Het korte haar is inmiddels langquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
zeker zo'n terigsloerie van 40+ met kort haar en zo.
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
ik ken het, van die kankerluie ouders.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
wat ben jij een fijne zoonquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Te fukking LUI om ook maar IETS te doen en als je fiets niet fietst OOK nog t elui zijn.
er is heri NIETS in huis. en zelf halen kan niet want dan zou ik geld moeten hebben en dat heb ik op het moment niet want er moeten ook nog andere dingen betaald worden.
Dat is het leuke;quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef stijgende_ster het volgende:
Loop gewoon naar huis en ga later met mama (met de auto) de fiets ophalen.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Wie is er nou zijn sleutel kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
tip til de achterkant opquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:12 schreef Woutey het volgende:
omdat ik geen kilometers met dat ding omhoog kan lopen sjouwen. Soms valt ie wel eens en klapt het slot tegen de spaak.
een gemiddelde jongere van 19 woont nog thuis en heeft geen autoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef ozzyat105 het volgende:
je bent verdomme 19 jaar oud![]()
Je had al een auto kunnen rijden
Je had al op jezelf kunnen wonen
Nou is het ineens allemaal de schuld van pappie en mammie
![]()
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.
"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.
Zolang ik nog thuis woon moet ik mijn kamer opruimen en andere shit wat mijn moeder wil, dan eis ik ook dat zij mijn fucking fiets fixt. Godverdomme met haar gezeik.![]()
![]()
Als heel 6V in de sloot springt...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat is het leuke;
die feeks vind dat ik door de week niet mag drinken alleen in het weekend. (laatst al dikke mot gehad omdat ze bij mijn pa ging zeiken dat ik alcoholverslaafd was, toen afgesproken 2 weken alleen in weekend te drinken. Geen probleem uiterraard. Ik drink normaalgesproken alleen vrijdag en zaterdag, en soms nog wel eens op een terrasje of zo met wat vrienden.)
En ze vroeg: heb je bier op? Ik zo: jah, want heel 6V ging en ik ook. Oh, maar ik haal je niet op. Want je weet dat ik dat niet wil. Ik zei: Dan laat ik em wel staan.
"Doe maar, haal je em vanavond maar op."
Je ouders zijn gewoon arm, ze hadden geen geld voor benzine.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op.
Wat moet jij een kut-jeugd hebben gehadquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.![]()
Je ouders hadden je op de dag na je geboorte meteen ter adoptie moeten aanbieden bij de Tokkies, daar pas je beter bij, ondankbaar stuk vreten.
En straks schuif je wel aan tafel zeker, om dat eten wat je moeder intussen heeft gekookt, naar binnen te haffelen.
wat een leuke replyquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eerst zit je in de kroeg te zuipen, dan ben je zo dom om je sleutel te verliezen en bel je collect naar je ouders.![]()
Je ouders hadden je op de dag na je geboorte meteen ter adoptie moeten aanbieden bij de Tokkies, daar pas je beter bij, ondankbaar stuk vreten.
En straks schuif je wel aan tafel zeker, om dat eten wat je moeder intussen heeft gekookt, naar binnen te haffelen.
Wedden dat ze het veilig hebben gedaan, zo'n kutjong willen ze niet nog eensquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wedden dat je ouders lekker hebben liggen neuqen terwijl je fiets aan het spelen was
Dude wat is jouw probleemquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:14 schreef speedfreakssj het volgende:
Hij typeert z'n moeder?quote:
Hij wilde zo graag een roze driewieler ipv een blauwe toen ie 3 wasquote:
Dus zover is het ook niet lopen huilie ....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Woutey het volgende:
Jaaa maar het was ook spits.
Ik heb daar zelf in de fucking spits gereden, duurt nog geen 5 minuten met de auto. Vuile zweefteef.
Ohw jij bent er zo een die z'n kind de asbak laat leegvreten omdat je zelf te lui bent om hem leeg te gooien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef laffer het volgende:
je had van mij nog een klap om je oren gehad, pauper![]()
echt nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Skv het volgende:
Wouter, je had niet betaalt en rende weg.
Toen vergat je je sleutel en durfde (net als ik) niet meer trug naar dat café omdat we ons geld hadden opgezopen bij een andere tent
Zieligquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Skv het volgende:
Wouter, je had niet betaalt en rende weg.
Toen vergat je je sleutel en durfde (net als ik) niet meer trug naar dat café omdat we ons geld hadden opgezopen bij een andere tent
Oooohw je bent geboren in 1986... Dit is dus gewoon puber-talk. *aai over bol geeft*quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Woutey het volgende:
Bedankt voor de reacties
zit ik net aan tafel, zegt ze: Het is mijn goed recht om jou niet op te halen als je wat gedronken hebt. Domme doos.
Ik zeg: Ik zal jou is met een kuub lood in de stad dumpen, met een telefoon die alleen mij kan bellen.
Ik heb hier een hele mooie huifkar staan, maar ben even in de kast aan kijken of alles nog wel mooi recht staat. Loop maar lekker naar huis.
Ik heb daar zelf in de fucking spits gereden, duurt nog geen 5 minuten met de auto. Vuile zweefteef.
edit: rijles (geen rijbewijs, anders had ik dat ding zelf wel opgehaald.)
wel met een fiets van 80 jaar oud die van puur beton gefabriceerd is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dus zover is het ook niet lopen huilie ....
Als het in de SPITS zelfs maar 5 minuten rijden is...
Je moeder kan er niks aan doen dat je een zielig slap ventje bent....quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef Woutey het volgende:
[..]
wel met een fiets van 80 jaar oud die van puur beton gefabriceerd is.
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oooohw je bent geboren in 1986... Dit is dus gewoon puber-talk. *aai over bol geeft*
Moet jij je niet weer opnieuw gaan masturberen? Is goed voor je testosteron level. Tevens kun je checken of je al haar op je piemel krijgt.
mijn kind is niet zo`n luie pauper als jijquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:41 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ohw jij bent er zo een die z'n kind de asbak laat leegvreten omdat je zelf te lui bent om hem leeg te gooien?
Haar OP je lul nog wel.... ik hoop dat het bij je zak en er omheen blijftquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.
Vreet die paddestoelen dan op, dan kun je lekker in je eentje trippen en hoeft je omgeving niet te luisteren naar jouw domme gejank.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik ben me al 15 minuten aan het aftrekken op deze schattige reacties, en er groeit nog geen haar op m'n lul, wel paddestoelen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wedden dat je ouders lekker hebben liggen neuqen terwijl je fiets aan het spelen was
kijk je uit dat je moeder het niet zietquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:53 schreef Woutey het volgende:
Jah was ff aan het aftrekken.
Wouters mama veegt ook nog steeds zijn billetjes na het schijten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef Tique het volgende:
die zelfstandigheid van jou
Jij weet (net als ik) vast ook niet wat, "ouderliefde" is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:55 schreef Tique het volgende:
Sjeez...die zelfstandigheid van jou is wel heel erg ver te zoeken he, als ik met mijn fiets in de stad sta en ik ben me sleutels kwijt DENK ik er niet eens over om me ouders te bellen of ze me op komen halen
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:59 schreef michelz het volgende:
ik erger me een beetje aan je taalgerbruik
is dat nou nodig om al die scheldwoorden er in te verwerken?
Jij weet (anders dan ik) vast niet wat "respect" isquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:57 schreef Woutey het volgende:
[..]
Jij weet (net als ik) vast ook niet wat, "ouderliefde" is.
Jammer, jij krijgt ook gezeik. Foto's posten zonder toestemming :wquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:37 schreef Razor21 het volgende:
Eerst bier drinken :
[afbeelding]
Toen wilde hij gaan Schifaren, helaas lukte dat niet echt :
[afbeelding]
Toen zoals hij zelf al aangaf ging ie zich zelf atrekken![]()
[afbeelding]
Bron : http://fotoboek.fok.nl/woutey
Vind je het gek?quote:
En jij bent een lompe boer, jij bent volwassen wettelijk gezien dan, dus als jij iets doms uitvreet zijn je pappie en mammie niet langer verplicht dit recht te zetten, daar ben jezelf verantwoordelijk.quote:zit ik net aan tafel, zegt ze: Het is mijn goed recht om jou niet op te halen als je wat gedronken hebt. Domme doos.
Verschil: jij duwt haar nu moedwillig in een lastige positie, dat jij in een lastige positie zat kun je haar niet verwijten. Komt door je eigen stommiteit.quote:Ik zeg: Ik zal jou is met een kuub lood in de stad dumpen, met een telefoon die alleen mij kan bellen.
Ik heb hier een hele mooie huifkar staan, maar ben even in de kast aan kijken of alles nog wel mooi recht staat. Loop maar lekker naar huis.
Helemaal mee eens! Mensen die hun kind zo opvoeden zodat ze zoals jij worden!quote:Vuile zweefteef.
Huilie. Wat een trieste vrienden heb jij zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Jammer, jij krijgt ook gezeik. Foto's posten zonder toestemming :w
Hahah, heerlijk vervelend ehquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huilie. Wat een trieste vrienden heb jij zeg![]()
jij bent een kankerstakkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:38 schreef Woutey het volgende:
Bedankt voor de reacties
zit ik net aan tafel, zegt ze: Het is mijn goed recht om jou niet op te halen als je wat gedronken hebt. Domme doos.
Ik zeg: Ik zal jou is met een kuub lood in de stad dumpen, met een telefoon die alleen mij kan bellen.
edit: rijles (geen rijbewijs, anders had ik dat ding zelf wel opgehaald.)
Ik kom jullie soort gelukkig niet meer zo vaak tegen, daar ik nu vooral naar 18 en 21+ tenten ga. Vroegah in de plaatselijke breezahkast kwam ik ze wel eens tegen: Van die mannetjes met nep-merkkleding aan, allemaal een biertje/breezer in de hand en als ze dan teveel op hadden kwamen ze dapper doen tegen ons, ook al wogen ze allemaal 30 kg minderquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kom jullie soort gelukkig niet meer zo vaak tegen, daar ik nu vooral naar 18 en 21+ tenten ga.
Koop een nieuwe fiets en een mobiele telefoonquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:10 schreef Woutey het volgende:
Ik naar de stad vandaag, paar biertjes gepakt, en weer terug.
Bij mijn fiets aangekomen merk ik dat ik me sleutel kwijt ben. Ik denk fuck tyfus ff naar station en daar collect call naar huis. Ik bellen daar: "Nee Wouter, wij zijn even aan het koken, we halen je niet op. Til dat ding maar." Ik dat godstyfuscholera-eind gesjouwd met dat krot. Kom ik thuis. Helemaal uitgeput.
"WOUTER! Er is een kwart wiel aan spaak uit!". Jonge dat jij me dat kankereind nou laat sjorren met dat krot, en zelf te LUI bent om er even heen te rijden, fiets achterin en weer terug te gaan en verder met koken. En maar zeiken, kan ik zelf nieuw wiel gaan betalen enz enz.
![]()
Hebben jullie nou ook meisjes in de groep (áls jullie die al hebben) die met jullie meegaan naar Sensation white en dan van die schattige beenwarmers aan doen voor het groepsgevoel?quote:
Hoe oud ben jij dan??quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat is het leuke;
die feeks vind dat ik door de week niet mag drinken alleen in het weekend. (laatst al dikke mot gehad omdat ze bij mijn pa ging zeiken dat ik alcoholverslaafd was, toen afgesproken 2 weken alleen in weekend te drinken. Geen probleem uiterraard. Ik drink normaalgesproken alleen vrijdag en zaterdag, en soms nog wel eens op een terrasje of zo met wat vrienden.)
En ze vroeg: heb je bier op? Ik zo: jah, want heel 6V ging en ik ook. Oh, maar ik haal je niet op. Want je weet dat ik dat niet wil. Ik zei: Dan laat ik em wel staan.
"Doe maar, haal je em vanavond maar op."
Geen slechte gok! Ikzelf gokte op 14, maar het blijkt, helaas maar waar, toch anders te zijn:quote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:54 schreef edje34 het volgende:
en dan zo kinderachtig praten??
Volgens mij had hij aardig wat op tijdens het openen van het topic
Niet eens, nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hebben jullie nou ook meisjes in de groep (áls jullie die al hebben) die met jullie meegaan naar Sensation white en dan van die schattige beenwarmers aan doen voor het groepsgevoel?En dragen jullie dan van die Flügel t-shirts?
Huh, en er zit echt fruit in zegt Daphne?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Wouter, blijf in godsnaam van de chupachups af!! Het is TROEP! TROEP, zeg ik je!!11!
Dattie een stukje moest lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej woutey waar begint dit gehuil nou eigenlijk om?
Zelfs AXA'S hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef PICHT het volgende:
Als het een onbeveiligd slot was, dus niet zon AXA ding had je je fiets bij zn bagagedrager moeten pakken, optillen, rennen en vervolgens de bagagedrager loslaten. Tadaaaaa je slot ligt eraf. Werkt altijd.
Hij had enkele biertjes gedronken in de stad (stomdronken waarschijnlijk) en is toen zijn fietssleutel kwijtgeraakt (wederom geef ik hier het in-stomdronken-toestand-zijn de schuld van). Toen moest ie zn fietsje dus he-le-maal naar huis lopen, waardoor er een paar spaken zijn gesneuveld. Nu moet ie zelf de schade betalen van zn lieve moeder.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej woutey waar begint dit gehuil nou eigenlijk om?
Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:42 schreef Woutey het volgende:
Dit vind ik al heel wat anders dan persoonlijke adresgegevens. Als is het behoorlijk offtopic.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:
[edit] Leuk, maar je snapt wel dat ik het weg moet halen.
En z'n vriendje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
Maar waarom doen TS en z'n vriendje nou eigenlijk zo dapper op fok?
Masterlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan plaats ik ook maar een foto van mezelf:
[edit] Leuk, maar je snapt wel dat ik het weg moet halen.
Die skv breezahquote:
Wat zijn de andere topics dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dit is op het randje na voor het topic van de maand maart hahaha
Inderdaad, wij mogen onszelf gelukkig prijzenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
En allemaal die arme mensen die nu pas dit topic openen vragen zich af wat er eigenlijk zo grappig aan die foto is
moest het leukste topic zijn dusquote:
Ik ben geen dushiquote:
Ik heb de foto gemist, beschrijf em ffquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:15 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, wij mogen onszelf gelukkig prijzen![]()
Die zijn net gesloten, deze topic is eigenlijk onderdeel van een 'drieluik'.quote:
Ooh, is dat z'n vriendje. Ik wist niet dat ze... of zijn ze niet eh.. nou ja, als ze maar gelukkig zijn!quote:
Was een leuke fotoquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:13 schreef MouseOver het volgende:
En allemaal die arme mensen die nu pas dit topic openen vragen zich af wat er eigenlijk zo grappig aan die foto is
De tweede heb ik gezien, in FB. Nr drie is?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zijn net gesloten, deze topic is eigenlijk onderdeel van een 'drieluik'.
Hé Kasta.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist, beschrijf em ff
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ooh, is dat z'n vriendje. Ik wist niet dat ze... of zijn ze niet eh.. nou ja, als ze maar gelukkig zijn!
Omgquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
Daar staat ie nog als t goed is..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
Die woont aan de [edit] Adres wegquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Wat een nerd.
Nee, in groningen erges.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die woont aan de [edit] Adres weg
Daar wonen vast en zeker ook wel nerds. Als ik er eens eentje tegenkom zal ik het wel melden.quote:
+ adres?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar wonen vast en zeker ook wel nerds. Als ik er eens eentje tegenkom zal ik het wel melden.
Ow sjittie, inderdaad tis geen 'drieluik' maar een serie van 4.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hé Kasta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |