verkapt tvptje!!!quote:
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Eerste level vanmorgen gehad. Leuk spel, ik ben er nog niet over uit. De eerste TR games vond ik geweldig, spannend & moeilijk naar niet over the top. Uitdagend moeilijk dus. Ik heb nu het eerste level gespeeld en dat was eigenlijk heel makkelijk. Zolang je weet hoe het spel werkt is er geen zak aan: IF vast in ruimte THEN zoek randje/slinger/voorwerpen om op switch te zetten.
De camerapositie blijft wat lastig, helaas. Ik speel binnenkort nog een paar levels om tot een uiteindelijk oordeel te komen
Nou speel dan ff verder...quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef LoggedIn het volgende:
uh, volgens mij ben je ondertussen verder dan mijIk zit nogsteeds aan het begin van het Museum level
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zie een van mijn eerdere posts, "puzzels" zijn vrijwel geheel afwezig in dit deel.. dus het blijft bij 'waar hangt het touwtje?', er komt verder niks bij kijken
waarom ga je em dan nog kopen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 06:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heel erg jammer. De puzzels vond ik juist het leukste van TR. Daar ging het om.
Ik zal hem uiteindelijk ook wel kopen maar tot nu toe nog geen drang toe gehad. Terwijl ik normaal op de eerste dag in de winkel sta.
Goede vraag.quote:
AODquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:32 schreef Duimstok het volgende:
Ik moet AOD toch maar eens proberen, als ie zo slecht is.
Angel of Darkness, het vorige deel.. Die was nog veel erger als dezequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ben je al verder gekomen loggedln?
En wat is AOD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is btw king arthur tombe, daar waar 4 standbeelden staan en je komt er met een lijkenkist...
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 15:18:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik wist niet dat dat dus ook gelijk het einde was...(na ja een open einde, ik weet iig waar de volgende game mee zal beginnen...)
Kutspel!! In het algemeen was het best leuk, maar het is te kort gwoon....
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2006 18:03:27 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |