Please...verneuk het deze keer nu niet.quote:According to a preview in the upcoming issue of US PSM magazine, the next Tomb Raider game from Crystal Dynamics is subtitled Legend, as had been assumed earlier from the official Tomb Raider site.
There's not much in the preview article other than a handful of screenshots showing Lara in a snowy tomb environment and at the top of a big cityscape. She now has every single inventory item stored somewhere on the model so that they're visible at all times, including the grenades, guns, random rare artifacts and binoculars.
Toby Gard, Lara Croft's original creator and of Galleon infamy, is back on the franchise after a long hiatus. He hopes to bring the game back to its roots and have much less of the elements and design decisions that made Angel of Darkness so awful.
The game is slated to appear on PlayStation 2, PlayStation Portable and the next-generation Xbox.
Ze moeten gewoon back to basics. Ik wil in een Tomb Raider game gewoon tombs bezoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:12 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik ben er op zich wel erg benieuwd naar. Ik vond deel 1, en vooral deeltje 2 in Italië erg leukdaarna werd het allemaal minder, en deeltje 6 heb ik niet eens aangeschaft
Bronquote:Eidos heeft vandaag officieel het nieuwste deel in de Tomb Raider reeks bekend gemaakt, nadat eerder al via een gamemagazine en een tijdelijke website de titel en enige informatie over het spel aan het licht kamen. De nieuwste Tomb Raider zal Tomb Raider: Legend heten en wordt door Crystal Dynamics (Project Snowblind, Legacy of Kain) ontwikkeld, in plaats van Core Design dat de eerste zes delen in de reeks voor haar rekening nam. Het spel zal op Playstation 2, PC en Xbox verschijnen.
Veel informatie over de daadwerkelijke gameplay brengt de aankondiging niet met zich mee, wel wordt duidelijk dat Eidos het debakel van The Angel of Darkness zo ver mogelijk van zich af wil schudden. Zo is te lezen dat Crystal Dynamics goed heeft geluisterd naar de kritieken van de gamers en elke review erop nagelezen heeft, om met de nieuwe Tomb Raider met iets te komen dat een stuk beter is dan zijn voorloper, maar tegelijk trouw blijft aan de vaste waarden van de reeks.
Verbeteringen vinden we onder andere op het gebied van besturing en karakteranimaties, iets waarin The Angel of Darkness nog angtvallig trouw bleef aan zijn vijf voorlopers. Het is dan ook goed om te horen dat Toby Gard, de schepper van Lara Croft wie acht jaar lang met het licht geflopte Galleon in de weer was, weer terug aan het roer staat als het op character design aankomt. Lara Croft zal dan ook wat meer diepgang en persoonlijkheid vertonen, hetgeen gamers altijd van haar hebben willen zien.
Nieuw is ook dat Lara zal beschikken over diverse vormen van moderne uitrusting, zoals verrekijkers, granaten, communicatiemiddelen en een magenitsche haak waarmee ze op hoger gelegen locaties kan komen. Ook zal het spel je terug naar de tombes brengen, waar de reeks haar naam uiteindelijk toch aan te danken heeft. Een releasedatum is nog niet bekend, maar op de E3 komen we meer over deze titel te weten, al belooft men al vanaf 12 april de website van het spel regelmatig van updates te voorzien.
quote:Bono grijpt naast Lara Croft
Uitgegeven: 8 april 2005 08:52
LONDEN - De Amerikaanse investeringsmaatschappij Elevation Partners, waarin U2-zanger Bono deelneemt, is er niet in geslaagd om de Britse gamesfabrikant Eidos over te nemen. Eidos liet donderdag weten dat het ingaat op een bod van 103 miljoen pond sterling (150 miljoen euro) van SCi Entertainment.
Eidos is vooral bekend van de Tomb Raider-spelletjes, waarin Lara Croft figureert. De onderneming bood zich vorig jaar te koop aan omdat ze niet meer kon opboksen tegen grote fabrikanten als Electronic Arts en Atari. Het Britse softwarebedrijf SCi Entertainment heeft computerspellen als Conflict Desert Storm en Richard Burns Rally op de markt gebracht.
Analisten verwachten meer krachtenbundelingen in de gamesindustrie. Goede games ontwikkelen kost tegenwoordig tientallen miljoenen euro's, iets wat de kleinere ondernemingen nauwelijks meer kunnen opbrengen. Wanneer een spel flopt, volgen vaak financiële problemen. Bij Eidos hing een banklening van 26,5 miljoen pond als een molensteen om de nek. De problemen verergerden begin vorige maand toen het bedrijf de introductie van belangrijke nieuwe spellen moest uitstellen.
Volgens Eidos hebben aandeelhouders met een belang van 41 procent al ingestemd met een overname door SCi. Elevation, dat wil investeren in entertainmentbedrijven, bood op 21 maart 71 miljoen pond sterling in contanten en kreeg toen het bestuur van Eidos achter zich. SCi ging echter gelijk de strijd aan door in aandelen 76 miljoen euro te bieden. Dit bod is de afgelopen weken meer waard geworden doordat de beurskoers van de softwareonderneming flink is opgelopen.
Elevation druipt overigens niet geheel berooid af. De investeringsmaatschappij krijgt bij een overname van Eidos door SCi een vergoeding van 710.000 pond sterling. Dit was onderdeel van een afspraak die Eidos en Elevation in december overeenkwamen.
Vond de vorige lara ook iets beter ja...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
Hmmm ik vond de AOD Lara toch mooier.
Maar de gameplay was niet al te best. Dat kan alleen maar beter worden.
Dat zegt elke gamedeveloper...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:50 schreef ArmaniMania het volgende:
Volgens Crystal Dynamics zal deze Tomb Raider weer de oude sfeer van het originele Tomb Raider evenaren, althans dat is was ze trachtten. Ze hebben geluisterd naar de fans, so the speak. Maar jah deed Core Design dat ook niet? Toch waren ze behoorlijk doof, als je het mij vraagt.
ik ga toch voor TR 1 en 2quote:Op donderdag 14 april 2005 18:34 schreef Heintje het volgende:
Als ze haar pistooltjes met oneindig veel kogels maar weer terug krijgt. En verder niet te veel verschillendie wapens. Dat was wat ik het ergste vond aan AOD.
Wat mij betreft was TR4 de beste.
Ja in Nevada dan word je gevangen genomen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:40 schreef Drakul het volgende:
Tomb Raider 3 vond ik toch wel de leukste. Zat toch ook een stuk in, waar je uit de gevangenis moest ontsnappen?
oei, das nog wel even wachten .... maar hopelijk is het het wachten waard!!quote:Op maandag 25 april 2005 12:08 schreef gijsje79 het volgende:
Op gamespot staat de release 01/11/2005
Leuke site hoor. zal em zeker in de gaten houden.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef LaRaLoVeR het volgende:
Hier vind je al het nieuws en screens over de nieuwe Tomb Raider. De site blijft altijd up-to-date. Nu moet je niet meer altijd naar TombRaider.Com gaan.
Trailers en screenshots zien er goed uit. In elk geval een stuk meer "tombs".quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef gijsje79 het volgende:![]()
Ja hoop wel dat ie beter is dan "The Angel of Darkness"
Die viel me zwaar tegen.
Ik heb er weer alle hoop in.
Incl. de uitbreidingen? 9 in totaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef Plengel het volgende:
Hoeveel Tomb Raider delen zijn er nu eigenlijk verschenen? Ik kan me deel 1,2,3 en 4 nog goed herinneren. Bij deel een heb ik toen ook 4 levels "Unfinished Business" gehad. Ook weet ik dat bij deel 3 nog "The Lost Artefact" kwam. Deel 5 heb ik echter niet meer gespeeld. Is er daarna nog meer uitgekomen?
Dat zijn niet echt delen, meer bonus levels die zelfs legaal te downloaden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Incl. de uitbreidingen? 9 in totaal.
Dat zeg ik toch, het zijn uitbreidingen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt delen, meer bonus levels die zelfs legaal te downloaden zijn.
Ook dat vind ik een te groot woord. Bijna voor elk spel worden wel wat bonuslevels uitgebracht, dat kun je toch geen nieuwe delen/uitbreidingen noemen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, het zijn uitbreidingen...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ook dat vind ik een te groot woord. Bijna voor elk spel worden wel wat bonuslevels uitgebracht, dat kun je toch geen nieuwe delen/uitbreidingen noemen.
Nog geen demo helaasquote:Lara Croft Tomb Raider: Legend
– in stores April 2006!
Head on over to the Official Site and check out the massive update we’ve just posted!
It’s been a bit quiet on the Tomb Raider front lately but with this new update the site is busting at the seams with new downloads and information on Lara’s upcoming adventure!
We’ve got some hot new game info for you to check out –
storyline, character bios, location information and much more!
There are tons of new screenshots for all console versions – including the recently announced PSP version! We also have art from the game, early concept art, AIM icons & wallpapers and finally more ORIGINAL fan art from you – the Tomb Raider fans!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb wel weer zin in een TR game die weer terug gaat naar de roots! Kan haast niet wachten
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Link wa?
Vet... ik kan niet wachten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.html
Geen enkel filmpje gezien of preview gelezen zeker... dan ik nu allang bekend. Het speelt perfect !! Meer PoP achtig dan voorheen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Kadesh het volgende:
Ziet er goed uit, maar ik hoop zo dat ze de besturing niet verkloten.![]()
Hij is af heb ik gehoord... alleen de Xbox versie moeten ze nog een beetje tweaken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Besturing schijnt inderdaad dik in orde te zijn.Ik wil die game...nu!
Dat is wel degene die ik ga halen denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Hij is af heb ik gehoord... alleen de Xbox versie moeten ze nog een beetje tweaken.
Best snel...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is wel degene die ik ga halen denk ik.
7 April is de release.
360 versie komt later, toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best snel...Ik wil het hebben.............
Ja denk einde van die maand........ maar het is het waard..... ik ga wachten.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja denk einde van die maand........ maar het is het waard..... ik ga wachten.
[afbeelding]
Mijn volgende nieuwe game wordt Tomb Raider...tot die tijd: backlog.quote:
Nee sinds de reactie van 30 Mei in dit topic heb ik er niet meer naar om gekeken.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen enkel filmpje gezien of preview gelezen zeker...
IGN en Gamespot hebben goede hands on previews.... dat waar jij bang voor bent hoeft nietquote:Op maandag 13 februari 2006 08:23 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Nee sinds de reactie van 30 Mei in dit topic heb ik er niet meer naar om gekeken.![]()
Hij is te downloaden voor de ps2.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Het schijnt dat de PS2 versie gisteren in Italie al in de winkel te vinden was...
Voor pics zie: http://www.laracroftreborn.com/
Weet niet wat ik ervan moet denken..
Misschien heeeeel erg goed photoshop werk? Of toch echt?
Lijkt me niet dat ze het alleen in 1 land zo ineens een week ofzo van te voren uit zouden brengen..
Misschien heeft de winkel het zonder toestemming enzo gewoon te vroeg al verkocht?
Er gaan ook geruchten dat het spel inmiddels dus ook al te downloaden is..
http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=57115quote:[ March 30th 2006 ]
The PC demo is finally here, and will be made available first - exclusively at GameSpy - tomorrow at 19:30 EST. And as an added bonus, GameSpy will be hosting a special live chat event with the producer for Tomb Raider Legend, Matthew Guzenda.
Follow Lara Croft down a path of discovery as she travels the globe to remote, exotic locales in search of one of history’s greatest artifacts. With guns blazing, Lara must use her athletic ability and intellectual wits to explore vast, treacherous tombs, riddled with challenging puzzles and deadly traps.
Join Matt Guzana from Crystal Dynamics on GameSpy Arcade for a special Tomb Raider Legend chat event in the LiveWire lobby on Friday, March 31st at 4:30 PM PST, 19:30 EST.
pauper..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hij is te downloaden voor de ps2.
pc ook al hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hij is te downloaden voor de ps2.
Terecht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef LoggedIn het volgende:
de installatie is iig al dik kutJe moet een niewe schijf aanschaffen voor dit spel met een idioot vereiste van minimaal 10Gb vrije schijfruimte, en hij komt ook nog eens op het lijstje met de door nvidia geinfecteerde games
alsof in de winkel de niet nvidia versie ligtquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terecht.
Koop gewoon games ipv downloaden.![]()
Eerst puzzel? Welke bedoel je daarmee en hoe heb je die voltooid?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alsof in de winkel de niet nvidia versie ligt
niw, hij is iig lekker tomb raider achtig1e puzzel is al best lastig
spel is goed op mijn wat oudere pc te draaien, de menu's zijn lekker vlot & simpel (geen boiling point menu dat zowat zwaarder is als het spel zelf), alleen de controls zijn wel even wennen
maar de verbeteringen vind ik een groot successje bent lekker beweeglijk, items zijn niet langer idioot grote objecten (is dat een voordeel? je ziet makkelijk een wapen op de grond over het hoofd), en je slingerding is echt kewl
mijn 1e indruk is dat ie het kopen wel waard is
die met die dozen/ kooienquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eerst puzzel? Welke bedoel je daarmee en hoe heb je die voltooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oude pc = XP1800+ cpu; 1.5Gb geheugen; Radeon 9600Pro 256Mb gfx kaart;
[ Bericht 15% gewijzigd door LoggedIn op 01-04-2006 15:11:11 ]
Hm.. Mijn PC: Athlon 64 3000+, 512 MB geheugen, GeForce FX5500 256MB Gfx kaart.. speel hem redelijkquote:oude pc = XP1800+ cpu; 1.5Gb geheugen; Radeon 9600Pro 256Mb gfx kaart;
Wow, BMH vindt het zelfs cool, dit moet wel wat zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:35 schreef BMH het volgende:
Mijn eerste indruk van het spel: Verassend goed speelbaar en bijzonder leuk. Ik speel het spel met de Xbox 360 controller, dus dat speelt ook erg vloeiend. Het spel probeerd erg een film te zijn. Bij de intro vond ik dit wat lachwekkend, maar waarschijnlijk leer je het wel waarderen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben, komen er weer veel dieren invoor?
Ik vond het altijd leuk om apen neer te knallen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:01 schreef LoggedIn het volgende:
die met die dozen/ kooien
De oplossing:Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuchtquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
nou, als je bolivia verlaat wordt het dus gewoon kut
zo zit je lekker tombes te raiden, en zo moet je tegen een of andere gast - sterker dan god - gaan vechten in een gebouw in de stad, omringt door 4 automatische wapens aan de muurTR sfeer: 0. Fun: 0. Hopelijk komen we straks weer terug in de tombes, anders mag dit spel naar een donkere tombe verdwijnen
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik al, en de deur blijft nu open, maar in godsnaam hoe kom ik bij de deur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
muis?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik mis de opzijspring moves. de achteruitspring move en de achteruit en dan tegen de wand weer vooruit springen. Ook mis ik de toets om stilstaand naar alle kanten op te kijken.
Allemaal erg basic
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch mis ik die toets, en opzijspringen en salto maken en ondertussen schieten, je weet wel? Allemaal heel standaard in de eerdere TR versies. Gwoon achteruit salto maken en dan afzetten tegen de wand en direkt naar voren springen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
muis?
Opzij springen doet ze ook wel hooren wat je met dat tegen de wand blabla bedoelt snap ik niet helemaal
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]plaatje **SPOILER**SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het je nu nog niet lukt..![]()
In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
paar (2-3) panters, verder alleen mensen.. is idd heel jammer
ja hoor, ben allang verder dan dat, bij amanda waar de touw knapte en ik nu in een ondergronds iets ben. Geen zin om nu verder te gamen, spel heeft me nog niet echt in de greep zoals FEAR, NFSMW enz enzquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
plaatje **SPOILER**
als het je nu nog niet lukt..
nee, ik heb echt alleen nog maar panters en mensen gezien.. en rotsballenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de demo neem ik aan? Ik hoop dat er in het hele spel weer een hoop dieren zitten zoals in deel 1.
ik neem ze wel mee als ik ze tegenkom, maar meestal zitten de gouden daar niet bijquote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef s0k het volgende:
Heeft iemand alle dingen al uit de Mansion verzameld? Ik heb alle bronzen al, moet nog 1 zilveren, en natuurlijk de gouden
d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn hequote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....![]()
Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel alquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
paar (2-3) panters, verder alleen mensen.. is idd heel jammer
quote:Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
d'r moet ook altijd wat over te zeiken zijn he
Inderdaad. Ik ga nu toch echt twijfelen of ik 'm wel koop.quote:Op zondag 2 april 2006 12:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee dan hoef ik em niet te hebben. Dat was de charme van vooral het eerste deel. Wolven, beren, krokodillen, leeuwen en die irritante apen die je van alle kanten opeens aanvielen. Dat maakte het spel spannend. Niet mensen, die heb je in elk spel al![]()
Subs heb ik uitstaan, alleen toen ze russisch sprak was het wel ff handigquote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, alle springtechnieken waar ik over had zijn nog wel aanwezig maar dan moet je wel de pistolen pakken. Leuk dat ze het vanzelf pakt en ook vanzelf opbergt, leuk al die mascara. Leuk hoe ze haar schouders ophaalt alhoewel ik die strakke "NO!" mis. Leuk dat er amper laadtijd is (neem nou halflife2 pffff....)
De vorige games stikte het van de lasers toch? Dat zag er gwoon indrukwekkend uit. Ik heb hem toentertijd maar stukkie gespeeld bij een vriend maar heb er verder niks mee gedaan. Dit game, tsja, het is allemaal wel iets meer opgeleukt maar toch.... Hij mist iets....
Oh, leuk dat ze EINDELIJK eens subs ingebouwd hebben voor doven en slechthorenden... Maar godver... waarom steeds 1 regel naar boven schuiven? Zo lees ik de 2e zin vaak nog een keer en is het verwarrend af en toe. Ze zullen het wel leren ooit....![]()
PC... hij is in het illegale circuit zegmaar te krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 13:47 schreef kruimel_20 het volgende:
uhm , hebben sommige hier het hele spel al ??? Voor de PC of de PS2 ?
In Italië ligt ie gewoon in de winkelsquote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef babba het volgende:
PC... hij is in het illegale circuit zegmaar te krijgen
De laatste TR die ik gespeeld heb was deel 2, maar ik moet zeggen dat bij deze het TR-gevoel wel terugkomt
Ik heb alleen de demo uitgespeeldquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In Italië ligt ie gewoon in de winkels
En je bent zeker nog niet zo ver in het spel..
niet snel genoeg drukken? das het enige dat je fout kan doenquote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef bojaaper het volgende:
Dat stuk met dat pad wat onder je weg valt... Volgens het tussenstukje moet je 2x omhoog indrukken, en 1x omlaag, dat doe ik, en dan valt ze alsnog in het gat. Wat doe ik fout?
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
niet snel genoeg drukken? das het enige dat je fout kan doen
dat is wel erg vaagquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.
Vind ik juist wel..quote:En wat het spel mist, simpel.. Het is gewoon geen Tomb Raider
Ik zie niets wat mijn 6600gt niet kan weergeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja denk einde van die maand........ maar het is het waard..... ik ga wachten.
[afbeelding]
ja, in peru nog wel.. daarna niet meerquote:Op zondag 2 april 2006 16:00 schreef Rnnz het volgende:
Zit nu ergens in Peru in een put ofzo.
[..]
Vind ik juist wel..
streep erdoorheen = dat je de verkeerde (of geen) kant op hebt gedrukt...quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Sneller drukken dan ik nu doe is gewoon onmogelijk, er komt een streep door het pijltje te staan en ze pleurt naar beneden.
2x omhoog, 1x rechts. Niet naar je positie kijken, gewoon drukken wat ie aan geeft (rechts dus).quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef bojaaper het volgende:
Dat stuk met dat pad wat onder je weg valt... Volgens het tussenstukje moet je 2x omhoog indrukken, en 1x omlaag, dat doe ik, en dan valt ze alsnog in het gat. Wat doe ik fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier met 9700pro supervloeiend, heb zelfs antialiasing aangezet en normaal gesproken hakkelt het beeld dan af en toe ff maar hierin werkt het perfekt.quote:Op zondag 2 april 2006 16:09 schreef Rnnz het volgende:
Ik speel hem met een GeForce FX 5500 dus..
true.. Ik heb een 9800 pro en ik draai het spel op 1680x1050 minus AA met een framerate soms hoger dan 60 (v-sync moet misschien wel aan).quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier met 9700pro supervloeiend, heb zelfs antialiasing aangezet en normaal gesproken hakkelt het beeld dan af en toe ff maar hierin werkt het perfekt.
quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb inmiddels amanda in het heden terug gevonden. Vanzelfsprekend komt er dan een grote monster maar ondanks dat het me lukt hem bijna dood te krijgen verdwijnt ie en verschijnt hij achter me, kerngezond en al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okee, het was dus erg simpelquote:Op maandag 3 april 2006 11:24 schreef Minotarumon het volgende:
Mooi spel verder, zeker een verbetering op alles wat na 2 kwam, alleen in peru met die 3 stenen, waarvan er 1 op zon plateau staat, met een teken die je kan verplaatsen, hoe krijg je die er fucking vanaf
Jaquote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef G-Mart het volgende:
Klopt het dat deze game pas de 11e officieel in de winkels ligt, en de PSP versie ergens in mei?
verkapt tvptje!!!quote:
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Eerste level vanmorgen gehad. Leuk spel, ik ben er nog niet over uit. De eerste TR games vond ik geweldig, spannend & moeilijk naar niet over the top. Uitdagend moeilijk dus. Ik heb nu het eerste level gespeeld en dat was eigenlijk heel makkelijk. Zolang je weet hoe het spel werkt is er geen zak aan: IF vast in ruimte THEN zoek randje/slinger/voorwerpen om op switch te zetten.
De camerapositie blijft wat lastig, helaas. Ik speel binnenkort nog een paar levels om tot een uiteindelijk oordeel te komen
Nou speel dan ff verder...quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef LoggedIn het volgende:
uh, volgens mij ben je ondertussen verder dan mijIk zit nogsteeds aan het begin van het Museum level
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijken
waarom ga je em dan nog kopen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.
Ik zal hem uiteindelijk ook wel kopen maar tot nu toe nog geen drang toe gehad. Terwijl ik normaal op de eerste dag in de winkel sta.
Goede vraag.quote:
AODquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:32 schreef Duimstok het volgende:
Ik moet AOD toch maar eens proberen, als ie zo slecht is.
Angel of Darkness, het vorige deel.. Die was nog veel erger als dezequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ben je al verder gekomen loggedln?
En wat is AOD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is btw king arthur tombe, daar waar 4 standbeelden staan en je komt er met een lijkenkist...
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 15:18:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik wist niet dat dat dus ook gelijk het einde was...(na ja een open einde, ik weet iig waar de volgende game mee zal beginnen...)
Kutspel!! In het algemeen was het best leuk, maar het is te kort gwoon....
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 18:03:27 ]
Riiight. Een best leuk kutspel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
Kutspel!! In het algemeen was het best leuk, maar het is te kort gwoon....
Het is een leuk spel, maar geen 60 euro waard. Ik zal hem waarschjnlijk niet eens uitspelen. Was het maar een TR2 remakequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het echt heel triest dat de warezhoeren hem al uitgespeeld hebben voordat hij in de winkel ligt.
Die demo laat ik denk ik gaan, het is toch al bijna donderdag/vrijdag.
Je bedoelt TR4* (Last Revelation)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Het is een leuk spel, maar geen 60 euro waard. Ik zal hem waarschjnlijk niet eens uitspelen. Was het maar een TR2 remake
4? Pardon, grapje zeker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Je bedoelt TR4* (Last Revelation)die was de beste imo
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee?2 was ook heel goed, maar 4 toch echt beter
een 6800 GS extreme edition zal dat pixelshader v3 zeker niet hebben ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Screenshots zijn met de goodkoopste Nvidia kaart die ik op voorraad had MET pixelshader V3
In dit geval was dat de Nvidia 6600 GT
Straks eens met de duurste Nvidia die ik op voorraad heb en ook de duurste en de goedkoopste ATI.
Ati blinkt er echt in uit, ook al krijg je in het begin van het spel het Nvidia logo te zien
Jawel, en dan moet je maar eens een keer voor jezelf vergelijken, even aan en uit zetten in bijvoorbeeld PEru waar je in de grotten zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een 6800 GS extreme edition zal dat pixelshader v3 zeker niet hebben ?
Het ziet er idd erg geil uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Mensen dit is zo`n gave game eb vooral als je een Video-kaart hebt met pixel shader versie 3.
Dan kun je de optie Next Genaration content aan zetten, zodra je die optie aanzet, dan gaat er een hele nieuwe game-wereld open op de PC, super gewoon!
En op de Xbox 360, jah dat hoeft al niet meer, dat is gewoon, DVD er in en genieten geblazen.
Damn! Crystal Dunamics is het echt gelukt, Lara is Back!
[afbeelding]
Met next generation content
Heb je widescreen aanstaan op een 4:3 resolutie ofzow?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Mensen dit is zo`n gave game eb vooral als je een Video-kaart hebt met pixel shader versie 3.
Dan kun je de optie Next Genaration content aan zetten, zodra je die optie aanzet, dan gaat er een hele nieuwe game-wereld open op de PC, super gewoon!
En op de Xbox 360, jah dat hoeft al niet meer, dat is gewoon, DVD er in en genieten geblazen.
Ik ben nu bij Peru, heb eerst in het zwembad van Lara in haar Mansion genoten van alle details in Next Generation Content met de Ati X1900XT. Oh my god! nog mooier dan op de Xbox 360.
Maar eerlijk is eerlijk, qua gameplay, moet je TR-legend op de Xbpx 360 spelen.Tomb raider Legend
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder next generation content
Screenshots zijn met de goodkoopste Nvidia kaart die ik op voorraad had MET pixelshader V3
Straks eens met de duurste Nvidia die ik op voorraad heb en ook de duurste en de goedkoopste ATI.
Ati blinkt er echt in uit, ook al krijg je in het begin van het spel het Nvidia logo te zien
Ok bedankt, nu nog ff wachten tot ie binnen isquote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, en dan moet je maar eens een keer voor jezelf vergelijken, even aan en uit zetten in bijvoorbeeld PEru waar je in de grotten zit.
Stofdeeltjes, vuurvliegjes, realistische schaduwen... ongelooflijk wat een verschil
Neuh, ik geef hem gelijk. Nou ja, deel 1 was de beste, daarna komt deel 4. Dat hele Egyptische sfeertje is fantastisch. Daarnaast ligt naar mijn gevoel bij deel 2 de nadruk te veel op actie ipv puzzels.quote:
Vanaf de de Ati 1300XT, die hebben wel shaders 3.0 en dat is geen trucje van Nvidiaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
Zelfs X850PT heeft geen shaders 3.0, sterker nog, geen enkele Ati kaartje heeft 3.0 aan boord (misschien de allernieuwste 1900 of zo wel?)
Voor shaders 3.0 (=nextgen) moet je echt perse nvidia hebben, 6600 en hoger....
Oke, mijn kennis is dus weer verouderd... Ik had deze kennis opgedaan toen er nog geen kaarten waren van hoger dan X850xxquote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vanaf de de Ati 1300XT, die hebben wel shaders 3.0 en dat is geen trucje van Nvidia
Dat is een techniek waar Nvidia iets eerder mee kwam en Ati nog even mee wilde wachten, en als ik vergelijk, dan kun je ook zien waarom.
Ati geeft duidelijk meer detail...
Dat is inderdaad ook een optie. Want wil je echt van de next gen willen genieten, koop dan een Xbox360 met TRL en je bent inprincipe goedkoper uit dan als je een complete upgrade doet van je PC of alleen effe een dure kaart pakt van bijna of meer dan ¤ 500,-quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
However, ik heb begrepen dat in juli nieuwe Dx10 kaarten uit zullen komen, deze zullen de spellen nog mooier uit laten zien. Ik raad dan ook iedereen aan niet nu een andere kaartje aan te schaffen. Mocht het zo zijn dat de Dx10 kaarten onbetaalbaar zijn, dan zijn de Dx9 topkaarten prima te betalen...
Ik heb zelf trouwens 9700pro (=shaders 2.0), ik zie de nextgen helaas ook niet
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet zeker of ik goed begrijp wat je bedoelt, maar als het goed isJe vergeet een klein detailtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
ja, de oplossing is namelijk allang in dit topic al gepost.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm ik zit even vast. Ik zit nu in een of andere tempel waar 3 kooien staan. 2 beneden en 1 boven als het ware. Boven zitten ook 3 switches waar je op kunt staan en dan gaat er iets bewegen enzo. Als ik een kooi op een switch zet die in het midden ligt dan zie je dat standbeeld bewegen maar hoe krijg ik die andere 2 kooien op die switches of moet je heel iets anders doen... Snap er even niets van of zie ik iets over het hoofd?
Ahh... dus Lara haar gewicht zorgt ervoor dat heel die kooi omhoog word gelanceerd zeker?? Zo dik is ze nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, de oplossing is namelijk allang in dit topic al gepost.
Als je d'r op springt ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahh... dus Lara haar gewicht zorgt ervoor dat heel die kooi omhoog word gelanceerd zeker?? Zo dik is ze niet![]()
Sorry had geen zin om HEEL het topic door te lezen terwijl ik niet eens zeker weet of het antwoord op mijn vraag erin stond, thnx voor je reactie, ga het morgen proberen.
Hmmm, dan is Bart Smit een winkel die zich niet aan de wettelijke verplichtingen van verkoop houdt en zo probeert andere winkels het nakijken te geven.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:25 schreef Duimstok het volgende:
Vandaag binnengekregen bij bart smit, btw
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:23 schreef Duimstok het volgende:
Jezus als je dat al niet kan, stop dan gewoon met het spel |(:
Te vet, die heb ikquote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Ik ben nu bij Peru, heb eerst in het zwembad van Lara in haar Mansion genoten van alle details in Next Generation Content met de Ati X1900XT. Oh my god! nog mooier dan op de Xbox 360.
Maar eerlijk is eerlijk, qua gameplay, moet je TR-legend op de Xbpx 360 spelen.Tomb raider Legend
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder next generation content
Iets met die kist die daar staatquote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wauw wat een spel![]()
hij is weer ouderwets goed. ik ben verliefd op het spel en lara![]()
ik zit trouwens vast bij die muren die naar mij toe komen. de eerste lukt nog wel, maar die 2e is vrij lang.
iemand tips?
Spel ziet er goed genoeg uit zonder Next gen mode aan. Het spel werd er niet anders op, dus who the fuxk cares!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Merkie het volgende:
Pff, het verschil net next-gen aan en uit is echt té groot.
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat next generation content... kan je dat ergens aanzetten??
Ook in de demo? Of hebben ze daar die optie niet in gezet?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.
Of in the Game zelf en dan even instellen.
[afbeelding]
7 April komt er een update voor de demo uit waardoor je ook nextgen-content aan kan zetten (staat in de readme).quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ook in de demo? Of hebben ze daar die optie niet in gezet?
Ik kan hier iig niet die optie selecteren, maar heb dus wel een pixelshader 3 kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Sastard!
Widescreen aan op een 4:3 resolutie.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je TRL hebt geinstalled en je hebt een graifische kaart met pixel shader V3 dan kun je die optie aan of uit zetten anders staat standaard op of.
[afbeelding]
Ja. Morgen heb ik em ook voor de Xbox, eindelijk weer Lara!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef Scriptkiddie het volgende:
Dus de game is al uit in sommige winkels?
Joh! meen je dat nou? Toevallig heb ik dat wel gedaan in mijn tests en heb ik ook alles uitgezet, en één voor één aan gehad. En dat ook in verschillende omgevingen met en zonder water, licht en donker etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Widescreen aan op een 4:3 resolutie.. Je weet dat je niet alles aan hoeft te zetten?
Deze winkels kunnen een boete verwachten of zelfs als een beetje geluk hebben dat ze TRL verder niet mogen verkopen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef Scriptkiddie het volgende:
Dus de game is al uit in sommige winkels?
Ja, maar die afspraken worden erg vaak geschonden.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Deze winkels kunnen een boete verwachten of zelfs als een beetje geluk hebben dat ze TRL verder niet mogen verkopen.
Afspraken onder winkels en dat gebeurt via een stichting, is de verkoopdatum 7 april.
Klopt, zo heeft Free record Shop in het verleden er van geleert, en die houden zich nu wél aan de afspraken.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar die afspraken worden erg vaak geschonden.
Neem maar van mij aan dat Tomb Raider Legend ook voor de Xbox 360 morgen in de winkels ligt.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Scriptkiddie het volgende:
Nog 1 vraagje, aangezien hier nogal wat verwarring over is, komt Legend nou morgen ook voor de Xbox 360 uit? Ik lees op veel sites veel verschillenda data en zelfs een 30 april release voor de 360. Kan iemand mij hier duidelijkheid over verschaffen?
Als jij een paar dagen bezig bent om de grafische settings van een spel te optimaliseren, kun je mij geen mierenneuker noemenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Joh! meen je dat nou? Toevallig heb ik dat wel gedaan in mijn tests en heb ik ook alles uitgezet, en één voor één aan gehad. En dat ook in verschillende omgevingen met en zonder water, licht en donker etc.
Ik kan je vertellen dat ik daar een paar dagen mee bezig ben geweest, en nu kom jij mierenneuken dat ik widescreen heb aanstaan op 4:3.Dat had ik nog niet gezien, thanx for the advice
Grotere tieten.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
die nextgen-content , weet iemand wat je dan allemaal gaat zien
Jawel, want ik ben geen paar dagen bezig geweest om de settings te optimaliseren, maar te TESTEN op verschillende VGA-kaarten wat de mogelijkheden qua grafisch gebied.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als jij een paar dagen bezig bent om de grafische settings van een spel te optimaliseren, kun je mij geen mierenneuker noemen![]()
Dan zit je wel op het standaard Fok niveau.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben geen paar dagen bezig geweest om de settings te optimaliseren, maar te TESTEN op verschillende VGA-kaarten wat de mogelijkheden qua grafisch gebied.
En nu kan ik je zelfs een dyslectische mierenneuker noemen
De helft ongeveer. En dat komt dan weer neer op ongeveer 1/3 van de platform aktie uit Prince of Persia: TTTquote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef peristilius het volgende:
Ja hallo, genoeg kinderachtig gekut, Tomb Raider: Legend dus.
Hoeveel ben je nou bezig in tombs enzo? Als het zich echt bijna alleen maar in steden/gebouwen afspeelt hoef ik m niet.
Hmm ik denk dat ik deze dan ooit nog maar eens voor een budget prijsje koop.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef BMH het volgende:
[..]
De helft ongeveer. En dat komt dan weer neer op ongeveer 1/3 van de platform aktie uit Prince of Persia: TTT
Ik kan het niet aanzetten dus ik zal wel geen Pixel Shader Versie 3 hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klopt, vanaf de ATI 1300 is er Pixel Shader 3 aanwezig.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzetten dus ik zal wel geen Pixel Shader Versie 3 hebben.
Ik heb een Radeon ASUS Extreme AX850PRO/HTVD kaart.
Dan duik ik zo ff de stad inquote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef DarkManta het volgende:
Vandaag is er inderdaad een Go gegeven, voor de verkoop van TRL voor ieder PlatForm btw.
Zelf blijf ik de PC versie het mooiste vinden met de Next gen, veel meer realisme + dat ik bij de xbox 360 versie en ook de Xbox zowel de PS2 versie de muziek mis, wat je bij de PC-versie wel hebt.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:28 schreef Scriptkiddie het volgende:
Heb hem net gekocht voor de 360, en na een uurtje spelen ben ik al helemaal verkocht! Wat een pracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat maar, hij is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Neverstop op 06-04-2006 20:45:43 ]
het blijft een wonder hoe dr toch weer elk jaar amerikanen bij komenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef Rnnz het volgende:
In Amerika is het spel uitgesteld vanwege een blote tiet.
Bron: Gamer.nl
![]()
![]()
Muziek mis? Ik heb hier anders gewoon achtergrond muziek in het spel zitten hoor op de 360 zowel tijdens het spelen als in de menu'squote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zelf blijf ik de PC versie het mooiste vinden met de Next gen, veel meer realisme + dat ik bij de xbox 360 versie en ook de Xbox zowel de PS2 versie de muziek mis, wat je bij de PC-versie wel hebt.
En die muziek draagt ook een heleboel bij in het spel
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef gijsje79 het volgende:
Kom meteen het eerste stuk niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |