abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25937580

Op vrijdag 8 april aanstaande om 20:00 CET vindt het Grote Fok! Poker Toernooi plaats! De pokeraars van Fok! zullen zich verwikkelen in een hevige strijd om de nummer 1 positie en de jackpot. Bluffen, raisen en tiltende Fok!kers: it's all in the game!

Fantastisch! Maar hoe meld ik mij aan?
Het Grote Fok! Poker Toernooi wordt gehouden aan een privetafel van MrBookmaker Poker. MrBookmaker is aangesloten bij een grootschalig pokernetwerk en als je al online poker speelt, dan is het goed mogelijk dat je ook met die aanbieder kan deelnemen aan het Poker Toernooi.

Aanmelden gaat als volgt. Ga naar "Private" tables en kies daar voor de tafel "Het Grote Fok Poker Toernooi". De software vraagt om bevestiging van je deelname en een password. Het password is fokpoker. Bevestig je deelname door op OK te klikken en wees op de afgesproken tijd online. Then let the game begin!

Wat kost me dat nou en wat kan ik winnen?
De kosten voor deelname bedragen $5 + $ 0.50. De $ 0.50 dient als opbrengst voor MrBookmaker. De $ 5 wordt gestort in de prijzenpot.

De prijzen worden als volgt verdeeld:

50% van de prijzenpot naar de nummer 1
30% van de prijzenpot naar de nummer 2
20% van de prijzenpot naar de nummer 3

Wat voor poker spelen we?
We spelen Texas Hold 'Em No Limit.

Ik wil wel meedoen, maar kan helemaal niet pokeren! :'(
Op onder andere de site Poker Info kan je uitgebreide informatie vinden over het hoe en wat van poker.

Hoeveel mensen kunnen er meedoen?
Het maximum aantal mensen dat mee kan doen is 50. Als een dergelijk groot aantal gehaald gaat worden, spelen we simultaan aan vijf tafels.

Let's roll!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_25937636
Leuk idee!
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:02:38 #3
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_25937705
leuk idee idd, helaas kan k nie meedoen, omdat ik dan eerst in de trein zit en daarna meteen doorga naar een verjaardag, maar ben zeker benieuwd naar de uitslag. kunnen we ook wedden op de winnaar?
- verwijderd door admin -
pi_25938019
hmm jammer
dan zit ik in leeuwarden, op ongeveer 350 km van mijn pc
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:17:28 #5
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_25938053
Count me in!
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_25938096
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:02 schreef sander4444 het volgende:
leuk idee idd, helaas kan k nie meedoen
same here, moet werken
Chasing after currency and accumulating green
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:44:40 #7
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25938615
Het grote online gok topic - deel 70

Ik denk dat het daar wel bij past.