bronquote:De vrouw en haar vriend ergerden zich aanhet rijgedrag van een andere automobilist, en reden hem om deze reden klem. Ze stapten uit en bij de ruzie die ontstond gaf de vrouw een schop tegen de auto van de automobilist.
De man gaf vervolgens gas, en later op de avond is de vrouw overleden. De automobilist is nog voortvluchtig...
hoe weet jij dat het om een honda gaatquote:Op zondag 27 maart 2005 20:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Al die kutwestlanders ook
ontopic: Het was idd een stomme actie om diegene klem te rijden en ook nog tegen de auto aan te schoppen. Ik denk dat de persoon van de Honda ook dacht van snel wegrijden voordat hier wat gaat gebeuren en is de vrouw per ongeluk onder 1 van de banden gekomen..... tenminste hoop eigenlijk dat het zo is en niet dat de honda bestuurder opzettelijk gas heb gegeven en haar gewoon heb platgereden....
Ze wilden met de chauffeur praten over zijn rijgedrag...quote:HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.
De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg. Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed.
Aanvankelijk leek de vrouw gebroken benen te hebben, maar haar verwondingen bleken ernstiger. Aan het begin van de avond overleed zij.
De chauffeur is nog voortvluchtig. De politie zoekt dan ook getuigen van het ongeluk. Zij heeft tot nu toe alleen de verklaring van de vriend van het slachtoffer.
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Geen greintje medelijden mee.
Grote kans inderdaad. Tja, wat doe je als er een gek wijf en 'n dolle vriend je hebben klemgereden en tegen je auto aan schoppen? Dan stap je niet uit om even in discussie met ze te gaan....quote:Op zondag 27 maart 2005 20:36 schreef Bayswater het volgende:
En dit verhaal is waarschijnlijk slechts de milde versie van haar vriend.
Ik had haar harses tussen mijn deur getrokken en dan 3 keer dichtgeslagenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef Prego het volgende:
zoiets lok je uit...
lullig dat het uiteindelijk zo eindigd.
om eerlijk te zijn: ik had dat wijf minstens op haar smoel geslagen als ze tegen mijn auto had geschopt
Als ze de "dader" al vinden.quote:
Lijkt wel op een paniekactie van de chauffeur als ik het zo lees:quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe politiek correct is het artikel van nu.nl:
[..]
Ze wilden met de chauffeur praten over zijn rijgedrag...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |