Incl. de uitbreidingen? 9 in totaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef Plengel het volgende:
Hoeveel Tomb Raider delen zijn er nu eigenlijk verschenen? Ik kan me deel 1,2,3 en 4 nog goed herinneren. Bij deel een heb ik toen ook 4 levels "Unfinished Business" gehad. Ook weet ik dat bij deel 3 nog "The Lost Artefact" kwam. Deel 5 heb ik echter niet meer gespeeld. Is er daarna nog meer uitgekomen?
Dat zijn niet echt delen, meer bonus levels die zelfs legaal te downloaden zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:53 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Incl. de uitbreidingen? 9 in totaal.
Dat zeg ik toch, het zijn uitbreidingen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt delen, meer bonus levels die zelfs legaal te downloaden zijn.
Ook dat vind ik een te groot woord. Bijna voor elk spel worden wel wat bonuslevels uitgebracht, dat kun je toch geen nieuwe delen/uitbreidingen noemen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, het zijn uitbreidingen...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ook dat vind ik een te groot woord. Bijna voor elk spel worden wel wat bonuslevels uitgebracht, dat kun je toch geen nieuwe delen/uitbreidingen noemen.
Nog geen demo helaasquote:Lara Croft Tomb Raider: Legend
– in stores April 2006!
Head on over to the Official Site and check out the massive update we’ve just posted!
It’s been a bit quiet on the Tomb Raider front lately but with this new update the site is busting at the seams with new downloads and information on Lara’s upcoming adventure!
We’ve got some hot new game info for you to check out –
storyline, character bios, location information and much more!
There are tons of new screenshots for all console versions – including the recently announced PSP version! We also have art from the game, early concept art, AIM icons & wallpapers and finally more ORIGINAL fan art from you – the Tomb Raider fans!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb wel weer zin in een TR game die weer terug gaat naar de roots! Kan haast niet wachten
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Link wa?
Vet... ik kan niet wachten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.html
Geen enkel filmpje gezien of preview gelezen zeker... dan ik nu allang bekend. Het speelt perfect !! Meer PoP achtig dan voorheen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Kadesh het volgende:
Ziet er goed uit, maar ik hoop zo dat ze de besturing niet verkloten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |