Riiight. Een best leuk kutspel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef SolidasRock het volgende:
Kutspel!! In het algemeen was het best leuk, maar het is te kort gwoon....
Het is een leuk spel, maar geen 60 euro waard. Ik zal hem waarschjnlijk niet eens uitspelen. Was het maar een TR2 remakequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het echt heel triest dat de warezhoeren hem al uitgespeeld hebben voordat hij in de winkel ligt.
Die demo laat ik denk ik gaan, het is toch al bijna donderdag/vrijdag.
Je bedoelt TR4* (Last Revelation)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Het is een leuk spel, maar geen 60 euro waard. Ik zal hem waarschjnlijk niet eens uitspelen. Was het maar een TR2 remake
4? Pardon, grapje zeker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Je bedoelt TR4* (Last Revelation)die was de beste imo
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee?2 was ook heel goed, maar 4 toch echt beter
een 6800 GS extreme edition zal dat pixelshader v3 zeker niet hebben ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Screenshots zijn met de goodkoopste Nvidia kaart die ik op voorraad had MET pixelshader V3
In dit geval was dat de Nvidia 6600 GT
Straks eens met de duurste Nvidia die ik op voorraad heb en ook de duurste en de goedkoopste ATI.
Ati blinkt er echt in uit, ook al krijg je in het begin van het spel het Nvidia logo te zien
Jawel, en dan moet je maar eens een keer voor jezelf vergelijken, even aan en uit zetten in bijvoorbeeld PEru waar je in de grotten zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een 6800 GS extreme edition zal dat pixelshader v3 zeker niet hebben ?
Het ziet er idd erg geil uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Mensen dit is zo`n gave game eb vooral als je een Video-kaart hebt met pixel shader versie 3.
Dan kun je de optie Next Genaration content aan zetten, zodra je die optie aanzet, dan gaat er een hele nieuwe game-wereld open op de PC, super gewoon!
En op de Xbox 360, jah dat hoeft al niet meer, dat is gewoon, DVD er in en genieten geblazen.
Damn! Crystal Dunamics is het echt gelukt, Lara is Back!
[afbeelding]
Met next generation content
Heb je widescreen aanstaan op een 4:3 resolutie ofzow?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Mensen dit is zo`n gave game eb vooral als je een Video-kaart hebt met pixel shader versie 3.
Dan kun je de optie Next Genaration content aan zetten, zodra je die optie aanzet, dan gaat er een hele nieuwe game-wereld open op de PC, super gewoon!
En op de Xbox 360, jah dat hoeft al niet meer, dat is gewoon, DVD er in en genieten geblazen.
Ik ben nu bij Peru, heb eerst in het zwembad van Lara in haar Mansion genoten van alle details in Next Generation Content met de Ati X1900XT. Oh my god! nog mooier dan op de Xbox 360.
Maar eerlijk is eerlijk, qua gameplay, moet je TR-legend op de Xbpx 360 spelen.Tomb raider Legend
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder next generation content
Screenshots zijn met de goodkoopste Nvidia kaart die ik op voorraad had MET pixelshader V3
Straks eens met de duurste Nvidia die ik op voorraad heb en ook de duurste en de goedkoopste ATI.
Ati blinkt er echt in uit, ook al krijg je in het begin van het spel het Nvidia logo te zien
Ok bedankt, nu nog ff wachten tot ie binnen isquote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jawel, en dan moet je maar eens een keer voor jezelf vergelijken, even aan en uit zetten in bijvoorbeeld PEru waar je in de grotten zit.
Stofdeeltjes, vuurvliegjes, realistische schaduwen... ongelooflijk wat een verschil
Neuh, ik geef hem gelijk. Nou ja, deel 1 was de beste, daarna komt deel 4. Dat hele Egyptische sfeertje is fantastisch. Daarnaast ligt naar mijn gevoel bij deel 2 de nadruk te veel op actie ipv puzzels.quote:
Vanaf de de Ati 1300XT, die hebben wel shaders 3.0 en dat is geen trucje van Nvidiaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
Zelfs X850PT heeft geen shaders 3.0, sterker nog, geen enkele Ati kaartje heeft 3.0 aan boord (misschien de allernieuwste 1900 of zo wel?)
Voor shaders 3.0 (=nextgen) moet je echt perse nvidia hebben, 6600 en hoger....
Oke, mijn kennis is dus weer verouderd... Ik had deze kennis opgedaan toen er nog geen kaarten waren van hoger dan X850xxquote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vanaf de de Ati 1300XT, die hebben wel shaders 3.0 en dat is geen trucje van Nvidia
Dat is een techniek waar Nvidia iets eerder mee kwam en Ati nog even mee wilde wachten, en als ik vergelijk, dan kun je ook zien waarom.
Ati geeft duidelijk meer detail...
Dat is inderdaad ook een optie. Want wil je echt van de next gen willen genieten, koop dan een Xbox360 met TRL en je bent inprincipe goedkoper uit dan als je een complete upgrade doet van je PC of alleen effe een dure kaart pakt van bijna of meer dan ¤ 500,-quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
However, ik heb begrepen dat in juli nieuwe Dx10 kaarten uit zullen komen, deze zullen de spellen nog mooier uit laten zien. Ik raad dan ook iedereen aan niet nu een andere kaartje aan te schaffen. Mocht het zo zijn dat de Dx10 kaarten onbetaalbaar zijn, dan zijn de Dx9 topkaarten prima te betalen...
Ik heb zelf trouwens 9700pro (=shaders 2.0), ik zie de nextgen helaas ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet zeker of ik goed begrijp wat je bedoelt, maar als het goed isJe vergeet een klein detailtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
ja, de oplossing is namelijk allang in dit topic al gepost.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm ik zit even vast. Ik zit nu in een of andere tempel waar 3 kooien staan. 2 beneden en 1 boven als het ware. Boven zitten ook 3 switches waar je op kunt staan en dan gaat er iets bewegen enzo. Als ik een kooi op een switch zet die in het midden ligt dan zie je dat standbeeld bewegen maar hoe krijg ik die andere 2 kooien op die switches of moet je heel iets anders doen... Snap er even niets van of zie ik iets over het hoofd?
Ahh... dus Lara haar gewicht zorgt ervoor dat heel die kooi omhoog word gelanceerd zeker?? Zo dik is ze nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, de oplossing is namelijk allang in dit topic al gepost.
Als je d'r op springt ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahh... dus Lara haar gewicht zorgt ervoor dat heel die kooi omhoog word gelanceerd zeker?? Zo dik is ze niet![]()
Sorry had geen zin om HEEL het topic door te lezen terwijl ik niet eens zeker weet of het antwoord op mijn vraag erin stond, thnx voor je reactie, ga het morgen proberen.
Hmmm, dan is Bart Smit een winkel die zich niet aan de wettelijke verplichtingen van verkoop houdt en zo probeert andere winkels het nakijken te geven.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:25 schreef Duimstok het volgende:
Vandaag binnengekregen bij bart smit, btw
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:23 schreef Duimstok het volgende:
Jezus als je dat al niet kan, stop dan gewoon met het spel |(:
Te vet, die heb ikquote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef DarkManta het volgende:
Ik ben nu bij Peru, heb eerst in het zwembad van Lara in haar Mansion genoten van alle details in Next Generation Content met de Ati X1900XT. Oh my god! nog mooier dan op de Xbox 360.
Maar eerlijk is eerlijk, qua gameplay, moet je TR-legend op de Xbpx 360 spelen.Tomb raider Legend
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder next generation content
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |