niet lullig bedoeld, maar eigenlijk al deel 3 dus omdat het eerste deel voortijdig op slot gingquote:
ik denk het wel, maar je weet nooit hoe je reageert, en dat gezegd hebbende weer voeg ik gelijk maar toe : je moet wel heel koelbloedig zijn om al die overwegingen te kunnen maken die er hier hypothetisch gemaakt worden...en zo koelbloedig ben ik niet, als ik net iemand doodgereden heb.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Zou jij jezelf aangeven, Milagro?
Je hebt gelijk. Toevallig een moderator in de buurt die de topictitel even kan wijzigen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef Herald het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld, maar eigenlijk al deel 3 dus omdat het eerste deel voortijdig op slot ging
Moord? Waar is de voorbedachte rade? Waar is de opzet?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze ruzie en moord (uitgaande van het verhaal) geeft aan hoe het met sommige Nederlanders gesteld is. Het verbaast me niks dat het in het Westland is gebeurd.
Daar heb je ook alle reden voor. Met malloten die je auto molesteren en je klemrijden hoef je "tegenwoordig" niet meer in discussie te gaan. Dat heeft geen enkele zin. Je loopt alleen kans dat je het zoveelste slachtoffer bent van "zinloos geweld".quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Tegenwoordig zijn mensen schijnbaar minder verbaal onderlegd dan pakweg een jaar of 20 terug. 'Vroeger' kon je erover praten..... Nu mag je je meteen bedreigd voelen...
Och nee, gewoon over een paar weken naar de dealer en zeggen dat je een paaltje hebt geraakt.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Ook al is er relatief weinig schade... die auto moet "verdwijnen" want ze vinden altijd wel iets van sporen... mocht onze eigen CSI hem ooit bekijken...
Hem exporteren naar Ghana is ook een idee, daar zijn ze dol op dat soort wagentjes (de oudere modellen that is)![]()
De man in de rode Honda had dus vooraf precies uitgedacht hoe hij deze Anita uit het Westland om het leven zou gaan brengen?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze ruzie en moord (uitgaande van het verhaal) geeft aan hoe het met sommige Nederlanders gesteld is. Het verbaast me niks dat het in het Westland is gebeurd.
Je mag voor eigen rechter spelen blijkbaar. Je moet met je tengels van andermans spullen afblijven en je mag niemand (wat ie ook gedaan heeft) doodrijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Tegenwoordig zijn mensen schijnbaar minder verbaal onderlegd dan pakweg een jaar of 20 terug. 'Vroeger' kon je erover praten..... Nu mag je je meteen bedreigd voelen...
dat mensen doodgaan als je er met een auto overheen rijdt mag je toch als algemeen bekend beschouwen, dus dan hebben we die opzet daar al te pakken. Van voorbedachte rade is inderdaad vrijwel zeker geen sprake lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Moord? Waar is de voorbedachte rade? Waar is de opzet?
Toch nog ergens goed voor!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar FOK! niet goed voor isquote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo is de jeugd tegenwoordig? Jouw ouders zouden uitstappen en de dialoog aangaan met twee opgefokte malloten die je eerst hebben klemgereden en daarna je auto molesteren? Dat vind ik heel erg naďef.
Je ouders heb je er behoorlijk uitgeluld trouwens.
Uitgaande van het verhaal zou het eerder noodweer exces zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm.. heb geen verstand van recht maar als deze knakker gepakt wordt dan wordt het iets als doodslag. Ik weet niet wat erger is.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De man in de rode Honda had dus vooraf precies uitgedacht hoe hij deze Anita uit het Westland om het leven zou gaan brengen?
'Geen gezever, rijden doe je over een bumperklever"quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef manny het volgende:
zijn er al bumperstickers en andere grappen en grollen ? Met onze tasjesdief was dat toch sneller geregeld. Bijna een zelfde soort actie, je bedreigd voelen en er dan vandoor gaan / degene aanrijden...
Iemand die een ander klemrijdt vanwege langzaam rijden wil je beschuldigen van logisch nadenken?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft ook verteld dat hij de andere bestuurder heeft klemgereden, dus als die bestuurder hem al lange tijd aan het irriteren was, dan was dat vast wel vermeld en had hij ook wel een duidelijkere omschrijving van die rode Honda en de inzittende(n) kunnen geven.
Ik kan er 2 1/2 van maken?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:14 schreef Herald het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld, maar eigenlijk al deel 3 dus omdat het eerste deel voortijdig op slot ging
Doodslag - Het iemand van het leven beroven zonder dat sprake is van een van tevoren beraamd plan. Wel moet er opzet in het spel zijn want anders is het hoogstens dood door schuld. De maximumstraf voor doodslag is vijftien jaar gevangenisstraf.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm.. heb geen verstand van recht maar als deze knakker gepakt wordt dan wordt het iets als doodslag. Ik weet niet wat erger is.
Lijkt me wel dat hij z'n eigen straatje zoveel mogelijk wil schoonvegen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iemand die een ander klemrijdt vanwege langzaam rijden wil je beschuldigen van logisch nadenken?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |