Geen idee. Maar ik vind deze politieke idols wel leuk...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gezwets.
Wanneer gaan ze stemmen?
Ojeetje!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef lucida het volgende:
Hulde voor Sater:
Je optreden zojuist op het D66 congres was sterk en je vragen waar helder en ter zake doende. Nu nog voorstemmen!
De HELE partj is aanwezig... Daarmee vullen ze anderhalve zaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:24 schreef sjoerdvdvis het volgende:
IK BEN VERHEUGD ZOVEEL BEKENDEN TE ZIEN...
idd ja, het lijkt wel EEN grote reunie
Het is wel grappig om dit zo te zien. Alleen zijn de gevolgen minder grappig als het fout gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Hooghoudt het volgende:
Geen idee. Maar ik vind deze politieke idols wel leuk...
Whaha, farmacologisch toponderzoek, ofwel nog wat SSRI's op de Nederlandse markt flikkeren?
En uiteindelijk stemmen ze massaal in met het fantastische resultaat dat hun Boris met het Paasakkoord in de wacht gesleept heeft.quote:
Dat is ook het enige juiste wat ze kunnen doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
En uiteindelijk stemmen ze massaal in met het fantastische resultaat dat hun Boris met het Paasakkoord in de wacht gesleept heeft.![]()
tuurlijk, doof staat niet meteen voor achterlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Er zijn ook doven lid van D'66!
De missing link is gevondenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Is dit een PvDA die in "disguise" hier het woord neemt?
Inhoud is aan jou niet besteed?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef i-spy24 het volgende:
Medy vd Laan 1 van de aantrekkelijkste politica in dit Kabinet.
Blijkbaar. We zullen alleen nooit weten wat ie te melden had, want Ferry fluisterde er doorheen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:33 schreef Grumbellll het volgende:
[..]
tuurlijk, doof staat niet meteen voor achterlijk
Inhoud is voor homo'squote:
Nee, dat zou regelrechte zelfmoord zijn. Als ze nu eruit stappen hebben ze nog een verhaal voor hun kiezers. Indien ze nog twee jaar door blijven gaan zonder belangrijke D66-thema's te verwezenlijken betekent dat het einde van de partij. Er is dan immers geen nekele reden meer te verzinnen waarom je nog op D66 zou moeten stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige juiste wat ze kunnen doen
Dat is goed voor je carriere, diep in de kont kruipen van mensen die de macht hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft het voor nut om speciaal naar de microfoon te lopen alleen om de 4 pipo's op het podium een compliment te geven.
Sommigen zijn ook doof voor kritiek, zal daar ook die gebarentolk voor zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Er zijn ook doven lid van D'66!
Hetgeen meer zegt over de overige leden van het kabinet dan over haar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef i-spy24 het volgende:
[[
Medy vd Laan 1 van de aantrekkelijkste politica in dit Kabinet.
ik twijfel nog steeds wat nu het beste isquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat zou regelrechte zelfmoord zijn. Als ze nu eruit stappen hebben ze nog een verhaal voor hun kiezers. Indien ze nog twee jaar door blijven gaan zonder belangrijke D66-thema's te verwezenlijken betekent dat het einde van de partij. Er is dan immers geen nekele reden meer te verzinnen waarom je nog op D66 zou moeten stemmen.
Ach als ze er nu uitstappen blazen ze het kabinet op en spelen ze de PvdA in de kaart.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:36 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, dat zou regelrechte zelfmoord zijn. Als ze nu eruit stappen hebben ze nog een verhaal voor hun kiezers. Indien ze nog twee jaar door blijven gaan zonder belangrijke D66-thema's te verwezenlijken betekent dat het einde van de partij. Er is dan immers geen nekele reden meer te verzinnen waarom je nog op D66 zou moeten stemmen.
Helemaal gelijk, want ik wilde even zeggen dat ik het een slap debat vind, het lijkt meer om het "wij-gevoel" te gaan dan om de inhoud van de gevolgen na het eventuele akkoord.quote:
misschien ben je dan beter op je plek in SEXquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:36 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tijdens het neuken komt er weinig aan op inhoud.
Ik bedacht me precies hetzelfdequote:Op zaterdag 2 april 2005 14:38 schreef Freshthinking het volgende:
Guttegut, wat is dat dan voor geitewollensokkenbreier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |