Ik wil hier ook even op reageren.
Wat ik niet snapt is:Waarom hoor je de politie niets zeggen over het afsnijden van een auto ?
Want als ik dat doet dan krijg ik 250 Euro boete niet betalen, dan ben ik een crimineel
![]()
Maar die gast maak dus al 3 fouten voor dta die andere wat kon doen.
1) gewoon opgevokt in de auto zitten (DIt is al helemaal verkeerd , want je moet goed uit gerust zijn en daar bij je aandacht op de weg houden.)
2)Iemand afsnijden (dit is een van de grootste HINDERLIJKE overtredingen die een mens kan maken NA bumper kleven.)
3) en dan NOg eens voor eigen rechter gaan spelen.
Maar wat doet de nederlandse politie, nee die kijken weer over dta soort dingen heen.
En kijken alleen maar naar die arme lieve vrouw die daar is aan gereden.
Kan een ding zeggen die knul mag echt blij wezen dat hij zelf er nog is.
Voor het zelfde geld rijd die andere pesroon ook nog eens achteruit om hem ook even op zijn gedrag aan te spreken.
Ik vidn wel dta het even onder de aandacht moet komen , maar dat er zo ophef over gemaakt wordt.
Nee dat is echt niet nodig.
Want het is nog zo in nederland dat je eigen binnen 48uur (of was het 24 uur) moet melden als je door ben gereden na een aanrijding.
En ik geloof dat die knul dat net op tijd heb gedaan.
Dus Hij is dan wel door gereden.
Maar is wel zelf naar het buro gegaan.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."