ikke ben ook dislectischquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Het is psychiater![]()
Waar gaat het naar toe met de jeugd van tegenwoordig
Die heb ik inderdaad al heel vaak gedaan. En ik vind het nog een leuke baan ook! Iedere keer als ik een auto helemaal wil tunen, dan doe ik die tweede rally.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je geld nodig hebt moet je de tweede rally doen, die is heel simpel en als je wint krijg je een Toyota rally auto die je kunt verkopen voor 250.000 (ongeveer).
Wat meer Licenses halen, hier krijg je auto's voor. Die kun je weer verkopen. Daarnaast kun je wat driving missions halen, daar krijg je ook geld voor. Je had beter die 10.000 credits kunnen houden, de license auto's verkopen, en wat missies doen. Met dit geld kun je een vette 2e hands auto kopen die héél wat harder gaat dan die lupo, zoals een RX-7.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben net begonnen en heb nu een prachtige Lupo, de eerste serie van de beginners events heb ik al gehaald maar bij de FF Cup wordt ik er uitgeracet, ik heb die autobianchi ook al verkocht en m'n Lupo geupgrade maar dat helpt nog niks. hoe kan ik nou een beetje snel geld krijgen?
De RX-7quote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat meer Licenses halen, hier krijg je auto's voor. Die kun je weer verkopen. Daarnaast kun je wat driving missions halen, daar krijg je ook geld voor. Je had beter die 10.000 credits kunnen houden, de license auto's verkopen, en wat missies doen. Met dit geld kun je een vette 2e hands auto kopen die héél wat harder gaat dan die lupo, zoals een RX-7.
Ouwe zakquote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
De RX-7Dat was de eerste auto die ik kocht... bij Gran Turismo 1! Nostalgie...
waroom leveren ze die er niet meteen bij dan? moet ik die er ook weer bij kopen voor 30 euro...quote:Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef H.Flick het volgende:
een PS2 heeft geen ingebouwde HD, dus om op te slaan moet je een memory card kopen.
Dat is juist de reden dat hij er niet bij zit, natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 19:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
waroom leveren ze die er niet meteen bij dan? moet ik die er ook weer bij kopen voor 30 euro...
naja, moet dan maar...
commercie op en top... maar goed, je wilt wat...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat hij er niet bij zit, natuurlijk
In het spel zelf kun je natuurlijk ook kijken hoe (bijna) alle auto's eruit zien...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef CybPraetorian het volgende:
De officiele japanse site van GT4 is een goeie zeg. Daar staan (bijna) alle auto's met plaatje uitgebeeld dus als je denkt, hoe ziet die eruit, kun je dat daar zien..
maar dan moet je weer de hele tijd heen en weer tussen al die menu's.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
In het spel zelf kun je natuurlijk ook kijken hoe (bijna) alle auto's eruit zien...
Maar dan zie je wel mooie grote animaties van roterende auto's, dat vind ik toch fijner dan kleinere stilstaande plaatjes online door te klikken.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:25 schreef jimjim1983 het volgende:
maar dan moet je weer de hele tijd heen en weer tussen al die menu's.
Mercedes 300E-24quote:Op donderdag 7 april 2005 02:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel mooie grote animaties van roterende auto's, dat vind ik toch fijner dan kleinere stilstaande plaatjes online door te klikken.
Desalnietemin is het toch wel een leuke feature op die website.
Alleen jammer dat je er verder geen fuck mee kunt.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, heb net m'n international B license gehaald, krijg je die nike concept car. erg mooi
[...]
the same goes for the rest of the special vehicles.....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er verder geen fuck mee kunt.
Jij ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:34 schreef tommiedog het volgende:
je bent hoofdletters en punten vergeten![]()
![]()
oefenen, oefenen en nog eens oefenenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:36 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, die laatste driving mission die je kan doen met je International B license is echt te moeilijk.
iemand tips?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:48 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
oefenen, oefenen en nog eens oefenen
dat zeg ik: oefenen oefenen en nog eens oefenen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Flat-Eric het volgende:
Ben nu bezig met missie 34, mijn eerste 'clean lap' die ik reed resulteerde in een achterstand van 16 seconden.. Dat wordt flink oefenen..
Het niveau van de laatste 10 missies fluctueert nogal in mijn ogen, de subaru en ford missies waren toch best eenvoudig terwijl ik de honda missie erg vaak over moest doen doordat de achterkant van de NSX vaak uitbrak.
probeer maar eens perfect te rijdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
nou dan, je weet wat je te doen staat![]()
mjah, die missie is natuurlijk niet voor niks de laatste in de reeks, hij mag best moeilijk zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
probeer maar eens perfect te rijden
elke keer is er iets anders weer niet goed
Mijn minder favoriete baan: de Nurnburgringquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:58 schreef Mobster273 het volgende:
ander onderwerp: ik zie nog maar weinig mensen met favoriete en minder favoriete banen hier, ik wil toch wel eens weten wat de gemiddelde GT4-speler nou leuke banen vindt en wat niet.....
Ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Wat meer Licenses halen, hier krijg je auto's voor. Die kun je weer verkopen. Daarnaast kun je wat driving missions halen, daar krijg je ook geld voor. Je had beter die 10.000 credits kunnen houden, de license auto's verkopen, en wat missies doen. Met dit geld kun je een vette 2e hands auto kopen die héél wat harder gaat dan die lupo, zoals een RX-7.
Zo rijd ik altijd alquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:35 schreef CybPraetorian het volgende:
tip als je lastig een perfect rondje kan maken, is wat ik altijd makkelijker vind, is de camera positie boven de motorkap te zetten zodat je deze nog steeds ziet, je auto reageert naar mijn idee stukken directer en slipt minder snel weg. Ik ga er wel sneller en beter door rijden, ook bij andere spellen...
ja maar ik zie vaak dat mensen met de camera achter de auto rijden en dan zeggen dat hij de hele tijd slipt, maar dat hef je dus een beetje op door een andere camera positie te nemen...quote:
quote:
op die manier is het echt het lekkerste rijden
Dit zijn de auto's die je alleen in Arcade Mode kan gebruiken:quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
the same goes for the rest of the special vehicles.....
of te wel de toyota motor triathlon car en vooral ook de auto union streamline uit '37.....
ik geloof ook de caterham, maar die heb ik niet, dus ik weet het ook niet en ik heb geen zin om het op te zoeken
klokken kijken is ook een kunst...quote:Op zondag 10 april 2005 09:57 schreef tommiedog het volgende:
weet je wat ook helpt voor meer consentratie, je mp3 speler aanzetten en allebei de oortjes in je oor doen
geen last van je omgeving meer, het is alleen lastig schakelen want je hoort het niet meer zoo goed maar ik reed meer foutloze rondjes
thx! ga ik zeker downloadenquote:Op zondag 10 april 2005 02:14 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
nog iets anders, in de Fifth Gear aflevering van 4 April 'test' Tiff Needell GT4 en doet zelfs een race tegen de maker van GT4!![]()
aflevering is hier te vinden: www.finalgear.com
damn gozer, lees de vorige pagina eens door. Daar wordt die vraag beantwoord en gesteldquote:Op zondag 10 april 2005 18:54 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of er ergens een lijst online staat waar op staat welke auto's er allemaal in zitten ?
Oh en trouwens, zitten er nu wel Ferrari's in ?Dat viel me wel tegen van nr 3 dat die e rniet in zaten..
Rustig aan man.quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
damn gozer, lees de vorige pagina eens door. Daar wordt die vraag beantwoord en gesteld![]()
nee, stel je voorquote:Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Rustig aan man.
Je denkt toch niet dat ik van plan was alle topics door te lezen..
1 pagina terug lezen is toch niet zo moeilijk. En i kdoe rustig aan, jij komt meteen met een vraag waar je mensen oh zo blij mee maaktquote:Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Rustig aan man.
Je denkt toch niet dat ik van plan was alle topics door te lezen..
ik ook, gt4 spelenquote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een leven naast het fok forum
Ik had toch niet kunnen weten dat het toevallig 1 pagina terug stondquote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
1 pagina terug lezen is toch niet zo moeilijk. En i kdoe rustig aan, jij komt meteen met een vraag waar je mensen oh zo blij mee maakt![]()
lol zow moeilijk issie toch niet? heb hem trouwens helemaal b-spec gereden in mijn NISSAN R92CP Race Car '92. gewoon turbo erop zetten en super hard race tires eronder gooien. KLAARquote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef _Marcel_ het volgende:
Hey,
Ik heb van Gran turismo 4 alle enurance races gehaald .. op één na .. de 24 uurs van Sarthe deel 2. Deze is tot nu toe geheel onmogelijk te halen. Ik bedoel natuurlijk op b-spec .. a-spec is zowieso niet te doen .. 24 uur .. pffft
Heeft iemand de race al gehaald? en hoe?
Bedankt!
whahaha ja dat had ik ook alleen niet elke ronde. het is idd dat rechte stuk na de 2e cicane :pquote:Op zondag 10 april 2005 20:08 schreef _Marcel_ het volgende:
OK .. het probleem lijkt te zijn dat mijn AI zo slim is om stteds op het rechte stuk de muur in te rijden .. OK .. *zucht*
beetje trage server, op Eurosport/MotorsTV is Laguna Seca ook vaak te zienquote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef menesis het volgende:
dit kwam ik laatst tegen: Laguna Seca raceway in real lifeik vond het wel leuk genoeg om even te posten
http://www.radicalmotorsport.com/gallery/radicals.mpeg
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)quote:Op zondag 10 april 2005 02:14 schreef A.l.e.x het volgende:
Dit zijn de auto's die je alleen in Arcade Mode kan gebruiken:
Caterham Fireblade
Benz Patent Motor-Wagen
Daimler Motor Carriage
Chrysler Prowler
Toyota Motor Triathlon racecar
Nike One
Jay Leno Tank Car
Auto Union V16 Type C Streamliner '37
Ford Model T
Dit komt omdat de meeste hiervan 2 of 3 zoveel polygonen gebruikt dan een normale auto en de PS2 dus niet nog 5 andere auto's kan produceren, het is dus wachten op de PS3
dat laatste hebben ze nu opgelost door dat ding on-modbaar te maken en alleen med-racing tires eronder te zetten. goede stap. ben nu toch lekker die Formula Gran Turismo '4 aan doenquote:Op zondag 10 april 2005 22:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)
Dat heeft het dus wel, de maker van de Nike auto heeft dit ook zelf bevestigd, hij wou op het laatst ook nog wat dingen aan de auto veranderen zodat hij wel in GT Mode bruikbaar was maar daar was geen tijd meer voorquote:Op zondag 10 april 2005 22:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)
Hmmm... nou ja. De meeste van die auto's zijn toch nutteloos of gewoon vreemd.quote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat heeft het dus wel, de maker van de Nike auto heeft dit ook zelf bevestigd, hij wou op het laatst ook nog wat dingen aan de auto veranderen zodat hij wel in GT Mode bruikbaar was maar daar was geen tijd meer voor
Nou je het zegt... inderdaad.quote:De Chrysler Prowler is bijvoorbeeld niet echt een speciale auto en zou in de GT Mode mee kunnen doen
ok... kon wezen, maar had al zo'n idee...quote:Op maandag 11 april 2005 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
nope, alleen PS2, omdat polyphony ook onder sony valt of zo iets was hethoe het precies is weet ik niet, maar het komt er op neer dat het niet naar andere platforms gaat komen
Nee, dat kon niet wezen. Deze vraag is al vaak gesteld en het antwoord had je opzich al best kunnen weten!quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ok... kon wezen...
ohw okquote:Op maandag 11 april 2005 15:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet wezen. Deze vraag is al vaak gesteld en het antwoord had je opzich al best kunnen weten!
haal je rijbewijs maar eens in spel.., daar ben je wel ff mee bezig..quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Dacide het volgende:
Goeiemiddag mannen.
Heb zojuist GT4 gekocht bij media martkt. Vanavond lekker racen (heb zelf geen ps2, we hebben t spel met zijn 4en gekocht oom relax te scheuren bij mijn neef).
Anyhows, zijn er nog handige tips voor ik begin met spelen? (dunno, misschien zijn er een aantal hints of tips die een hoop ellende achteraf besparen)
ik hoor t wel. ben wel erg benieuwd naar de game.
Helaas... deze werkt niet in GT4. Bij GT3 werkte 'ie nog wel geloof ik. Maargoed... er is maar 1 stuur die je moet hebben voor GT4quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Dacide het volgende:
hoezo jaloers? heb ej hem zelf nog niet dan?
Rijbewijzen zal idd een hele kluif worden ja. Ik kan niet wachten om te spelen.
Ik heb zelf trouwens een momo (logitech) stuurtje voor pc. Werkt deze ook met GT4?
nee ik heb nog niet eens een PS2quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Dacide het volgende:
hoezo jaloers? heb ej hem zelf nog niet dan?
Rijbewijzen zal idd een hele kluif worden ja. Ik kan niet wachten om te spelen.
Ik heb zelf trouwens een momo (logitech) stuurtje voor pc. Werkt deze ook met GT4?
En, wanneer komen de plaatjes??? Ik wil namelijk ook zoiets makenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
En nu wat anders... mijn definitieve DFP-meubel is bijna af!Morgen ga ik 'm verven en dan is 'ie helemaal klaar. In principe zou ik al een plaatje kunnen posten van m'n nog-niet-geverfde versie, maar... ik kan m'n digitale camera even niet vinden.
Maar hier heb ik in ieder geval alvast de afmetingen van de gebruikte (MDF) plankjes:
ja en...?? ik denk dat iedereen die hier heeft gepost dit al wel gezien had...quote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef Deviant1nl het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3510&page=7
![]()
het word anders nog steeds gevraagd.quote:Op maandag 11 april 2005 19:50 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja en...?? ik denk dat iedereen die hier heeft gepost dit al wel gezien had...
Als je van plan was om ver in het spel te komen en niet alleen de clubman races te doenquote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
ik heb hem ook
maar je moet zeker al die licenses halen?
Aan de S License heb je niet veel maar de andere 4 heb je wel nodig jaquote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
ik heb hem ook
maar je moet zeker al die licenses halen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | LICENCE CENTRE: Domestic B: VOLKSWAGEN Lupo 1.4 '02 Domestic B (All Silver): MAZDA KUSABI '03 Domestic B (All Gold): HONDA S500 '63 Domestic A: PONTIAC Sunfire GXP Concept '02 Domestic A (All Silver): HONDA Dualtone '01 Domestic A (All Gold): NISSAN Skyline GT-R (Gran Turismo Version) '01 International B: NIKE One 2022 International B (All Silver): MAZDA RX-8 Concept (Type-II) '04 International B (All Gold): JENSEN HEALEY Interceptor Mk.III '74 International A: NISMO 270R '94 (S14) International A (All Silver): NISSAN GT-R Concept (TokyoShow) '01 International A (All Gold): DOME Zero '78 S-Licence: MERCURY Cougar XR-7 '67 S-Licence (All Silver): PONTIAC Solstice Coupe Concept '02 S-Licence (All Gold): FORD Model T Tourer '15 |
O ja... nou voor de liefhebbers, hier komen ze dan hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef -.-martin-.- het volgende:
En, wanneer komen de plaatjes??? Ik wil namelijk ook zoiets maken
en als je nou in een kaar van alles brons naar alles goud gaat? krijg je er dan 2? dus als je 15 keer goud hebt en de laatste brons, maar je haalt5 dan in 1 keer goud voor dat ding, krijg je dan 2 auto's of alleen die voor alles goud?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Aan de S License heb je niet veel maar de andere 4 heb je wel nodig ja
voor sommige krijg je wel een aardige prijs:
[ code verwijderd ]
Dat vraag ik mee ok al af. Ik wou binnenkort beginnen met het golden van alle licences.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en als je nou in een kaar van alles brons naar alles goud gaat? krijg je er dan 2? dus als je 15 keer goud hebt en de laatste brons, maar je haalt5 dan in 1 keer goud voor dat ding, krijg je dan 2 auto's of alleen die voor alles goud?
even opnieuw posten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja... nou voor de liefhebbers, hier komen ze dan hoor.
Eerst nog even m'n ouwe versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier m'n verbeterde versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog een keer de afmetingen van de plankjes:
[afbeelding]
Veel plezier ermee!