Iig waren ze goed in Keulen afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef keijz het volgende:
nou nou.... fantastisch...
ik ga ze wel zien op Rockin Park
Zie wel, je zit in het verkeerde topic, je bedoelt Kane! Kijk, je moet wel leren lezen kerel!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ze spelen zeker op de TMF Awards?
Daarom heeft 'dat publiek' ook massaal voor Girls Aloud gestemd, en heeft Keane niks gewonnen!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Keane is ook zo'n bandje voor dat publiek.
zag je post net in ander topic. Download m nuquote:Op maandag 25 april 2005 01:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Snowed Under is toch wel erg erg erg goed...
Ok, cool, echt een kippevel-nummertje...quote:Op maandag 25 april 2005 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zag je post net in ander topic. Download m nu![]()
Snowed Under stond op de Somewhere only we know single.quote:Op maandag 25 april 2005 19:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb ook nog 2 andere nummer van Keane die niet op de cd Hope and Fears staan.
Under the Walnut Tree en die hierboven genoed Snowed Under. Zijn dat los uitgebrachte singles ofzo?
Under the walnut tree, of korter walnut tree staat op de maxi single van SOWK. Er is nog wel een handjevol goede B-sides op te noemen. En daarnaast ook nog eens een stuk of 10 nummers die nooit gereleased zijn! En dat tel ik de 6 covers die ze ooit gedaan hebben niet eens mee. oa Your Song en With or Wtihout, heel mooi! Kijk vooral eens deze site: www.keaneshaped.co.uk Staat veel nuttige info.quote:Op maandag 25 april 2005 19:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb ook nog 2 andere nummer van Keane die niet op de cd Hope and Fears staan.
Under the Walnut Tree en die hierboven genoed Snowed Under. Zijn dat los uitgebrachte singles ofzo?
Twee keer gezien (Rockin'Park en Rock Werchter) maar ik ben het helemaal met BadDay eens. Live staat het niet als een huis.quote:Op maandag 25 april 2005 23:52 schreef BadDay het volgende:
Keane maakt wel mooie liedjes maar ze zijn live zo verschrikkelijk oer-saai....
Ik heb m'n PP kaartje al binnen. Fijne line-up, Skin, Infadels, Editors, Placebo etc. En ach ja, Keane voor de 7e keer kan tussen de gigs door ook wel ff.quote:Op [url=http://fhttp://forum.fok.nl/fok/post_reply/684004/1/50/36471561orum.fok.nl/topic/684004/1/50#36471561]woensdag 29 maart 2006 19:43[/url] schreef VjenneKloetn het volgende:
Jazeker, en ze komen dit jaar op PinkPop.
Weet alleen nog niet of ik er naar toe ga. Hun cd ga ik iig wel halen 12 juni.
Omdat dat maandag pas bekend was. Dus zo erg loop je niet achter.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:22 schreef VjenneKloetn het volgende:
Waarom kom ik er gisteren pas achter dat Keane 26 mei in Paradiso optreedt?![]()
Komen ze ook nog in HMH ofzo????en weet iemand de releasedatum van het nieuwe album?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Omdat dat maandag pas bekend was. Dus zo erg loop je niet achter.
Zaterdag in de voorverkoop trouwens.
Gaat voorverkoop via ticketbox ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Omdat dat maandag pas bekend was. Dus zo erg loop je niet achter.
Zaterdag in de voorverkoop trouwens.
Zieke mensenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:08 schreef LomarVe het volgende:
Hahaha! De kaartjes waren oorspronkelijk 25 t stuk, maar worden een paar uur later al op marktplaats en ebay aangeboden voor minimaal 75 euro. En men biedt nu al rond 50 euro. Interesting.
Ja. Binnen een paar minuten....quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Is het al uitverkocht?
Shitquote:
Pinkpop!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:26 schreef JeroenV het volgende:
Oh, het is al uitverkocht dus. Laat dan maar. Ze komen vast nog wel een keer als het album uit is.
Weet ik niet, is 3FM megahit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:26 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet die?
Is it any wonder is de megahit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:53 schreef Bruggigol het volgende:
Atlantic heet die, en Is it any wonder? komt op 29 mei uit.
Heb Atlantic alleen nog niet gehoord, ben erg benieuwd!
Ja, Under The Walnut Tree, idd ook een prachtig nummer!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:21 schreef LomarVe het volgende:
Dit experimentele tintje hebben we o.a. te danken aan hun vroegere plaatjes. Under the walnut tree e.d.
Vind je dat echt? Hoezo? Ik vind er weinig experimenteels aan. Dit is al 1000x eerder gedaan, door U2 onder andere.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef Ceriel het volgende:
De track klinkt dus nogal experimenteel
Het gebruik van 'effects-loaded-pedals'? U2 had gewild dat ze daar eerder mee waren gekomen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Hoezo? Ik vind er weinig experimenteels aan. Dit is al 1000x eerder gedaan, door U2 onder andere.
Ik doelde meer op het zinnetje "de track klinkt experimenteel". Daar ben ik het dus niet mee eens, ik vind het weinig nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Het gebruik van 'effects-loaded-pedals'? U2 had gewild dat ze daar eerder mee waren gekomen.![]()
Wat is dat altijd voor gezeur dat alles op U2 zou lijken... is ook zo bij Coldplay, zegt ook iedereen dat het een rip-off is en dat Chris Martin Bono na wilt doen.. Dat interesseert me dus echt niets, ik vind U2 leuk en ik vind Coldplay ook erg leuk. Keane vind ik ook erg tof, dus als ze toevallig iets doen wat U2 ook ooit eens gedaan heeft, lekker belangrijk.. Als elke band een unieke 'sound' zou moeten hebben krijg je wel erg veel muziekstromen..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Hoezo? Ik vind er weinig experimenteels aan. Dit is al 1000x eerder gedaan, door U2 onder andere.
Ah, fijn, hoe meer muziekstromen hoe beter!quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
...Als elke band een unieke 'sound' zou moeten hebben krijg je wel erg veel muziekstromen..
In vergelijking met hun vorige album slaat de band een andere richting in met het nummer 'Atlantic'. Dus alleen dat zou je al experimenteel kunnen noemen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Haha ik heb het nr al zovaak gehoord.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoorde vandaag voor het eerst Is it any wonder? en vind het een heel tof nummer. Ben erg benieuwd naar het album, maar dit beloofd opzich wel wat. Wel tof dat ze dan opeens een andere kant opslaan met zulke experimenten.. ben benieuwd, heb hoge verwachtingen en baal erg dat ik geen kaartjes heb![]()
CD-wow roeleert! Keane was toch met die zanger die altijd zo hijgde? Of is ie dat afgeleerd. Ga ze wel zien op Pinkpop denk, ben benieuwd. Op Rockin' Park klonk het bets goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:32 schreef SP23 het volgende:
Kwam trouwens ook een alternatief tegen via CD-WOW
Zowel de gewone cd als een cd met bonus DVD zijn hier verkrijgbaar. Beide de Engelse versie, en zonder extra verzendkosten! Ook met deze shop heb ik goede ervaring, maar had er ff niet aan gedacht tijdens het posten van mijn eerdere bericht. Spullen zijn met een week ongeveer binnen![]()
Is dat niet Kane?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef koenimex het volgende:
[..]
CD-wow roeleert! Keane was toch met die zanger die altijd zo hijgde?
Jaaa die ook. Maar weer OT nuquote:
Klinkt goed! Wil eigenlijk nog best graag naar concert, maar ga er echt geen 70 euro voor betalen..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef Bruggigol het volgende:
Hier een stukje van een concert in Dundee met 4 liedjes....
-Atlantic
-Nothing in my way
-A bad dream
-Is it any wonder?
http://www.megaupload.com/nl/?d=WYYR1FO6
Echt schitterend![]()
waarom dan?quote:
quote:
12 juni komt die geloof ik hier uit...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:02 schreef Yozzz het volgende:
Ik las op www.play.com dat het album 5 juni uitkwam? Of wordt de cd in Engeland weer eens iets eerder gelaunched dan in de rest van Europa?
Maar waarom dan???? dat wil je niet toegeven of zeggen??? als je zoiets zegt moet je bewijzen hebben!quote:
ok.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:46 schreef kluivie het volgende:
[..]
Maar waarom dan???? dat wil je niet toegeven of zeggen??? als je zoiets zegt moet je bewijzen hebben!anders gewoon
![]()
![]()
![]()
![]()
Overleden familielid, dus er werd heel snel heen en weer gevlogen om de begrafenis bij te wonen en toch nog een volle Paradiso plat te spelen. Ik ben sprakeloos eerlijk gezegd.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/684004/3/50#38254662]nadat je het publiek 3 kwartier hebt laten wachten vind ik eigenlijk niet kunnen, maarja.. niets aan te doen..
Leuk je daar ook op het forum te zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben er al uit:
01. Intro
02. Atlantic
03. Put It Behind You
04. Everybody Change
05. Bend And Break
06. The Frog Prince
07. Nothing In My Way
08. A Bad Dream
09. The Last Time
10. Hamburg Song
11. Somewhere Only We Know
12. Is It Any Wonder
====================
13. Try Again
14. Leaving So Soon?
15. Bedshaped
16. Crystal Ball
Moest even wat info inwinnen m.b.t. de setlist, verder heb ik niets te zoeken daar als ik de reacties van de dames daar zo lees...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:02 schreef LomarVe het volgende:
Leuk je daar ook op het forum te zien.'intro' is trouwens The Iron Sea.
Bedoel je dat er niet gereageerd werd op je post of meer de het 'postniveau'?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even wat info inwinnen m.b.t. de setlist, verder heb ik niets te zoeken daar als ik de reacties van de dames daar zo lees...![]()
Allereerst ben ik geen echte Keane-fan, vind de band 'wel aardig'.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef LomarVe het volgende:
Bedoel je dat er niet gereageerd werd op je post of meer de het 'postniveau'?Wat het laatste betreft, tja, ik kan weinig aan het intelligentieniveau veranderen wat bepaalde users betreft, het is juist aan anderen om de boel wat in evenwicht te brengen. Helaas is dat na een jaar nog niet gelukt. Ik zou zeggen.. ga je gang!
We zijn aan wat verandering en nieuwe fans toe.
Die playlist was niet hun album, maar volgorde van nummers van hun concert in Paradiso.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
11. Somewhere Only We Know
Vanwaar een oude nummer op hun nieuwe album
Ik heb de special edition van de Under the Iron Sea waar een DVD bijgeleverd wordt, besteld bij CDWOW voor 20 euro.. Ik 'koop' niet vaak CD's, ik haal ze normaal ergens anders vandaan.
Maar Keane is een van de weinige artiesten naast Jack Johnson waar ik wél altijd de albums van koop.
Waar staat die online?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben het aan het opnemen @ 320kbs. En een half uurtje na het optreden zet ik hem online;
Sorry maar de kwaliteit bleek achteraf echt kut te zijn, ik weet niet waarom, want mijn Jamie Lidell en Blof opnames klinken wel goed en zuiver. Ik ken iemand anders die het ook heeft opgenomen en ik wacht tot die hem upload. Kan nog wel een uurtje duren.quote:
Album 'binnen' bedoel je?quote:
Album van het jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:03 schreef kluivie het volgende:
Net gedownload en klinkt redelijk
Whehequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Album van het jaar.Tool en Placebo zijn er niets bij.
Weet niet welke jij hebt, maar mijn download heeft 11 liedjes en mist dus een liedje. The Iron Sea mist hier.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:03 schreef kluivie het volgende:
Net gedownload en klinkt redelijk
"The Iron Sea" is het tweede stukje van nr 7, is blijkbara niet helemaal goed gegaan bij het splitsen van de mp3'squote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Weet niet welke jij hebt, maar mijn download heeft 11 liedjes en mist dus een liedje. The Iron Sea mist hier.
Maar vrijdag ga ik de cd wel halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |