We hebben er wel een aardig iemand bij zo te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef Havoc het volgende:
[..]
Probeer de naam eens boven het plaatje te lezen Conflict. Ik weet dat je het kan, toe maar dan, doe maar lezen dan.
Oh, Grote VACquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tot dat het echt een 1 april grap is he!?
Oh, gij geweldige VACquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik keek af en toe nog wel mee, rakker!
Je hebt ondertussen wel een paar toffe topics gemaakt.
Binnenkort!quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, gij geweldige VAC![]()
Ik bloos helemaal
Maar wanneer kunnen wij weer topics van U aantreffen?
Gaat het om hét topic, hét topic dat vorig jaar hét zomertopic zou zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Binnenkort!
Of in ieder geval redelijk snel.
Als er maar niet zo snel een slotje opkomt als bij dat 1 april topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Binnenkort!
Of in ieder geval redelijk snel.
quote:Hey pisnicht,
Heb jij in het echt ook zo'n grote bek? Of ben je dan een zielig mietje wat je makkelijk aan het huilen krijgt?
van wie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Als ik topics sluit van bepaalde personen, dan ben ik altijd blij met dit soort mailtjes.
[..]![]()
Sorry, ik liet me ff gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Als ik topics sluit van bepaalde personen, dan ben ik altijd blij met dit soort mailtjes.
[..]![]()
DPquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan niet moeilijk zijn om te raden natuurlijk.
Voor Tommy is dat heel wat Dirkh, houdt daar rekening mee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:39 schreef Dirkh het volgende:
Moeilijk hè?
*Traantje wegpinkt.., snifquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
mij beledigen wat doe je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Voor Tommy is dat heel wat Dirkh, houdt daar rekening mee.![]()
Grappen ten koste van anderen [afbeelding]
Jij bent totaal niet belangrijk voor mij. Jij stelt nog minder voor dan Dirkh.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef Havoc het volgende:
Havoc@fok.nl doet het nog niet, heb dus ook nog geen fanmail
Ik stel ze op en sla ze op in mijn concepten op het moment.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef Havoc het volgende:
Ik heb ook geen fok adres, hij pakt gewoon mijn hotmail.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef Havoc het volgende:
Ga je toevallig met de trein naar Duitsland? Ah? Toe? Zo'n trein met van die houten lattenwagons met grote schuifdeuren?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:01 schreef DePresident het volgende:
Dirkh? Ik ben vrijdagavond en zaterdag in het buitenland dus je zult me ff moeten missen jongen![]()
Toch mooi dat ik niet belangrijk genoeg ben. Stel je voor dat ik mail ga krijgen van users.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fok adres, hij pakt gewoon mijn hotmail.
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Vergeet Ruis niet, die is ook anti-TTT.
Heb je het toch voor elkaar gekregen met die avatar he? Uiteindelijk dan... eerst lukte het je niet nmlquote:
gewoon nog een stap hoger gegaan!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Heb je het toch voor elkaar gekregen met die avatar he? Uiteindelijk dan... eerst lukte het je niet nml
Vinylquote:
Vinylquote:
hissss kraak pop knarsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vinyl
denk nostalgisch mên... nostalgisch...
jaja, ben ik niet oud genoeg voor![]()
ervaring?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
hissss kraak pop knars
Als ik dat wil horen ga ik wel bij yvonne in bed liggen ofzo.
kwestie van 1 post!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
Toch wrang he, dat je extra moeite moet doen
blijkbaar niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb inside information !!!!
nee sorry, ik heb wel een origineel icoonquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij mag mijn icoon wel gebruiken hoor. Ik ben niet zo zielig.
yep, een een of andere knurft met de nick depresident zit in FB, ik ga ff z`n neus snuitenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:46 schreef Havoc het volgende:
ff loeren Laffer.
Leef je uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, een een of andere knurft met de nick depresident zit in FB, ik ga ff z`n neus snuiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |