dat laatste hebben ze nu opgelost door dat ding on-modbaar te maken en alleen med-racing tires eronder te zetten. goede stap. ben nu toch lekker die Formula Gran Turismo '4 aan doenquote:Op zondag 10 april 2005 22:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)
Dat heeft het dus wel, de maker van de Nike auto heeft dit ook zelf bevestigd, hij wou op het laatst ook nog wat dingen aan de auto veranderen zodat hij wel in GT Mode bruikbaar was maar daar was geen tijd meer voorquote:Op zondag 10 april 2005 22:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)
Hmmm... nou ja. De meeste van die auto's zijn toch nutteloos of gewoon vreemd.quote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat heeft het dus wel, de maker van de Nike auto heeft dit ook zelf bevestigd, hij wou op het laatst ook nog wat dingen aan de auto veranderen zodat hij wel in GT Mode bruikbaar was maar daar was geen tijd meer voor
Nou je het zegt... inderdaad.quote:De Chrysler Prowler is bijvoorbeeld niet echt een speciale auto en zou in de GT Mode mee kunnen doen
ok... kon wezen, maar had al zo'n idee...quote:Op maandag 11 april 2005 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
nope, alleen PS2, omdat polyphony ook onder sony valt of zo iets was hethoe het precies is weet ik niet, maar het komt er op neer dat het niet naar andere platforms gaat komen
Nee, dat kon niet wezen. Deze vraag is al vaak gesteld en het antwoord had je opzich al best kunnen weten!quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ok... kon wezen...
ohw okquote:Op maandag 11 april 2005 15:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet wezen. Deze vraag is al vaak gesteld en het antwoord had je opzich al best kunnen weten!
haal je rijbewijs maar eens in spel.., daar ben je wel ff mee bezig..quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Dacide het volgende:
Goeiemiddag mannen.
Heb zojuist GT4 gekocht bij media martkt. Vanavond lekker racen (heb zelf geen ps2, we hebben t spel met zijn 4en gekocht oom relax te scheuren bij mijn neef).
Anyhows, zijn er nog handige tips voor ik begin met spelen? (dunno, misschien zijn er een aantal hints of tips die een hoop ellende achteraf besparen)
ik hoor t wel. ben wel erg benieuwd naar de game.
Helaas... deze werkt niet in GT4. Bij GT3 werkte 'ie nog wel geloof ik. Maargoed... er is maar 1 stuur die je moet hebben voor GT4quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Dacide het volgende:
hoezo jaloers? heb ej hem zelf nog niet dan?
Rijbewijzen zal idd een hele kluif worden ja. Ik kan niet wachten om te spelen.
Ik heb zelf trouwens een momo (logitech) stuurtje voor pc. Werkt deze ook met GT4?
nee ik heb nog niet eens een PS2quote:Op maandag 11 april 2005 17:20 schreef Dacide het volgende:
hoezo jaloers? heb ej hem zelf nog niet dan?
Rijbewijzen zal idd een hele kluif worden ja. Ik kan niet wachten om te spelen.
Ik heb zelf trouwens een momo (logitech) stuurtje voor pc. Werkt deze ook met GT4?
En, wanneer komen de plaatjes??? Ik wil namelijk ook zoiets makenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
En nu wat anders... mijn definitieve DFP-meubel is bijna af!Morgen ga ik 'm verven en dan is 'ie helemaal klaar. In principe zou ik al een plaatje kunnen posten van m'n nog-niet-geverfde versie, maar... ik kan m'n digitale camera even niet vinden.
Maar hier heb ik in ieder geval alvast de afmetingen van de gebruikte (MDF) plankjes:
ja en...?? ik denk dat iedereen die hier heeft gepost dit al wel gezien had...quote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef Deviant1nl het volgende:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3510&page=7
![]()
het word anders nog steeds gevraagd.quote:Op maandag 11 april 2005 19:50 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja en...?? ik denk dat iedereen die hier heeft gepost dit al wel gezien had...
Als je van plan was om ver in het spel te komen en niet alleen de clubman races te doenquote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
ik heb hem ook
maar je moet zeker al die licenses halen?
Aan de S License heb je niet veel maar de andere 4 heb je wel nodig jaquote:Op maandag 11 april 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
ik heb hem ook
maar je moet zeker al die licenses halen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | LICENCE CENTRE: Domestic B: VOLKSWAGEN Lupo 1.4 '02 Domestic B (All Silver): MAZDA KUSABI '03 Domestic B (All Gold): HONDA S500 '63 Domestic A: PONTIAC Sunfire GXP Concept '02 Domestic A (All Silver): HONDA Dualtone '01 Domestic A (All Gold): NISSAN Skyline GT-R (Gran Turismo Version) '01 International B: NIKE One 2022 International B (All Silver): MAZDA RX-8 Concept (Type-II) '04 International B (All Gold): JENSEN HEALEY Interceptor Mk.III '74 International A: NISMO 270R '94 (S14) International A (All Silver): NISSAN GT-R Concept (TokyoShow) '01 International A (All Gold): DOME Zero '78 S-Licence: MERCURY Cougar XR-7 '67 S-Licence (All Silver): PONTIAC Solstice Coupe Concept '02 S-Licence (All Gold): FORD Model T Tourer '15 |
O ja... nou voor de liefhebbers, hier komen ze dan hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef -.-martin-.- het volgende:
En, wanneer komen de plaatjes??? Ik wil namelijk ook zoiets maken
en als je nou in een kaar van alles brons naar alles goud gaat? krijg je er dan 2? dus als je 15 keer goud hebt en de laatste brons, maar je haalt5 dan in 1 keer goud voor dat ding, krijg je dan 2 auto's of alleen die voor alles goud?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Aan de S License heb je niet veel maar de andere 4 heb je wel nodig ja
voor sommige krijg je wel een aardige prijs:
[ code verwijderd ]
Dat vraag ik mee ok al af. Ik wou binnenkort beginnen met het golden van alle licences.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en als je nou in een kaar van alles brons naar alles goud gaat? krijg je er dan 2? dus als je 15 keer goud hebt en de laatste brons, maar je haalt5 dan in 1 keer goud voor dat ding, krijg je dan 2 auto's of alleen die voor alles goud?
even opnieuw posten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja... nou voor de liefhebbers, hier komen ze dan hoor.
Eerst nog even m'n ouwe versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier m'n verbeterde versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog een keer de afmetingen van de plankjes:
[afbeelding]
Veel plezier ermee!