag.
SCH is daar nu..quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef PJORourke het volgende:
Heerlijk toch, die zure linkse usertjes. Zo zie ik ze graag.
lekker inhoudelijke bijdrage, mag hopen dat jij niet symbool staat voor de inhoud van de SPquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen hebben ze niet door dat ze genaaid zijn door de VVD en het CDA, alhoewel Dittrich dat natuurlijk heel lekker vindt.
Jij zou er toch bij zijn?quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:12 schreef Tarak het volgende:
Dit is in ieder geval het definitieve einde van Ed van Thijn!!!
Ze lijden aan grootheidswaanzin bij D66 maar gelukkig geloven ze zo zeer in hun eigen kunnen dat ze voor hebben gestemd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:10 schreef schvvmert het volgende:
Idd is dat de houding van die 2 partijen. Die sukkels bij D66 hebben dat nieteens door.
Mag ik je nog een hakenkruis aanbieden?quote:
Hij heeft strategisch zo gemiskleund. Zijn hele opzet is mislukt, dit gaat ten koste van zijn positie binnen de 1e Kamer fractie van de PvdA. Dat kan niet anders.quote:
Kan zich nu helemaal klem gaan zuipen in Den Haag. Is er voor hem in ieder geval dan iets positiefs van deze middagquote:
Jaja. heb je gevolgd waar het hier uberhaupt om ging?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:12 schreef Tarak het volgende:
Dit is in ieder geval het definitieve einde van Ed van Thijn!!!
jaaaaaa korte statements flashy punchlinesquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Tjezus, kan dat fossiel Van Mierlo ff geruimd worden zeg...........nee, vooral geen 'sweeping statements', liever een lang neuzelverhaal![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Goedzo! Nu kan het beste naoorlogse kabinet het karwei afmaken!
Gaan ze Belgie annexeren?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Goedzo! Nu kan het beste naoorlogse kabinet het karwei afmaken!
Natuurlijk!! Zowel waar het inhoudelijk over ging als waar het om officieus ook over ging, zeker bij de 1e Kamer fractie van de PvdA.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jaja. heb je gevolgd waar het hier uberhaupt om ging?
Maar wat heeft PvdA'er te maken met t voorbestaan van D6?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Natuurlijk!! Zowel waar het inhoudelijk over ging als waar het om officieus ook over ging.
Ik vind het onterecht om het democratische gehalte in dit congres te prijzen, dat was er namelijk niet....vanaf het begin werden mensen met tegenargumenten afgekat en van Mierlo kreeg juist veel tijd om ervoor te zorgen dat hij veel mensen mee kreeg om voor te stemmen.......dit kan zo echt niet langer.........hier moet iets aan gedaan worden...naar mijn mening dan...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:11 schreef evert het volgende:
[..]
los van enkele 'zwatelaars' denk ik inderdaad dat dit qua inhoudelijkheid een goed congres is geweest. Ik denk dat heel veel partijen een voorbeeld aan dit democratische gehalte kunnen nemen.
klopt, het was een democratisch proces en de leden van d66 konden besluiten. als buitenstaander kun je nog zoveel commentaar hebben, maar het is gewoon volgens de regels van d66 om het op deze manier te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef dVTB het volgende:
Ook al zie je wat bizarre personen de revue passeren, in hoofdlijnen werd er gedegen gediscussieerd. De uitkomst van het congres is duidelijk: er was een overtuigende meerderheid VOOR continuering van regeringsdeelname. Het was een democratisch proces, dus dat hebben we te respecteren. In mei 2007 bepaalt de kiezer wel wat het waard is.
Niets, maar de positie van fossiel Van Thijn is nu wel aangetast.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Maar wat heeft PvdA'er te maken met t voorbestaan van D6?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:17 schreef Toad het volgende:
Congres is toch helemaal niet klaar?
Zij zitten tenminste in het kabinet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
Wel mooi al die grote praatjes van D66. Ze stellen nog steeds niets voor binnen het kabinet.
Soms is megalomanie helemaal niet verkeerd
Beetje hetzelfde als toen men bij links om t hardst riepen dat D66 het kabinet op moest blazen omdat hun grootste punt weg zou zijn. Ze bedoelden eigenlijk 'blaas het kabinet op dan mogen wij weer op t pluche'quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
"Ze gaan door…
Niet vanwege de resultaten in de coalitie, niet vanwege het Paasakkoord, niet vanwege de nieuwe minister:
Nee, vanwege het landsbelang…"
Dit zegt Jan Marijnissen erover........
De lijmpoging van de coalitie is nu goedgekeurd. Dat was het, en natuurlijk waren de anti-PvdA-sentimenten binnen D66 ook een motivatie om niet voor verkiezingen te stemmen. Ze vreesden de stem van de kiezer. Dat was een veelgehoord argument daar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Natuurlijk!! Zowel waar het inhoudelijk over ging als waar het om officieus ook over ging, zeker bij de 1e Kamer fractie van de PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |