quote:U hebt vast ongetwijfeld wel de TV commercial van B.I.G. op TV gezien en zult u ook meegekregen hebben wat wij online en offline op jacht gaan naar illegale software. Hieronder vallen games, applicaties.
Onze online-detectives hebben op Uw PC illegale software aangetroffen.
Het bezitten en/of verspreiden van deze software is zeer strafbaar.
Verwijderen van deze software heeft geen zin meer, daar wij er kopieen van hebben gemaakt.
U kunt op korte termijn een dagvaarding verwachten om te verschijnen voor de kantonrechter.
Mocht U nog iets onduidelijk zijn kunt U een kijkje nemen op onze website:
http://www.bigweb.nl
Met vriendelijk groet,
het B.I.G. team.
(Op dit mailtje kan NIET gereplyed worden!)
Morgen jezelf maar aangeven op het politiebureau dan maar he ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
ik kreeg dit net in m'n hotmail:
[..]
Byebyequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je kreeg net klappies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ben die met die regenboogtrui.
Ik woon echter in een betere wijk van de stad
Ik kom wel even langs in de cel om gedag te zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
samantha?quote:
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
1luv!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Dat denk ik ook wel, die heeft natuurlijk geen schijn van kansquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijk.
Denk het niet. Gebruik dat adres nooit ergens bij het downloaden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is het echt en hebben ze je gegevens wel rechtmatig verkregen?
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Probleemwijken gaat over Groningen. Du_ke en GB?
Waarom kijk je ook? Alle drie zijn om te kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
Die blik in die kop alweer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens op
Te dom om na te denken te slim om te vergeten te ademen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.quote:
Dat misschien wel maar geen typische stadjers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.
Waar? In Rotterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.
Dat praat ik dan ook niet.quote:
Ik doet dat niet en ga nu ff leggen, want het is biertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
jaja en waarom zouden wij dat geloven?
Rrotterdams is een lekkerrr taaltje toch? Maarrr ik ben bevoorrohrdeelt, m'n moederr komt uit Rotterrdam, en m'n ohma komt uit Rotterrdam en m'n ohpa komt uit Rotterrdam.quote:
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/gunner_palace-tlr.html
Lijkt me een interessante docu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |