En het bos van Wallers(of hoe je het ook schrijft) hebben ze eruit gehaald omdat het er te slecht bij lag. Dan is het logisch dat je dit er voor in de plaats legt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gorgg het volgende:
Blijkbaar liggen die nieuwe stukken er echt slecht bij.
Deze foto stond in Het Laatste Nieuws:
Met als ondertitel: "De nieuwe kasseistrook van Aulnoy-les-Valenciennes ligt er erbarmelijk bij."
[afbeelding]
![]()
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:46 schreef okee6 het volgende:
Inderdaad gewoon professioneel zijn, minimaal vier renners van de ploeg over de eindstreep anders geen Pro status meer volgend jaarDat wordt smullen van de modder
Kun je lekker hard door de bocht dusquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
En zo scheef zijn die wegen nou:
[afbeelding]
damn, dat er op zulke stukken nog mag worden gereden..quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gorgg het volgende:
Met als ondertitel: "De nieuwe kasseistrook van Aulnoy-les-Valenciennes ligt er erbarmelijk bij."
[afbeelding]
![]()
schitterende foto!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gorgg het volgende:
[afbeelding]
![]()
Normaal heb ik nooit zo veel met Parijs Roubaix, maar heb er nu wel zin inquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gorgg het volgende:
[afbeelding]
![]()
morgen of ooit?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef neto het volgende:
Vandenbroucke kan niet starten:
http://www.vrtnieuws.net/(...)iekenhuis/index.html
Morgen, anders is er niet zo veel te beleven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:37 schreef mitt het volgende:
[..]
morgen of ooit?
neem dan wat foto's van de kwaliteit van de kasseien![]()
En toch vraag ik mij iedere keer weer af of VDB wel clean was toen. Ik heb daar eerlijk gezegd sterke twijfels over.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Komt het ooit nog goed met VDB?
Ik vrees van niet maar ik hoop van wel.
LBL 1999 was briljant![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wat preciezer wat weer word. Ik lees her en der wel dat het slecht weer kan worden maar nergens hoe de voorspellingen precies zijn.
quote:Hel wordt kil, nat en glibberig
De Hel zal zondag kil en nat zijn. De voorspellingen van Météo France liegen er niet om. Bij de start in Compiègne wordt een temperatuur van hooguit twee graden voorspeld en staat er onder een bedekte hemel een lichte wind.
De temperatuur klimt na de middag in Roubaix naar een negental graden, maar in de hele Nord moet rekening gehouden worden met motregen en échte buien. De wind (een snelheid van 15 tot 30 km/u) daarentegen neemt af in vergelijking met zaterdag. Het wordt glibberig op de autosnelwegen van de prehistorie.
Voorjaar 1999 volgens mij was dat nét voordat de hematocrietcontroles werden ingevoerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En toch vraag ik mij iedere keer weer af of VDB wel clean was toen. Ik heb daar eerlijk gezegd sterke twijfels over.
Laat ons stellen dat hij even clean was als z'n tegenstanders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En toch vraag ik mij iedere keer weer af of VDB wel clean was toen. Ik heb daar eerlijk gezegd sterke twijfels over.
Ik ook.... Ik hoop stiekem toch nog op Knaven of Van Bon ofzo... Maar ik ben bang dat er weer een Belg mee aan de haal gaat. (Of Backstedt)quote:
Kijk, dat bedoelde ik nu toen ik eerder postte dat P-R niets met wielrennen te maken heef. Mountainbikenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gorgg het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 08:18 schreef komrad het volgende:
en daarom staan er van die prutsers als van petegem en museeuw op de erelijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |