abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25818579
Hier verder
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25818604
Mijn ouders bestempelden onder het eten die bestuurder al als mordenaar.
Toen ik vervolgens zei ja maar hallo, hij wordt eerst klemgereden, vervolgens kapotgescholden en een deuk in zn auto getrapt, dan denk ik dat die gast heel snel weg wou rijden.
jammer dat die meid ervoor stond

ouders: zie je nou? zo is de jeugd tegenwoordig

ik: oh, dus als jij klemgerden wordt, kapotgescholden, en een deuk in je auto geschopt krijgt, draai jij het raampje open om eens voor te stellen om het uit te praten over een koffie bij het eerste benzinestation?
...
zeg, had je je testament al opgemaakt?

toen moest ik mn bek maar houden, want ik vond het goed dat die meid dood was, dat zei ik niet, maar dat zeiden me ouders dat ik dat dacht

och
-
  maandag 28 maart 2005 @ 23:14:03 #3
3767 Herald
Come get some
pi_25818633
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier verder
niet lullig bedoeld, maar eigenlijk al deel 3 dus omdat het eerste deel voortijdig op slot ging
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25818645
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Zou jij jezelf aangeven, Milagro?
ik denk het wel, maar je weet nooit hoe je reageert, en dat gezegd hebbende weer voeg ik gelijk maar toe : je moet wel heel koelbloedig zijn om al die overwegingen te kunnen maken die er hier hypothetisch gemaakt worden...en zo koelbloedig ben ik niet, als ik net iemand doodgereden heb.

de rest van mijn leven over mijn schouder kijken lijkt me geen leuk vooruitzicht, naast de wroeging... en zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25818650
Zo is de jeugd tegenwoordig? Jouw ouders zouden uitstappen en de dialoog aangaan met twee opgefokte malloten die je eerst hebben klemgereden en daarna je auto molesteren? Dat vind ik heel erg naďef.

Je ouders heb je er behoorlijk uitgeluld trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:15:14 #6
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25818669
Ook al is er relatief weinig schade... die auto moet "verdwijnen" want ze vinden altijd wel iets van sporen... mocht onze eigen CSI hem ooit bekijken...

Hem exporteren naar Ghana is ook een idee, daar zijn ze dol op dat soort wagentjes (de oudere modellen that is)
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25818670
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef Herald het volgende:

[..]

niet lullig bedoeld, maar eigenlijk al deel 3 dus omdat het eerste deel voortijdig op slot ging
Je hebt gelijk. Toevallig een moderator in de buurt die de topictitel even kan wijzigen?
  maandag 28 maart 2005 @ 23:16:07 #8
80382 manny
30 is best veel
pi_25818690
zijn er al bumperstickers en andere grappen en grollen ? Met onze tasjesdief was dat toch sneller geregeld. Bijna een zelfde soort actie, je bedreigd voelen en er dan vandoor gaan / degene aanrijden...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25818699
Deze ruzie en moord (uitgaande van het verhaal) geeft aan hoe het met sommige Nederlanders gesteld is. Het verbaast me niks dat het in het Westland is gebeurd.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:16:45 #10
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25818712
ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Tegenwoordig zijn mensen schijnbaar minder verbaal onderlegd dan pakweg een jaar of 20 terug. 'Vroeger' kon je erover praten..... Nu mag je je meteen bedreigd voelen...
Proud Powerpauper
pi_25818761
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze ruzie en moord (uitgaande van het verhaal) geeft aan hoe het met sommige Nederlanders gesteld is. Het verbaast me niks dat het in het Westland is gebeurd.
Moord? Waar is de voorbedachte rade? Waar is de opzet?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoďstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25818781
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Tegenwoordig zijn mensen schijnbaar minder verbaal onderlegd dan pakweg een jaar of 20 terug. 'Vroeger' kon je erover praten..... Nu mag je je meteen bedreigd voelen...
Daar heb je ook alle reden voor. Met malloten die je auto molesteren en je klemrijden hoef je "tegenwoordig" niet meer in discussie te gaan. Dat heeft geen enkele zin. Je loopt alleen kans dat je het zoveelste slachtoffer bent van "zinloos geweld".
pi_25818786
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef HarigeKerel het volgende:

Ook al is er relatief weinig schade... die auto moet "verdwijnen" want ze vinden altijd wel iets van sporen... mocht onze eigen CSI hem ooit bekijken...

Hem exporteren naar Ghana is ook een idee, daar zijn ze dol op dat soort wagentjes (de oudere modellen that is)
Och nee, gewoon over een paar weken naar de dealer en zeggen dat je een paaltje hebt geraakt.

Wat ammonia over evt bloedsporen (bron: Boondock Saints), daarna schrobben met een lauw sopje, dan is er echt niets meer van te vinden.
pi_25818807
quote:
De man in de rode Honda had dus vooraf precies uitgedacht hoe hij deze Anita uit het Westland om het leven zou gaan brengen?
  maandag 28 maart 2005 @ 23:19:50 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25818811
Eigenlijk komt het erop neer dat dat wijf zich gedroeg als een tokkie en toen boontje voor z'n loontje kreeg.

Tja kan ik geen medelijden mee hebben
pi_25818816
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
Je mag voor eigen rechter spelen blijkbaar. Je moet met je tengels van andermans spullen afblijven en je mag niemand (wat ie ook gedaan heeft) doodrijden.

Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die een partij durven kiezen. Ik zou me kapotschamen.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:20:31 #17
80382 manny
30 is best veel
pi_25818830
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Moord? Waar is de voorbedachte rade? Waar is de opzet?
dat mensen doodgaan als je er met een auto overheen rijdt mag je toch als algemeen bekend beschouwen, dus dan hebben we die opzet daar al te pakken. Van voorbedachte rade is inderdaad vrijwel zeker geen sprake lijkt mij.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25818842
quote:
Toch nog ergens goed voor!
staan we toch vrij snel op de kaart als net gefuseerde gemeente

raamkraak in naaldwijk, hier en daar een moord
wat cocainehandel op het strand
hier en daar hennep
zelfs een legale medische hennepkwekerij
als eerste in NL commercieel internet via kabel
carmageddon part 2, the west coast getaway

geweldig

kan ik straks zeggen, waar ik woon?
New Westland City (insert wigga smiley)
waar?
The big tomato natuurlijk!
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo is de jeugd tegenwoordig? Jouw ouders zouden uitstappen en de dialoog aangaan met twee opgefokte malloten die je eerst hebben klemgereden en daarna je auto molesteren? Dat vind ik heel erg naďef.

Je ouders heb je er behoorlijk uitgeluld trouwens.
waar FOK! niet goed voor is
-
pi_25818852
quote:

Uitgaande van het verhaal zou het eerder noodweer exces zijn.

Weet je überhaupt wat de term 'moord' juridisch inhoudt?

Moord - Het opzettelijk en volgens plan (met voorbedachten rade) iemand van het leven beroven. Maximale straf: levenslang
pi_25818853
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De man in de rode Honda had dus vooraf precies uitgedacht hoe hij deze Anita uit het Westland om het leven zou gaan brengen?
Euhm.. heb geen verstand van recht maar als deze knakker gepakt wordt dan wordt het iets als doodslag. Ik weet niet wat erger is.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:21:33 #21
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25818860
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef manny het volgende:
zijn er al bumperstickers en andere grappen en grollen ? Met onze tasjesdief was dat toch sneller geregeld. Bijna een zelfde soort actie, je bedreigd voelen en er dan vandoor gaan / degene aanrijden...
'Geen gezever, rijden doe je over een bumperklever"

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 23:21:41 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25818867
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft ook verteld dat hij de andere bestuurder heeft klemgereden, dus als die bestuurder hem al lange tijd aan het irriteren was, dan was dat vast wel vermeld en had hij ook wel een duidelijkere omschrijving van die rode Honda en de inzittende(n) kunnen geven.
Iemand die een ander klemrijdt vanwege langzaam rijden wil je beschuldigen van logisch nadenken?
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef Herald het volgende:

[..]

Ik kan er 2 1/2 van maken?

Overigens had ik mezelf direct aangegeven. Het alternatief lijkt me erg onprettig.
pi_25818885
Tering, ik wil ook me rijbewijs.
pi_25818892
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Euhm.. heb geen verstand van recht maar als deze knakker gepakt wordt dan wordt het iets als doodslag. Ik weet niet wat erger is.
Doodslag - Het iemand van het leven beroven zonder dat sprake is van een van tevoren beraamd plan. Wel moet er opzet in het spel zijn want anders is het hoogstens dood door schuld. De maximumstraf voor doodslag is vijftien jaar gevangenisstraf.

Google is je vriend.
pi_25818904
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Iemand die een ander klemrijdt vanwege langzaam rijden wil je beschuldigen van logisch nadenken?
[..]

Lijkt me wel dat hij z'n eigen straatje zoveel mogelijk wil schoonvegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')