Waarom zie ik op het programma dan geen sprekers staan die sceptisch of zelfs tegen zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:41 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
b) het congres is nog maar een halfuurtje aan de gang. En ik weet niet of je vaker naar een debat hebt gekeken/deel genomen, maar de propositie (degene die voor is) heeft altijd het eerste woord!
Zo kun je ook wel redeneren dat tegenstanders op het podium hun zegje mogen doen en Brinkhorst en Van der Laan een donker plaatsje achterin de zaal krijgen om niet de schijn te wekken dat ze voor hun eigen hachie praten.quote:c)De personen zijn voor jou misschien anoniem, voor de leden echter niet!
d) donkere zaal?
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:03 schreef Grumbellll het volgende:
Allochtoon!
Ik zie nu al een lekker wijf, links in het roze
Geweldig!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:08 schreef Whissie het volgende:
Dit is een combinatie van Kopspijkers en Raymann is laat en Idols. Kopspijkers vanwege dat klappen wie de zwatelaar van de week is, Raymann is laat vanwege de type's en Idols vanwege de "talentjes" die zich willen profileren achter de zaalmicrofoons.
En dan noemen ze zichzelf democratenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Als er dan al iemand iets minder positief is dan wordt die of afgekapt, of na de opmerking of vraag afgesnauwd met suggesties van "dat komt later toch al aan bod."
Echt suffe opmerking idd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar Boris, je hebt toch al een mandaat van ons?
Dittrich heeft liever iets van een man in z'n kontquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef SeLang het volgende:
Jezus, wat zit die vrouw die discussie leidster bij Ditrich in de kont zeg!
whahaha....weet wel cker...herinner me nog een aflevering van Ushi & Van Dijk waarin Dittrich werd gevraagd offie in Tangaslip rond liep....quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dittrich heeft liever iets van een man in z'n kont
Ga slapen jong. Het is al donker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef SeLang het volgende:
Zo kun je de mensen wel vanalles voorschotelen, ik vind het van cruciaal belang dat tijdens het congres de juiste gegevens worden verstrekt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Nounou, spannend zeg, een drukfout in het boekje...
Ik wilde net zeggen. De congresvoorzitter is lekker objectief.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef SeLang het volgende:
over een paar uurquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gezwets.
Wanneer gaan ze stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |