ikke ben ook dislectischquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Het is psychiater![]()
Waar gaat het naar toe met de jeugd van tegenwoordig
Die heb ik inderdaad al heel vaak gedaan. En ik vind het nog een leuke baan ook! Iedere keer als ik een auto helemaal wil tunen, dan doe ik die tweede rally.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Als je geld nodig hebt moet je de tweede rally doen, die is heel simpel en als je wint krijg je een Toyota rally auto die je kunt verkopen voor 250.000 (ongeveer).
Wat meer Licenses halen, hier krijg je auto's voor. Die kun je weer verkopen. Daarnaast kun je wat driving missions halen, daar krijg je ook geld voor. Je had beter die 10.000 credits kunnen houden, de license auto's verkopen, en wat missies doen. Met dit geld kun je een vette 2e hands auto kopen die héél wat harder gaat dan die lupo, zoals een RX-7.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben net begonnen en heb nu een prachtige Lupo, de eerste serie van de beginners events heb ik al gehaald maar bij de FF Cup wordt ik er uitgeracet, ik heb die autobianchi ook al verkocht en m'n Lupo geupgrade maar dat helpt nog niks. hoe kan ik nou een beetje snel geld krijgen?
De RX-7quote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat meer Licenses halen, hier krijg je auto's voor. Die kun je weer verkopen. Daarnaast kun je wat driving missions halen, daar krijg je ook geld voor. Je had beter die 10.000 credits kunnen houden, de license auto's verkopen, en wat missies doen. Met dit geld kun je een vette 2e hands auto kopen die héél wat harder gaat dan die lupo, zoals een RX-7.
Ouwe zakquote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
De RX-7Dat was de eerste auto die ik kocht... bij Gran Turismo 1! Nostalgie...
waroom leveren ze die er niet meteen bij dan? moet ik die er ook weer bij kopen voor 30 euro...quote:Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef H.Flick het volgende:
een PS2 heeft geen ingebouwde HD, dus om op te slaan moet je een memory card kopen.
Dat is juist de reden dat hij er niet bij zit, natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 19:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
waroom leveren ze die er niet meteen bij dan? moet ik die er ook weer bij kopen voor 30 euro...
naja, moet dan maar...
commercie op en top... maar goed, je wilt wat...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat hij er niet bij zit, natuurlijk
In het spel zelf kun je natuurlijk ook kijken hoe (bijna) alle auto's eruit zien...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef CybPraetorian het volgende:
De officiele japanse site van GT4 is een goeie zeg. Daar staan (bijna) alle auto's met plaatje uitgebeeld dus als je denkt, hoe ziet die eruit, kun je dat daar zien..
maar dan moet je weer de hele tijd heen en weer tussen al die menu's.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
In het spel zelf kun je natuurlijk ook kijken hoe (bijna) alle auto's eruit zien...
Maar dan zie je wel mooie grote animaties van roterende auto's, dat vind ik toch fijner dan kleinere stilstaande plaatjes online door te klikken.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:25 schreef jimjim1983 het volgende:
maar dan moet je weer de hele tijd heen en weer tussen al die menu's.
Mercedes 300E-24quote:Op donderdag 7 april 2005 02:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel mooie grote animaties van roterende auto's, dat vind ik toch fijner dan kleinere stilstaande plaatjes online door te klikken.
Desalnietemin is het toch wel een leuke feature op die website.
Alleen jammer dat je er verder geen fuck mee kunt.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
tering, heb net m'n international B license gehaald, krijg je die nike concept car. erg mooi
[...]
the same goes for the rest of the special vehicles.....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er verder geen fuck mee kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |