Zou wel ironisch zijn als hij nu ten onder gaat aan een "belgische" aandoening... Volgens de Haaretz daily zou Sharon aan cerebral amyloid angiopathy lijden. Als hij een erfelijke variant heeft is de kans groot dat het het vlaamse type betreft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Dat heeft Belgie gedaan, gelukkig hield die onzin snel op.
[..]
Een muur rond Friesland bouwen en duizenden onschuldige Friese burgerslachtoffers veroorzaken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef WesHell het volgende:
Dit was een sympathieke kerel.. En die echt alles voor zijn land over heeft.
Hadden wij dit maar in Nederland idd!!
Je moet het in contexxt zien, een muur tegen asielzoekers.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Een muur rond Friesland bouwen en duizenden onschuldige Friese burgerslachtoffers veroorzaken?
Friezen blazen zichzelf niet op in bussen in Holland, en roepen niet vol fanatisme op tot de vernietiging van Holland.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Een muur rond Friesland bouwen en duizenden onschuldige Friese burgerslachtoffers veroorzaken?
Als je Friezen met Palestijnen vergelijkt, en Hollanders met Israeli's dan weet je bizar weinig, of je loopt gewoon gigantisch te trollen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Wat zou ik als Jood nou weten over Israëli's/Joden en Palestijnen?
In ieder geval niet dat je jood met een kleine j schrijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Wat zou ik als Jood nou weten over Israëli's/Joden en Palestijnen?
De meeste volksnamen worden met een hoofdletter geschreven, dus ik vind het politieke incorrect om Jood zonder hoofdletter te schrijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat je jood met een kleine j schrijft.
V.
Was er niet opgenomen in de Van Dale dat Jood voor een joodse staatsburger van de staat Israel stond?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef DeGroeneRidder het volgende:
De meeste volksnamen worden met een hoofdletter geschreven, dus ik vind het politieke incorrect om Jood zonder hoofdletter te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |