damn gozer, lees de vorige pagina eens door. Daar wordt die vraag beantwoord en gesteldquote:Op zondag 10 april 2005 18:54 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of er ergens een lijst online staat waar op staat welke auto's er allemaal in zitten ?
Oh en trouwens, zitten er nu wel Ferrari's in ?Dat viel me wel tegen van nr 3 dat die e rniet in zaten..
Rustig aan man.quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
damn gozer, lees de vorige pagina eens door. Daar wordt die vraag beantwoord en gesteld![]()
nee, stel je voorquote:Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Rustig aan man.
Je denkt toch niet dat ik van plan was alle topics door te lezen..
1 pagina terug lezen is toch niet zo moeilijk. En i kdoe rustig aan, jij komt meteen met een vraag waar je mensen oh zo blij mee maaktquote:Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Rustig aan man.
Je denkt toch niet dat ik van plan was alle topics door te lezen..
ik ook, gt4 spelenquote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog een leven naast het fok forum
Ik had toch niet kunnen weten dat het toevallig 1 pagina terug stondquote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
1 pagina terug lezen is toch niet zo moeilijk. En i kdoe rustig aan, jij komt meteen met een vraag waar je mensen oh zo blij mee maakt![]()
lol zow moeilijk issie toch niet? heb hem trouwens helemaal b-spec gereden in mijn NISSAN R92CP Race Car '92. gewoon turbo erop zetten en super hard race tires eronder gooien. KLAARquote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef _Marcel_ het volgende:
Hey,
Ik heb van Gran turismo 4 alle enurance races gehaald .. op één na .. de 24 uurs van Sarthe deel 2. Deze is tot nu toe geheel onmogelijk te halen. Ik bedoel natuurlijk op b-spec .. a-spec is zowieso niet te doen .. 24 uur .. pffft
Heeft iemand de race al gehaald? en hoe?
Bedankt!
whahaha ja dat had ik ook alleen niet elke ronde. het is idd dat rechte stuk na de 2e cicane :pquote:Op zondag 10 april 2005 20:08 schreef _Marcel_ het volgende:
OK .. het probleem lijkt te zijn dat mijn AI zo slim is om stteds op het rechte stuk de muur in te rijden .. OK .. *zucht*
beetje trage server, op Eurosport/MotorsTV is Laguna Seca ook vaak te zienquote:Op zondag 10 april 2005 21:37 schreef menesis het volgende:
dit kwam ik laatst tegen: Laguna Seca raceway in real lifeik vond het wel leuk genoeg om even te posten
http://www.radicalmotorsport.com/gallery/radicals.mpeg
Volgens mij heeft dit helemaal niks met polygonen of rekenkracht te maken hoor. Dit zijn gewoon speciale auto's die niet geschikt zijn voor de Gran Turismo mode. (zo hadden ze de formule1 wagen bij GT3 eigenlijk ook niet toegankelijk moeten maken in Gran Turismo mode omdat die het spel wel héél makkelijk maakte)quote:Op zondag 10 april 2005 02:14 schreef A.l.e.x het volgende:
Dit zijn de auto's die je alleen in Arcade Mode kan gebruiken:
Caterham Fireblade
Benz Patent Motor-Wagen
Daimler Motor Carriage
Chrysler Prowler
Toyota Motor Triathlon racecar
Nike One
Jay Leno Tank Car
Auto Union V16 Type C Streamliner '37
Ford Model T
Dit komt omdat de meeste hiervan 2 of 3 zoveel polygonen gebruikt dan een normale auto en de PS2 dus niet nog 5 andere auto's kan produceren, het is dus wachten op de PS3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |