Geen idee. Maar ik vind deze politieke idols wel leuk...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gezwets.
Wanneer gaan ze stemmen?
Ojeetje!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef lucida het volgende:
Hulde voor Sater:
Je optreden zojuist op het D66 congres was sterk en je vragen waar helder en ter zake doende. Nu nog voorstemmen!
De HELE partj is aanwezig... Daarmee vullen ze anderhalve zaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:24 schreef sjoerdvdvis het volgende:
IK BEN VERHEUGD ZOVEEL BEKENDEN TE ZIEN...
idd ja, het lijkt wel EEN grote reunie
Het is wel grappig om dit zo te zien. Alleen zijn de gevolgen minder grappig als het fout gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef Hooghoudt het volgende:
Geen idee. Maar ik vind deze politieke idols wel leuk...
Whaha, farmacologisch toponderzoek, ofwel nog wat SSRI's op de Nederlandse markt flikkeren?
En uiteindelijk stemmen ze massaal in met het fantastische resultaat dat hun Boris met het Paasakkoord in de wacht gesleept heeft.quote:
Dat is ook het enige juiste wat ze kunnen doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
En uiteindelijk stemmen ze massaal in met het fantastische resultaat dat hun Boris met het Paasakkoord in de wacht gesleept heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |