Heb je het toch voor elkaar gekregen met die avatar he? Uiteindelijk dan... eerst lukte het je niet nmlquote:
gewoon nog een stap hoger gegaan!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Heb je het toch voor elkaar gekregen met die avatar he? Uiteindelijk dan... eerst lukte het je niet nml
Vinylquote:
Vinylquote:
hissss kraak pop knarsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vinyl
denk nostalgisch mên... nostalgisch...
jaja, ben ik niet oud genoeg voor![]()
ervaring?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
hissss kraak pop knars
Als ik dat wil horen ga ik wel bij yvonne in bed liggen ofzo.
kwestie van 1 post!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
Toch wrang he, dat je extra moeite moet doen
blijkbaar niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb inside information !!!!
nee sorry, ik heb wel een origineel icoonquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij mag mijn icoon wel gebruiken hoor. Ik ben niet zo zielig.
yep, een een of andere knurft met de nick depresident zit in FB, ik ga ff z`n neus snuitenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef Havoc het volgende:
ff loeren Laffer.
Leef je uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, een een of andere knurft met de nick depresident zit in FB, ik ga ff z`n neus snuiten![]()
shit, dat topic zit op slotquote:
dag mevrouw, wat mot je??quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:52 schreef DePresident het volgende:
*jankzakt*
Ja precies.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:02 schreef winterapfel het volgende:
Hallo Tessje.
tijd voor een opruimslotje en alle off topic gezeik verwijderen.. rellen kan ergens anders toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |