Het zou niet voor het eerst zijn dat er iemand beschoten wordt, omdat zijn of haar rijgedrag niet wordt getolereerd. En dan nu, klemgereden worden, twee mensen stappen uit, vrouw schopt tegen je auto.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:40 schreef boebiedoe het volgende:
Iemand klemrijden over vervolgens diens voertuig te vernielen geeft wel een enige indicatie van het karakter van de betreffende perso(o)n(en). Dat de bestuurder er dan vandoor gaat is niet zo gek, twee van die gestoorde flippo's voor/naast je auto. Dat de vrouw om het leven is gekomen is betreurenswaardig, het is een kwestie van afwachten voordat uitgesloten kan worden of er opzet in het spel was of niet. Maar medelijden kan ik er niet mee hebben, ongeacht de uitkomst.
Heeft ie al de filmrechten verkocht? Kan hij ook nog wat eraan verdienen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef HassieBassie het volgende:
Er zijn geen getuigen begreep ik?
Wat een ideale manier om van je asociale vriendin af te komen dan. Je hoeft haar alleen maar te overrijden en vervolgens een mooi verhaal erbij te verzinnen
Dat komt omdat autorijden hier in Nederland gewoon vreselijk frustrerend is, met al die klote drempels, versmallingen, 30- en 60-kilometerzone's, flitskassa's, maar voornamelijk mensen die overal te langzaam rijden, treuzelen, denken dat ze alleen zijn op de weg of dat verder niemand haast heeft enzovoort.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:31 schreef Modus het volgende:
Sja, dat klemrijden is ook niet zo bijdehand he. Genoeg mafkezen op de weg, maar die kan je maar beter gewoon uit de weg gaan imo. Bij een hoop mensen gaat er een knopje om als ze achter het stuur kruipen, ze móeten inhalen, ze móeten vooraan rijden, ze móeten hard rijden.
Best wel treurig.
Onder meer.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:12 schreef Herald het volgende:
pfff is mijn provocerende TT aangepast zeg
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=300779&c=400&a=2005-03-27-binnenland.811331785b47596003141747520b0041quote:Dode door ergernis over rijgedrag
HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed. Aan het begin van de avond overleed zij.
Bron: Telegraaf
Inderdaad wat een kleurrijke topics...quote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef Herald het volgende:
Niet meteen roepen dat ze haar verdiende loon kreeg, maar een inhoudelijke discussie, bijvoorbeeld over de motieven van de moordenaar van deze onbegrepen vrouw die nog in de bloei van haar leven stond. vergeet je post ook niet af te sluiten met "ik wens de familie veel sterkte toe"
Ik ben van mening dat Nederland een kleurrijk persoon is verloren vandaag. Het leed dat haar is aangedaan had niet mogen gebeuren. Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg...Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!
Ik wens de familie van het gedode meisje dan ook veel sterkte toe
quote:Op maandag 28 maart 2005 03:34 schreef Refragmental het volgende:
De reactie van de "dader" is begrijpelijk. En nee, die vrouw verdient niet de doodstraf, maar die man verdient ook absoluut geen straf. Die 2 agressievelingen willen heus niet alleen maar "praten", ze waren nota bene al die auto aan et slopen. Hij wilde gewoon zichzelf redden, anders was ie slachtoffer geweest van zinloos geweld. Toevallig zit die persoon dan in een auto, en tja, dan geef je gas. Dat er dan iemand voor de auto springt of staat is bijzaak, je probeert namelijk te vluchten.
Iedereen die zegt dat ie gewoon was blijven staan met zijn of haar auto is gewoonweg een leugenaar. Iedereen die zegt dat ie meteen was gestopt na de aanrijding (om de vrouw te helpen of om te wachten op de politie) liegt al helemaal. Want 1 ding weet ik wel zeker, "Johnny de vriend" zal daar niet aardig mee staan helpen of wachten, maar die slaat je ter plekke dood uit woede en wraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |