Maar het risico ook navenant groot dat je op 1 wedstrijd je volledige combo verknalt.quote:Als je kijkt is het redement nog redelijk oke vind ik. Ik gok voor de lol en het geld is mooi mee genomen. Waarom gok je anders he maar bij storten doe ik niet.
Tja ik ben benieuwd hoe het gaat. Als de tegenstander een quto van 6.00 minimaal heeft maar ja we zullen het zien. Ben heel benieuwd. Iedereen speelt trouwens ook thuis dat wil ook nog wel helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar het risico ook navenant groot dat je op 1 wedstrijd je volledige combo verknalt.
Was maar een vraagje aan de hand van andere topics die je had geopent over geld verdienen etc.![]()
idd heb me er 1 keer toe laten verleiden en dat doe ik dus echt nooit meer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:34 schreef jmac het volgende:
idd hollander. Kan je fijn op een quote van 1.06 gaan (jong oranje) maar die verlies je dan toch mooi
Volgens mij heeft hij van zijn 50 multibets gewoon geen een goedquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:16 schreef APK het volgende:
Is versteegrob al gebanned bij zijn bookmaker wegens het overschrijden van het maximale aantal multibets?
Dat maakt ze niet uit, het gaat om bandbreedte man!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:31 schreef jmac het volgende:
Volgens mij heeft hij van zijn 50 multibets gewoon geen een goed
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:35 schreef APK het volgende:
Dat maakt ze niet uit, het gaat om bandbreedte man!
Da's elke keer weer een aantal gigabytes om in te voeren.![]()
iets leuks kopen van je geldquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:05 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Deze nacht zijn er 23 NBA duelsIemand nog wat tips
Versteegrob dit gaat nooit goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Tja ik ben benieuwd hoe het gaat. Als de tegenstander een quto van 6.00 minimaal heeft maar ja we zullen het zien. Ben heel benieuwd. Iedereen speelt trouwens ook thuis dat wil ook nog wel helpen.
..........quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef Coelho het volgende:
Ben een paar daagjes niet online geweest, heb geen zin om 3 topics door te lezen. Heeft unibet nog gereageerd op de uitslag van Angola-Rwanda?
Goede tip. maar dan kan het nog steeds mis gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:01 schreef Calella het volgende:
Wat je wel zou kunnen doen is kijken welke teams een quote hebben van 1.40 en dan 2 teams die je hebt geanalyseerd en waar je wat over weet en zodoende overtuigd bent van de kans dat ze winnen kiezen en die dan in een combo nemen --> 1.40*1.40= @1.96
Dan moet 1 van de 2 combo's goed zijn om een beetje quitte te splelen.
quote:
Het kan inderdaad nog makkelijk misgaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Goede tip. maar dan kan het nog steeds mis gaan.
versteegrob gokt om snel rijk te worden, dat is een disaster waiting to happen.
Wat hij nodig heeft is een tijdmachine, maar wel een met een retourticket.
.......... vrij vertaald is: "HUH?!"quote:
Meer als code voor een komende aanslag. Ik ving iets op over een Kerel met een Jurk in rome en dood of zoquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef het ze na, een orginele manier om fondsen te verkrijgen.
Met discipline (winst terugstorten) en een goed systeem moet je winst kunnen behalen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:12 schreef Calella het volgende:
maar snel rijk worden met wedden op sportwedstrijden kan, maar dan zal er ook een keer een week komen dat je alles weer net zo snel verliest.
Odds staan nu op 1.00quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:16 schreef Poepoog het volgende:
Meer als code voor een komende aanslag. Ik ving iets op over een Kerel met een Jurk in rome en dood of zo
O ja, winst behalen kan zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Met discipline (winst terugstorten) en een goed systeem moet je winst kunnen behalen.
Het probleem is volgens mij dat de meeste gokkers als ze een keer winnen meer willen winnen en hoger in gaan zetten.
Volgens mij zijn wij het eens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:26 schreef Calella het volgende:
O ja, winst behalen kan zeker.
Maar snel winst maken wordt moeilijk aangezien je dan ook alles snel kan verliezen.
21 omg, allemaal op het voetbal?quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij het eens.![]()
Ik ben van 15¤ naar 80¤ gegaan en sta nu op 60¤ (vermenigvuldig het met 100 en het is een winstgevend beroep).
[versteeg]Maar ik heb nog 21 combo's lopen voor morgen.[/versteeg]
quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:36 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
21 omg, allemaal op het voetbal?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:35 schreef Poepoog het volgende:
Ik heb er voor de gein 10 euro op ingezet, ook op die zwarte btw.
Ja. Nu inzetten en anders niet achteraf zeiken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:41 schreef Poepoog het volgende:
Ow, dus een Band uit Estland gaat voor Zwitserland meedoen en winnen![]()
Niet voor robversteeg.quote:
Ja ok.. Zie het als een goedmakertje voor die jaren slavernij die 10 euro.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:49 schreef Calella het volgende:
http://www.the-tidings.com/2005/0304/papacies.htm
According to Allen, it's unlikely that eligible members of the College of Cardinals will elect somebody presently working in Rome, such as Nigerian-born Cardinal Francis Arinze, prefect of the Congregation of Divine Worship and the Discipline of the Sacraments.
It will probably be a candidate outside of the Vatican who is acceptable to two or more groups.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.businessweek.c(...)2/b3925080_mz015.htm
Some observers think the cardinals want a transitional Pope, i.e. one older than 75 who will not reign for long. In that scenario, the next Pope could be Joseph Ratzinger, a German who has been John Paul's enforcer on Church doctrine. During his short rule, Ratzinger, 78, would keep the Church focused on social conservatism.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://slate.msn.com/id/2089815/
Francis Arinze
Country: Nigeria
Assets: Black! Third Worlder. Can go nose-to-nose with Islam.
Liabilities: Black? Maybe too conservative. African Catholic Church too young.
-----------------------------
Jean-Marie Lustiger
Country: France (Archbishop of Paris)
Assets: Jewish? Shore up Old Europe Christendom.
Liabilities: Jewish! Too old.
-----------------------------------------------
Duidelijk een no-bet situation.![]()
Jij hebt ze laatst zeker niet op TV gezien?.........een compleet nijlpaard !!quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:36 schreef Poepoog het volgende:
Hu ?
Je hebt ingezet op drie kinderen voor Maxima
quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Jij hebt ze laatst zeker niet op TV gezien?.........een compleet nijlpaard !!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:51 schreef Calella het volgende:
[..]
edit: Ik doe het niet. NBA is mij echt bijna nooit gunstig gestemd.
Lekker tempo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 06:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben net om half 5 me bed uitgekomen voor een online pokertoernooi van $5000,-
Nog 181 van de 475 over![]()
Bij mij wel hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:35 schreef versteegrob het volgende:
Ik ben wel populair he maar we zullen het zien vanavond. Er lopen nog 8 combo's.
Als je de tijd hebt moet je met een aardig bedrag 100 euro ofzo aan een 1/2 euro tafel gaan zitten met No Limit en met 10 spelers..quote:Op zaterdag 2 april 2005 06:17 schreef PLAE@ het volgende:
dank je
Iedereen speelt super tight (voorzichtig).
Anders kijk je eens naar de NBA, 50% kans ipv 33,3% met voetbal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:35 schreef versteegrob het volgende:
Ik ben wel populair he maar we zullen het zien vanavond. Er lopen nog 8 combo's.
Die combo heb ik ook gedaan, nadat ik em bij jou zag. Thnx dusquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders kijk je eens naar de NBA, 50% kans ipv 33,3% met voetbal.
Had mijn kleine combo voor vannacht ook weer goed, Mavericks, Celtics & Warriors was toch goed voor een quote van 2.72Niet enorm, wel goed te voorspellen.
quote:quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:13 schreef Coelho het volgende:
Ben een paar daagjes niet online geweest, heb geen zin om 3 topics door te lezen. Heeft unibet nog gereageerd op de uitslag van Angola-Rwanda?
Het ging erom dat Angola vorige week met 1-0 verloor van Rwanda, dit door een eigen doelpunt. Unibet heeft echter 1-0 winst voor Angola in z'n systeem doorgevoerd, waardoor iedereen die op het zekerheidje Angola had ingezet toch kreeg uitbetaald. Duidelijker nu?quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:43 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Die combo heb ik ook gedaan, nadat ik em bij jou zag. Thnx dus![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
[..]
Het ging erom dat Angola vorige week met 1-0 verloor van Rwanda, dit door een eigen doelpunt. Unibet heeft echter 1-0 winst voor Angola in z'n systeem doorgevoerd, waardoor iedereen die op het zekerheidje Angola had ingezet toch kreeg uitbetaald. Duidelijker nu?
Een quote van 140quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef mister_popcorn het volgende:
haha heb een leuke funcombo gemaakt.
Winst utreg, gelijkspel hoereveen - 020 en groningen to win.
Eigenlijk is alleen dat utreg gebeuren voor de fun... psv wint al te lang achter elkaar. Er moet toch ooit een moment komen dat ze eens verliezen, dat overkomt iedereen aanstaande kampioen.
Natuurlijk is die kans heel heel heel heel klein, maar we ach, die 2.5 eu kan ik daar wel op gokken.
correct. show me the money babyquote:
Hoe wil jij hierop winnen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dit wordt weer dik binnenlopen voor N-G............. morgen nog een paar combo'tjes.
[afbeelding]
Ik begreep er ook al geen hol vanquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoe wil jij hierop winnen?
bij een drieling zitten toch maximaal 2 geslachten (een x aantal jongens en een y aantal meisjes)?
Welk derde geslacht ken jij (of verwacht je een shemale erbij)?
Listen to me, my sweet ladyquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:36 schreef frederik het volgende:
bij een drieling zitten toch maximaal 2 geslachten (een x aantal jongens en een y aantal meisjes)?
Ja MrBoomaker heeft het een beetje vaag geformuleerd denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:36 schreef frederik het volgende:
[..]
quote:PSV - Utrecht / 1X2 / PSV
Heerenveen - Ajax / 1X2 / Gelijkspel
Willem II - De Graafschap / 1X2 / Gelijkspel
Roda JC - NAC Breda / 1X2 / Roda JC
1 euro inzet, bij winst: ¤27,20
Ik ben benieuwd wat er gebeurd wanneer jij zegt dat het volgende kindje maar 1 geslacht heeftquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Listen to me, my sweet lady
Het zijn die Belgen van MrBookmaker die het wat knullig omschrijven, maar ze bedoelen gewoon dat Prinses Maximaal minimaal 3 kids gaat werpen bij d'r volgende bevalling. Ik zie dat wel beuren
waarom niet...verkiezingen zekerquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:19 schreef RayMania het volgende:
Geen Serie A.
Wat dacht je van de Paus..quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
waarom niet...verkiezingen zeker![]()
Beetje lache dat ie met 1 april ervandoor is gegaan..Zo komt ie vanavond terug op tv, 1 April fools !!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Paus..
Alle sportwedstrijden afgelast
Nou hij is er nog niet echt vandoor, hij staat nog in de gang zeg maarquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:49 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Beetje lache dat ie met 1 april ervandoor is gegaan..Zo komt ie vanavond terug op tv, 1 April fools !!![]()
Op het moment dat Balkenende zo goed als zeker overlijdt wordt hier ook alles afgelast. En dat is dan 'nog maar' onze premier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:07 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Beetje overdreven dat ze dan alles aflasten![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wakker worden en gelijk op TILT
QQ in hand voor nostra.........ouch
Neen, wel een poging gedaanquote:
Ja.............ik zit er trouwens aan te denken om in het geheel met online gokken te stoppenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:21 schreef nostra het volgende:
Ja, hier ook af en toe een slechte verbinding... zonde.
What else is new.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja.............ik zit er trouwens aan te denken om in het geheel met online gokken te stoppen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:28 schreef nostra het volgende:
* nostra damus voorziet Biblis in 2030 nog in de Omaha High 1000/2000 poker rooms.![]()
tja, die pot heb ik ingedekt met een bet op >2.5 goals. Dus als Newcastle nu nog wint heb ik ze aletwee goedquote:
volgens soccerstand is t 1-0quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Hamburger 1-1, Schalke 3-0Manchester staat btw nog 0-0
combo gaat door, maar de quotes van de afgelaste wedstrijden wordt 1,00 en dan wordt de totaalquote opnieuw berekend, dus: 1,82 * 1,60 * 1,42 * 1,00quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:10 schreef versteegrob het volgende:
Hoe gaat het nu met de Serie A dan, is gelijk de hele combo afgelast?
2005-03-31 09:31:40 N°16008541 3.00 20.59 ¤
02-04-2005 16:00:00 Liverpool - Bolton / 1X2 / Liverpool 1.82
02-04-2005 18:15:00 Southampton - Chelsea / 1X2 / Chelsea 1.60
03-04-2005 17:00:00 Barcelona - Betis Sevilla / 1X2 / Barcelona 1.42
02-04-2005 18:00:00 Fiorentina - Juventus / 1X2 / Juventus 1.66
Toch een mooie combo vind ik maar als die niet doorgaat:(
Gokken op odds van 1.13 is ook ongeveer wel het stomste wat je kan doen, helemaal Celtic, want dat is dit seizoen nooit een zekerheidje....quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:15 schreef versteegrob het volgende:
02-04-2005 16:00:00 Celtic - Heart Of Midlothian / 1X2 / Celtic 1.13
En dan gewoon lekker met 0-2 achterstaan he. Jammer
Het was ook meer een fun bet, ik had naar de wedstrijden van minimaal 6.00 odd gekeken en dan op de thuisclub wedden maar jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Gokken op odds van 1.13 is ook ongeveer wel het stomste wat je kan doen, helemaal Celtic, want dat is dit seizoen nooit een zekerheidje....
Ik heb nog niet echt gekeken ik hoorde alleen celtic maar daar was ik ook wel vanuit gegaan. de andere bets heb ik meer vertrouwen in. Ik heb nog 5 serieuze lopen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:37 schreef RayMania het volgende:
rob, je gaat dik verliezen man.
Kom op, paar keer Heerenveen, combo's van 10.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:43 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt gekeken ik hoorde alleen celtic maar daar was ik ook wel vanuit gegaan. de andere bets heb ik meer vertrouwen in. Ik heb nog 5 serieuze lopen.
ik dacht dat jij ook Celtic had?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op, paar keer Heerenveen, combo's van 10.
Leer wedden.
Wat is er mis met celtic? Ik heb het niet over celtic, maar over heerenveen (fout is al paar bets weg) en hele lange, onmogelijke bets.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook Celtic had?![]()
of lees ik verkeerd?
Alsof je dat kan leren. Die combo van 12 dat snap ik ook wel. En ja ik zie eerder heerenveen winnen dan Ajax dus zo raar is dat toch niet. We zullen het wel zien vanavond...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leer wedden.
Vd Vaart is der iig niet bij.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:55 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Alsof je dat kan leren. Die combo van 12 dat snap ik ook wel. En ja ik zie eerder heerenveen winnen dan Ajax dus zo raar is dat toch niet. We zullen het wel zien vanavond...
Ik kan niet voor iedereen spreken maar ik vraag me echt af waarom je niet wat rustiger aan doet. Probeer anders eens combo's van 2 of 3 en desnoods 4.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:55 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Alsof je dat kan leren. Die combo van 12 dat snap ik ook wel. En ja ik zie eerder heerenveen winnen dan Ajax dus zo raar is dat toch niet. We zullen het wel zien vanavond...
Nah goed, jij zegt tegen Rob: leren wedden......en dan leg ik de combinatie tussen leer wedden en Celtic backen tegen Hearts (die helemaal niet zo slecht zijn) tegen 1.13 (wat ik dus erg stom vindt).quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is er mis met celtic? Ik heb het niet over celtic, maar over heerenveen (fout is al paar bets weg) en hele lange, onmogelijke bets.
FREAKY!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:03 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Heerenveen mist Radomski-Bruggink-Rsza en Vayrynen. Normaal allemaal basis
Nu de andere wedstrijden in de combo nog?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:01 schreef versteegrob het volgende:
16:00 Liverpool Bolton 1-0 Finished
Jaaaa zkeers net gewonnen!
Ja ik ben benieuwd. Als ik win dat heb ik toch weer mooi 20 euro.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nu de andere wedstrijden in de combo nog?
Liverpool wint, Dus de andere ploeg uit liverpool moet wel presteren, Ik ga morgen voor Everton (DNB)quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:54 schreef HoIIandia het volgende:
Wat denken jullie van WBA - Everton, quote voor everton is 1.67 (DNB). Zit er aan te denken om daarop te zetten, wacht nog wel wat nieuws af op BBC.co.uk , verder zie ik weinig aantrekkelijks dit weekend.
Iets minder denk ik, want Juve speelt niet vanavond, dus dat zal wel op 1 gezet worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:08 schreef versteegrob het volgende:
Ja ik ben benieuwd. Als ik win dat heb ik toch weer mooi 20 euro.
Wat betekent DNB?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:11 schreef HoIIandia het volgende:
Liverpool wint, Dus de andere ploeg uit liverpool moet wel presteren, Ik ga morgen voor Everton (DNB)
Yupquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:09 schreef versteegrob het volgende:
Birmingham Tottenham 1-1 Finished
Hier zijn volgens mij heel wat mensen de mist in gegaan of niet.
O ja dat is waar ook, stom zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Iets minder denk ik, want Juve speelt niet vanavond, dus dat zal wel op 1 gezet worden.
Ah, merci.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef sander4444 het volgende:
Draw No Bet, dus bij een gelijkspel je inzet terug
Ja dus. Nou, van mijn 25e van dinsdag is nog 18.40 overquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Storten ze gelijk je geld terug bij mrBookmaker wanneer je combo al mislukt is, maar er nog wel wedstrijden van morgen bijzitten?
Oops.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef JaWi het volgende:
Ik had winst voor Twente in 3 bets zitten.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:52 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
1643: SENT OFF
Kieron Dyer and Lee Bowyer are dismissed at St James' Park for fighting each other, in front of a disbelieving Graeme Souness.
Leuke teamspirit, elkaar verrot slaan.
Misschien straks op RTL5quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ja ze gingen op de vuist, kregen alle2 rood. Komt vanavond wel in MOTD.
Ik heb mijn lesje geleerdquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oops.
Ik heb (per ongeluk) winst van AZ in drie weddenschappen zitten.
Tot nu toe is AZ erg lief voor mij geweest.quote:
Maar je post wel altijd een SB en een BB? En voor de rest zoveel mogelijk Folden neem ik aan. Behalve als je echt twee erg goede eerste kaarten hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:14 schreef Calella het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt moet je met een aardig bedrag 100 euro ofzo aan een 1/2 euro tafel gaan zitten met No Limit en met 10 spelers..
Door het grote komen en gaan van de spelers moet je gewoon super-tight spelen en zo 1 keer per 1-2 uur heb je er wel iemand bij die met je meegaat all-in terwijl jij de best mogelijke combinatie heb met de kaarten die op tafel liggen.
Door het grote verloop van spelers en omdat je met ze tienen aan een tafel zit weet zeker de helft niet dat je super-tight aan het spelen ben.
En zodoende lopen ze met open ogen in de val.
true, maar ik vind MOTD beter, duurt iets van 1 uur of langer (zonder reclame). Plus dat de (alle) wedstrijden worden besproken en zulke incidenten helemaal. Bovendien hebben de dudes die daar zitten een grote carriere achter de rug en hebben dus verstand van zaken, terwijl die duffe bril waarschijnlijk alleen weet dat de bal rond isquote:
Daar heb je gelijk in, maar ik wilde het effe zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef HoIIandia het volgende:
true, maar ik vind MOTD beter, duurt iets van 1 uur of langer (zonder reclame). Plus dat de (alle) wedstrijden worden besproken en zulke incidenten helemaal. Bovendien hebben de dudes die daar zitten een grote carriere achter de rug en hebben dus verstand van zaken, terwijl die duffe bril waarschijnlijk alleen weet dat de bal rond is
Niet vergeten de inzet er vanaf te trekken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:12 schreef versteegrob het volgende:
Zekers chelsea ook goed:) Alleen barca en dan heb ik ditw eekend 25 euro verdiend.
2-1 nananananaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:52 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ajax 1-1, wat een onverdiende kut zooi zeg.
Bij rust was het volgens mij 5-0 of hebben ze nog een kwartiertje extra tijd erbij gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
Lille 8-0 bij rust ...........is dat een grap?
Wie heeft het goed dan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leer wedden.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:30 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Lille staat wel 8-0, check livescore maar.
waarom denk je beter te zijn dan een computerprogramma. Er is in dit topic al zo vaak gezegd dat je nooit van een computer kunnt winnen ...............................................quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef versteegrob het volgende:
Iets van 20 euro ingezet denk ik dit weekend en ik had mijn geld verloren met blackjack.
quote:Op zondag 3 april 2005 00:07 schreef versteegrob het volgende:
Volgens mij verlies jij echt veel, net weer veel verloren jij, jammer man.
Atalanta is al goed, want die match gaat niet door.quote:Op zondag 3 april 2005 00:08 schreef RayMania het volgende:
Lekker weekendje:
Goed:
PSV
Stade Rennes
Lyon
Hibernian
Club Brugge
Standard Luik
Fenerbahce
Celta de Vigo
Swansea
Hull City
Luton Town
Schalke 04
Arsenal
Fout:
Celtic
Manchester United
Stoke City
Al winst, en heb nog 3 combo's lopen waarin enkele wedstrijden al goed zijn.
Dit zijn Galatasaray, Atalanta, Atletico Madrid en Benfica.
Ik hoop dat Benfica wint, dat is de grootste combo. Atalanta gebeurt denk ik niet.
Ohja stomquote:Op zondag 3 april 2005 00:09 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Atalanta is al goed, want die match gaat niet door.
Waar zie jij winst dan?quote:Op zondag 3 april 2005 00:08 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Euh, hij wint juist ontzettend veel aapie. Hij heeft 30 ingezet ong en wint 200. Waar zie jij verlies
Dat is gewoon tactiek, en daarmee pakt 'ie wel een lekker bedragje nu.quote:Op zondag 3 april 2005 00:07 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Volgens mij verlies jij echt veel, net weer veel verloren jij, jammer man.
Hoeveel heb je winst dan?quote:Op zondag 3 april 2005 00:08 schreef RayMania het volgende:
Lekker weekendje:
Goed:
PSV
Stade Rennes
Lyon
Hibernian
Club Brugge
Standard Luik
Fenerbahce
Celta de Vigo
Swansea
Hull City
Luton Town
Schalke 04
Arsenal
Fout:
Celtic
Manchester United
Stoke City
Al winst, en heb nog 3 combo's lopen waarin enkele wedstrijden al goed zijn.
Dit zijn Galatasaray, Atalanta, Atletico Madrid en Benfica.
Ik hoop dat Benfica wint, dat is de grootste combo. Atalanta gebeurt denk ik niet.
158,75quote:
De 4de bet. Die andere heeft hij fout ja, maar dat maakt totaal niet uit aangezien hij met die inzet het dubbel en dwars terug verdient. Slimme bet NG!quote:
Rond de 80 euro met 3,50 + 3*2.5 inzet.quote:
Ik ga dat eens vaker doen ja. Die quotes op rust/eindstand liggen lekker hoogquote:Op zondag 3 april 2005 00:14 schreef jmac het volgende:
[..]
De 4de bet. Die andere heeft hij fout ja, maar dat maakt totaal niet uit aangezien hij met die inzet het dubbel en dwars terug verdient. Slimme bet NG!
Het topic is ook dicht gegooid door Alicey omdat het hier beter zou passen. Wel wat voor te zeggen op zich, maar ja.quote:Op zondag 3 april 2005 00:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
Dopen er nog wat meer fokkers mee komende vrijdag avond aan het FoK Poker toernooi...tot nu toch nog maar 2 inschrijvingen
,,,,,,,,,,,guess who
Okidokiquote:Op zondag 3 april 2005 00:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Het topic is ook dicht gegooid door Alicey omdat het hier beter zou passen. Wel wat voor te zeggen op zich, maar ja.
Jammer dat veel mensen weg zijn die dag! Tjabbe doet iig wel mee.
quote:Op zondag 3 april 2005 01:37 schreef sander4444 het volgende:
Voor de mensen die MOTD nie hebben gezien, hier het gevecht tussen Bowyer en Dyer:
http://x6.putfile.com/videos/9113041797.wmv
Ja als ze niet pre-flop raisen kan je inderdaad gewoon 1 euro inleggen. En inderdaad veel folden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef Evertje het volgende:
[..]
Maar je post wel altijd een SB en een BB? En voor de rest zoveel mogelijk Folden neem ik aan. Behalve als je echt twee erg goede eerste kaarten hebt.
Staat onder zijn lijstjesquote:Op zondag 3 april 2005 09:07 schreef versteegrob het volgende:
VinneJones terign wat veel geld zeg! Maar heb je ook wat verloren want als ik dat bij elkaar op tel kom ik ruim over de 350 euro.
quote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef jmac het volgende:
"Pennant van Birmingham (was laatst opgepakt wegens drunk driving ofzo speelt met een electronic tag om zijn enkel omdat ie net uit de bak komt"
![]()
Ik zie trouwens een quote van 2.30 voor everton. Zit wel een verschil in stand in de lijst zeg. Zijn er opvallende feiten rondom deze wedstrijd die meespelen? Anders vind ik het wel een aardige quote
Zo dacht ik er ook over, geen geblesseerden iigquote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef jmac het volgende:
Ik zie trouwens een quote van 2.30 voor everton. Zit wel een verschil in stand in de lijst zeg. Zijn er opvallende feiten rondom deze wedstrijd die meespelen? Anders vind ik het wel een aardige quote
met 5 93 maken. Je bent weer helemaal back into the game hequote:Op zondag 3 april 2005 13:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi Cadiz 0-2 ...........hiermee komt m'n quote van @20 op scherpAZ ff winnen dan
Ik denk dat je gek bent ja ................RBC @5.4quote:Op zondag 3 april 2005 14:16 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Feyenoord - AZ : 25 euro @ AZ @ 3.50
Nec Nijmegen - FC Groingen : 25 euro @ Groningen @ 3.35
RBC Roos. - Fc Den bosch : 25 euro @ RBC @ 5.4
Ben ik gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |