abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 00:28:40 #1
3767 Herald
Come get some
pi_25796102
omdat Vrouw doodgereden na ruzie op slot zit hier poging 2

Vrouw doodgereden na verkeersruzie

HONSELERSDIJK Een 20-jarige vrouw is
vanmiddag in Honselersdijk doodgereden
door een automobilist na een ruzie over
zijn rijgedrag.De chauffeur reed door
en is nog voortvluchtig.

De vrouw en haar vriend ergerden zich
aan het rijgedrag van de man,en reden
hem om die reden klem.Ze stapten uit en
bij de ruzie die ontstond gaf de vrouw
een schop tegen de auto.De man gaf gas
en overreed haar.Enkele uren na het
incident overleed ze.

De politie beschikt alleen over de
verklaring van de vriend van het
slachtoffer,en zoekt getuigen van het
incident in Zuid-Holland.

Niet meteen roepen dat ze haar verdiende loon kreeg, maar een inhoudelijke discussie, bijvoorbeeld over de motieven van de moordenaar van deze onbegrepen vrouw die nog in de bloei van haar leven stond. vergeet je post ook niet af te sluiten met "ik wens de familie veel sterkte toe "

Ik ben van mening dat Nederland een kleurrijk persoon is verloren vandaag. Het leed dat haar is aangedaan had niet mogen gebeuren. Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg... Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!

Ik wens de familie van het gedode meisje dan ook veel sterkte toe

[ Bericht 26% gewijzigd door NorthernStar op 28-03-2005 02:17:26 ]
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25796173
Waarom is ie op slot Mijn topic, wat doe je

Maar goed, op zich geef ik een goed discussiepunt in het topic, waar in godsnaam die agressie vandaan komt in het verkeer? Mannen in pakken zijn bv. ineens asociale boeren, iedereen waant zich een bad-boy/girl eenmaal in de auto gestapt....

Raar fenomeen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25796174
Sja, dat klemrijden is ook niet zo bijdehand he. Genoeg mafkezen op de weg, maar die kan je maar beter gewoon uit de weg gaan imo. Bij een hoop mensen gaat er een knopje om als ze achter het stuur kruipen, ze móeten inhalen, ze móeten vooraan rijden, ze móeten hard rijden.

Best wel treurig.
pi_25796393
Iemand klemrijden over vervolgens diens voertuig te vernielen geeft wel een enige indicatie van het karakter van de betreffende perso(o)n(en). Dat de bestuurder er dan vandoor gaat is niet zo gek, twee van die gestoorde flippo's voor/naast je auto. Dat de vrouw om het leven is gekomen is betreurenswaardig, het is een kwestie van afwachten voordat uitgesloten kan worden of er opzet in het spel was of niet. Maar medelijden kan ik er niet mee hebben, ongeacht de uitkomst.
pi_25796864
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:40 schreef boebiedoe het volgende:
Iemand klemrijden over vervolgens diens voertuig te vernielen geeft wel een enige indicatie van het karakter van de betreffende perso(o)n(en). Dat de bestuurder er dan vandoor gaat is niet zo gek, twee van die gestoorde flippo's voor/naast je auto. Dat de vrouw om het leven is gekomen is betreurenswaardig, het is een kwestie van afwachten voordat uitgesloten kan worden of er opzet in het spel was of niet. Maar medelijden kan ik er niet mee hebben, ongeacht de uitkomst.
Het zou niet voor het eerst zijn dat er iemand beschoten wordt, omdat zijn of haar rijgedrag niet wordt getolereerd. En dan nu, klemgereden worden, twee mensen stappen uit, vrouw schopt tegen je auto.
Ik zou er toch ook graag vandoor gaan! Genoeg mafketels in het verkeer!
Wartaal.
pi_25797090
jey is de fout van rechts nederland. deze pim fortuyn stemmer koos eieren voor zijn geld ipv van die hoge tandarts rekening.

familie van de dader sterkte toegewenst

hoe lang zal het duren voordat dit weer gesloten word.

ik heb nog een neef die triangel in een band speelt, kan die ook moderator worden hiero
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25797205
Op nu.nl: "Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten."

Juist ja... praten.

God, wat zal die gozer spijt hebben dat hij die chauffeur heeft klemgereden, zeg.
Stel je voor hoe gelukkig hij nog had kunnen worden met zijn kamperinnetje. Aaahhhh.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:18:29 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25797405
Tja, als je denkt dat je benen harder zijn dan een auto dan ben je een klein beetje dom.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_25797537
Er zijn geen getuigen begreep ik?

Wat een ideale manier om van je asociale vriendin af te komen dan. Je hoeft haar alleen maar te overrijden en vervolgens een mooi verhaal erbij te verzinnen
Big dick.
pi_25797577
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef HassieBassie het volgende:
Er zijn geen getuigen begreep ik?

Wat een ideale manier om van je asociale vriendin af te komen dan. Je hoeft haar alleen maar te overrijden en vervolgens een mooi verhaal erbij te verzinnen
Heeft ie al de filmrechten verkocht? Kan hij ook nog wat eraan verdienen.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:40:34 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25797901
Het is altijd erg als een jong leven eindigt. Altijd.

Maargoed, always look on the bright side of life. Als dit soort dingen vaak genoeg gebeuren dan leert asovolk dat mensen lastigvallen niet volledig zonder risico is en misschien maakt dat nederland wat veiliger. Mensen doen tegenwoordig ook vaak genoeg dingen die ze anders niet zouden doen enkel en alleen omdat ze zich onkwetsbaar voelen.
Vampire Romance O+
  maandag 28 maart 2005 @ 01:55:33 #12
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25798180
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:31 schreef Modus het volgende:
Sja, dat klemrijden is ook niet zo bijdehand he. Genoeg mafkezen op de weg, maar die kan je maar beter gewoon uit de weg gaan imo. Bij een hoop mensen gaat er een knopje om als ze achter het stuur kruipen, ze móeten inhalen, ze móeten vooraan rijden, ze móeten hard rijden.

Best wel treurig.
Dat komt omdat autorijden hier in Nederland gewoon vreselijk frustrerend is, met al die klote drempels, versmallingen, 30- en 60-kilometerzone's, flitskassa's, maar voornamelijk mensen die overal te langzaam rijden, treuzelen, denken dat ze alleen zijn op de weg of dat verder niemand haast heeft enzovoort.
NL is gewoon een ONGELOVELIJK kutland voor een gemiddelde automobilist.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 28 maart 2005 @ 02:12:47 #13
3767 Herald
Come get some
pi_25798469
pfff is mijn provocerende TT aangepast zeg
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 02:23:30 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25798600
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:12 schreef Herald het volgende:
pfff is mijn provocerende TT aangepast zeg
Onder meer.

Vreemd verhaal trouwens. Iemand klemrijden vanwege zijn 'rijgedrag'. Dat is imo net zoiets als iemand een een klap geven omdat hij te luid praat is tijdens een stille tocht tegen zinloos geweld. Mjah verder weinig over te zeggen. Je weet niet of het een geschrokken en doodsbange boekhouder was die in paniek de gas indrukte of een associale tokkie die haar gericht heeft aangereden.
pi_25798879
Vreemd idd dat het vorige topic op slot ging. Vroegâh in mijn brommerjaren reed ik er toch wel eens in de week over die Middelbroekweg heen.
even de 2 bronnen die ik heb
quote:
Dode door ergernis over rijgedrag

HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed. Aan het begin van de avond overleed zij.
Bron: Telegraaf
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=300779&c=400&a=2005-03-27-binnenland.811331785b47596003141747520b0041
overigens 3 maal tzelfde bericht...
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:35 -
Telegraaf
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:08 -
Planet Internet
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:06 -
Utrechts Nieuwsblad
-----

Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk buitensporige tegenreactie, is inhalen niet genoeg?
-
pi_25799122
De reactie van de "dader" is begrijpelijk. En nee, die vrouw verdient niet de doodstraf, maar die man verdient ook absoluut geen straf. Die 2 agressievelingen willen heus niet alleen maar "praten", ze waren nota bene al die auto aan et slopen. Hij wilde gewoon zichzelf redden, anders was ie slachtoffer geweest van zinloos geweld. Toevallig zit die persoon dan in een auto, en tja, dan geef je gas. Dat er dan iemand voor de auto springt of staat is bijzaak, je probeert namelijk te vluchten.

Iedereen die zegt dat ie gewoon was blijven staan met zijn of haar auto is gewoonweg een leugenaar. Iedereen die zegt dat ie meteen was gestopt na de aanrijding (om de vrouw te helpen of om te wachten op de politie) liegt al helemaal. Want 1 ding weet ik wel zeker, "Johnny de vriend" zal daar niet aardig mee staan helpen of wachten, maar die slaat je ter plekke dood uit woede en wraak.

[ Bericht 9% gewijzigd door NorthernStar op 28-03-2005 04:09:09 (hou je even in) ]
  maandag 28 maart 2005 @ 03:36:40 #17
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25799139
Haha kamperbitch zeker..als een histerisch wijf me klem rijdt en schopt tegen mijn auto geef ik ook gas. Als ze van het Hilton springt kun je toch ook de architect niet de schuld geven??
pi_25799183
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef Herald het volgende:

Niet meteen roepen dat ze haar verdiende loon kreeg, maar een inhoudelijke discussie, bijvoorbeeld over de motieven van de moordenaar van deze onbegrepen vrouw die nog in de bloei van haar leven stond. vergeet je post ook niet af te sluiten met "ik wens de familie veel sterkte toe "

Ik ben van mening dat Nederland een kleurrijk persoon is verloren vandaag. Het leed dat haar is aangedaan had niet mogen gebeuren. Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg... Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!

Ik wens de familie van het gedode meisje dan ook veel sterkte toe
Inderdaad wat een kleurrijke topics...

Het valt nimmer nooit goed te praten wanneer iemand een ander volgas doodrijdt, of het nu een tasjesdief is of deze bestuurder in dit summiere verhaal. Gelukkig hebben we in Nederland een redelijk rechtssysteem waar je eigenlijk best op kunt vertrouwen.

goh...
  maandag 28 maart 2005 @ 03:56:19 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25799269
Je weet natuurlijk niet precies wat hier gebeurd is...

Maar om eerlijk te zijn: als je door een paar agressieve tokkies word klemgereden en een begint er tegen je auto te schoppen (hetgeen bewijst dat die mensen agressief zijn, niet goed bij hun hoofd en potentieel gevaarlijk) dan vind ik het een hele natuurlijke reactie om te proberen weg te rijden. Daarbij is die vrouw waarschijnlijk geraakt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 28 maart 2005 @ 09:22:12 #20
3542 Gia
User under construction
pi_25800089
Ik zou ook weggereden zijn.
  maandag 28 maart 2005 @ 09:31:40 #21
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25800122
Het zou me niet verbazen als betreffende vrouw in een 20 jaar oude Benz reed. Je bent iig niet helemaal in orde als je mensen gaat klemrijden en tegen de auto gaat schoppen e.d.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:45:27 #22
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25800538
"Ja die vent reed asociaal.... dus reden wij hem klem"

Ehm... ja, da's ubersociaal gedrag
  maandag 28 maart 2005 @ 10:47:24 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25800556
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:34 schreef Refragmental het volgende:
De reactie van de "dader" is begrijpelijk. En nee, die vrouw verdient niet de doodstraf, maar die man verdient ook absoluut geen straf. Die 2 agressievelingen willen heus niet alleen maar "praten", ze waren nota bene al die auto aan et slopen. Hij wilde gewoon zichzelf redden, anders was ie slachtoffer geweest van zinloos geweld. Toevallig zit die persoon dan in een auto, en tja, dan geef je gas. Dat er dan iemand voor de auto springt of staat is bijzaak, je probeert namelijk te vluchten.

Iedereen die zegt dat ie gewoon was blijven staan met zijn of haar auto is gewoonweg een leugenaar. Iedereen die zegt dat ie meteen was gestopt na de aanrijding (om de vrouw te helpen of om te wachten op de politie) liegt al helemaal. Want 1 ding weet ik wel zeker, "Johnny de vriend" zal daar niet aardig mee staan helpen of wachten, maar die slaat je ter plekke dood uit woede en wraak.
fok you ja!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 10:47:37 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25800562
Ik wens de familie veel sterkte toe
  maandag 28 maart 2005 @ 10:49:12 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25800588
Waarom heeft die man die haar heeft aangereden zich nog niet bij de politie aangegeven?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')