Jawel, via het nosjournal24 kanaal (alla hierzo dus!)quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:14 schreef Freshthinking het volgende:
Wel jammer dat ik nu met dit mooie weer binnen moet zitten om het congres te volgen.
Wordt het niet ergens live op het internet uitgezonden? Kan ik mooi met de laptop in de tuin zitten!
Ja! Het werktquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:23 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Jawel, via het nosjournal24 kanaal (alla hierzo dus!)
Succes buiten, heb hier mijn raam geheel open, gaaf weer!![]()
Pure machtspolitiek. Het is uitermate strategisch om al "een gezicht" op die post te hebben. Tevens heb je dan een minister die kan aangeven waarom hij vindt dat D'66 nog een plaats heeft binnen het kabinet en hoe hij zijn functie gaat / wil invullen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:19 schreef the_disheaver het volgende:
Boris geeft toe, dat het fout was om een minister te benoemen, voor het congres (en dat in tegen stelling tot lousewies van der laan gister in Nova Politiek (waar ik trouwens ook mee eens was).
Wat een hypocriet zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:19 schreef the_disheaver het volgende:
Boris geeft toe, dat het fout was om een minister te benoemen, voor het congres (en dat in tegen stelling tot lousewies van der laan gister in Nova Politiek (waar ik trouwens ook mee eens was).
a) De stemming stopt pas, nadat de laatste vraag is gevraagd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:33 schreef DaveM het volgende:
De voorstanders krijgen alle spreektijd.
De tegenstanders bestaan uit anonieme personen in een donkere zaal die na alle verkooppraatjes een vraagje mogen stellen aan Pechtold, Brinkhorst of Dittrich.
Rara naar welke kant gaan de twijfelaars neigen?
Waar werk jij? Dat soort machtsspelletjes worden toch overal gespeeld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:38 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wat een hypocriet zeg!
Nee daar had hij van tevoren echt niet bij stilgestaan hoor.
Eerst dit lekker autoritair er doorheen drukken (lak hebben aan het congres) en nu de sympathie proberen terug te winnen door spijt te betuigen.
Bah.
Ja, het boetekleed zonder daadwerkelijke consequenties kennen we wel bij D66.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:19 schreef the_disheaver het volgende:
Bovendien klappen mensen vaak uit beleefdheid en niet zo zeer omdat ze het 100% met iemand eens zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:34 schreef the_disheaver het volgende:
Idd, veel geklap. Maar of 900 of 1100 mensen klappen, kun je niet horen....
Bovendien hebben ze hem laten vallen als een baksteen en komen ze nu met mooie praatjes aan zijn adresquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:51 schreef Hooghoudt het volgende:
Kan iemand even aan D'66 vertellen dat Thom de Graaf nog niet dood is? Wat een begrafenisspeeches zeg...
Ik vond het heel erg amerikaans in het begin, leek wel een speech van bushquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Van der Laan had d'r speech echt op zoveel mogelijk one-liners geschreven zeg.
Wel klapvee daar inderdaad, bij elke mooie, vlot lopende, en stoer klinkende zin, gaan accuut weer die handen op elkaar, waarna de helft als zombies maar mee gaat klappen, om zich heen kijkend of zij het wel goed doen(zoals ik een beetje meeloper voorstel)
Jammer dat Jack Klaplong er niet bij kan zijn, die had dat kunnen meten en real-time in beeld kunnen brengen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Idd, veel geklap. Maar of 900 of 1100 mensen klappen, kun je niet horen....
Ferry van Mingelen ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:00 schreef Hooghoudt het volgende:
Waarom fluistert die commentator (kan niet zo niet op zijn naam komen) zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |