Pfff, ik heb vorige week een paar boeken verkocht via marktplaats en nu stalkt degene die ze van me kocht me elke dag met gezeur of ik het al verzonden heb, "want ze gaat namelijk naar Spanje voor 2 weken". Jaja, dat weten we na 10 mailtjes wel. Ik héb het pakketje verzonden dinsdag en nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ze ze nog steeds niet had en dat ze ze zou terug sturen als ze er vandaag nog niet zouden zijn. Ja sorry hoor, ik kan er niets aan doen dat de TPG er iets langer over doet. Heb wel een verzendbewijs, dus wat zeur je nou.
Het punt is gewoon dat ze elke dag in m'n mailbox hangt met haar gezanik
![]()
Nu heb ik haar gisteren een beetje een boos mailtje gestuurd dat ze moet ophouden elke dag te mailen en dat ik het pakketje verstuurd heb. Klaar.
Krijg ik vanochtend een mailtje van haar dat ze vindt dat ik maar weinig inlevingsvermogen heb, iets wat je toch zou verwachten van iemand van wie je 'die boeken' koopt (hoogsensitieve personen van elaine Aaron). Goh, vind je het gek dat ik een beetje bot word van mensen die elke dag in m'n mailbox hangen om te melden dat ze de boeken op tijd moeten hebben omdat ze voor 2 weken naar Spanje gaan?
![]()
Zo, dit moest ik even kwijt