Ja idd zoiets dacht ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Het begint behoorlijkte worden.... Straks stemt iedereen vóór om van het gezeik af te zijn....
Brinkhorst is eigenlijk geen voorstander, maar hij heeft weinig verstand van zaken en moet een beleid uitvoeren waar hij eigenlijk niet achter staat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:32 schreef DaveM het volgende:
Ik hoop dat er nog een spreker komt die het beleid van Brinkhorst eens aankaart (softwarepatenten schijnen niet zo populair te zijn onder informatici en daar is Brinkhorst een warm voorstander van)
Hoogmoed komt voor de val. bij de verkiezingen over 2 jaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:35 schreef attila het volgende:
Wat leven veel van die sprekers in een fantasie-wereld. Net alsof ze daadwerkelijk in deze regering iets in te brengen hebben. Ongelooflijk.
Halsema en Balkenende, Dittrich en Marijnissen, vuurwerk gegarandeerd!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Zonder Halsema is politiek erg saai...![]()
En daar ben ik het mee eens...volledig...zij weet gelukkig wat debatteren en discussieren is..... maar dat zien de mensen bij vvd, cda en d'66 niet in....Ik denk dat D'66 de hoop moet opgeven. Als D'66 nu voor stemt, zullen nog veel meer mensen bij de volgende verkiezingen voor de linkse partijen stemmen omdat de rechtsen dr toch maar een zooi van maken.......dat is in ieder geval wat er met mijn mening is gebeurd; D'66 zal ik sowieso nooit gaan stemmen, net als VVD en CDA omdat ze het zonder een partij van 5 zetels niet redden......quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Zonder Halsema is politiek erg saai...![]()
Hij stemde toch voor terwijl hij opgedragen was tegen te stemmen of vergis ik me nu?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:35 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Brinkhorst is eigenlijk geen voorstander, maar hij heeft weinig verstand van zaken en moet een beleid uitvoeren waar hij eigenlijk niet achter staat.
Mwah...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Halsema en Balkenende, Dittrich en Marijnissen, vuurwerk gegarandeerd!
Zoiets is al enkele malen langsgekomen. Dat een D '66-er dat met een strak gezicht (zonder in lachen of huilen uit te barsten) kan zeggen is een ongeloofkijke acteerprestatie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Terlouw: Het is landsbelang dat er geen verkiezingen komen.
OMFG, dat gaat zelfs mij te ver!
Fortuyn kon er natuurlijk ook wat vanquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah...
Ik ben een ouwe lul en heb Den Uyl, van Agt en Wiegel nog meegemaakt. Dat was pas amusement. Toen bleef je echt thuis voor een politiek debat, zelfs een lagere scholier als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |