abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25787872
quote:
De vrouw en haar vriend ergerden zich aanhet rijgedrag van een andere automobilist, en reden hem om deze reden klem. Ze stapten uit en bij de ruzie die ontstond gaf de vrouw een schop tegen de auto van de automobilist.

De man gaf vervolgens gas, en later op de avond is de vrouw overleden. De automobilist is nog voortvluchtig...
bron

Oké niet verdiende loon, absoluut niet. Maar wat zijn dat voor domme acties? Iemand klem rijden om zijn rijgedrag

[ Bericht 1% gewijzigd door mcintosh op 28-03-2005 00:55:48 ]
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25787993
Ik heb het hele bericht gelezen en ik moet zeggen dat het een erg domme actie is van die 20-jarige vrouw.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25788014
Germaine C. wanabee ?
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25788093
Ik erger me ook weleens de pleuris aan medeweggebruikers, en zij zich vast ook wel aan mij. Maar om nu iemand klem te rijden, vervolgens z'n auto te molesteren.....!

Ik bedoel waar gaat het helemaal over?? Als je er over nadenkt is het ongelofelijk dat verkeerssituaties zoveel agressie teweeg kunnen brengen... waar zou dat vandaan komen?
  zondag 27 maart 2005 @ 20:14:15 #5
3767 Herald
Come get some
pi_25788114
afkomst?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 27 maart 2005 @ 20:15:39 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25788153
Als iemand mij klem gaat rijden en dan ook nog het lef heeft om mijn auto te molesteren, zit er een dikke kans in dat als diegene voor mijn auto staat ik gas geef .

Ik ga voor de darwin award!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_25788211
Ja ik vind het inderdaad ook niet gek om het gas in te drukken en weg te rijden, dit zal die automobilist vast niet gewild hebben.

Eigenlijk is dat nog het meest frustrerende vind ik eigenlijk. Die automobilist is in een situatie gemanouvreerd door 2 debielen met een kort lontje, en nu is HIJ degene die zo in de bak moet zitten...

Er is natuurlijk nog een kant aan het verhaal, maar ik vind het eigenlijk wel zuur voor de dader...
  zondag 27 maart 2005 @ 20:18:15 #8
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_25788230
Al die kutwestlanders ook

ontopic: Het was idd een stomme actie om diegene klem te rijden en ook nog tegen de auto aan te schoppen. Ik denk dat de persoon van de Honda ook dacht van snel wegrijden voordat hier wat gaat gebeuren en is de vrouw per ongeluk onder 1 van de banden gekomen..... tenminste hoop eigenlijk dat het zo is en niet dat de honda bestuurder opzettelijk gas heb gegeven en haar gewoon heb platgereden....
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  zondag 27 maart 2005 @ 20:27:39 #9
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25788529
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Al die kutwestlanders ook

ontopic: Het was idd een stomme actie om diegene klem te rijden en ook nog tegen de auto aan te schoppen. Ik denk dat de persoon van de Honda ook dacht van snel wegrijden voordat hier wat gaat gebeuren en is de vrouw per ongeluk onder 1 van de banden gekomen..... tenminste hoop eigenlijk dat het zo is en niet dat de honda bestuurder opzettelijk gas heb gegeven en haar gewoon heb platgereden....
hoe weet jij dat het om een honda gaat (op nu en teletekst kan ik er niks over zien)
naja. ik zou echt niet weten waarom dit zo uit de hand gelopen is. als ik iedereen zou klem rijden die niet goed reed dan ging ik wel met het openbaar vervoer
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25788676
Geen greintje medelijden mee.
pi_25788746
Hoe politiek correct is het artikel van nu.nl:
quote:
HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.

De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg. Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed.

Aanvankelijk leek de vrouw gebroken benen te hebben, maar haar verwondingen bleken ernstiger. Aan het begin van de avond overleed zij.

De chauffeur is nog voortvluchtig. De politie zoekt dan ook getuigen van het ongeluk. Zij heeft tot nu toe alleen de verklaring van de vriend van het slachtoffer.
Ze wilden met de chauffeur praten over zijn rijgedrag...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25788768
Zelfs niet achter het stuur zijn ze gevaarlijk.
  zondag 27 maart 2005 @ 20:36:26 #13
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25788798
En dit verhaal is waarschijnlijk slechts de milde versie van haar vriend.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 27 maart 2005 @ 20:37:24 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25788830
moet je maar niet een ruzie uitlokken en voor een auto gaan staan
geen melij
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25788931
Eigen schuld en
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
Geen greintje medelijden mee.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_25789012
IIg, wel spijtig voor de dame (was misschien wel ) maar ze blijft een domme koe.
  zondag 27 maart 2005 @ 20:44:17 #17
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_25789040
Je zult 't als vriend zien gebeuren ...
pi_25789050
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:36 schreef Bayswater het volgende:
En dit verhaal is waarschijnlijk slechts de milde versie van haar vriend.
Grote kans inderdaad. Tja, wat doe je als er een gek wijf en 'n dolle vriend je hebben klemgereden en tegen je auto aan schoppen? Dan stap je niet uit om even in discussie met ze te gaan....
pi_25789053
Maar dur vriend is nu ook de swans? Klemrijden lijkt me ook niet lief.
pi_25789117
Ik hoop op vrijspraak
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25789157
wat alweer
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25789221
zoiets lok je uit...
lullig dat het uiteindelijk zo eindigd.
om eerlijk te zijn: ik had dat wijf minstens op haar smoel geslagen als ze tegen mijn auto had geschopt
  zondag 27 maart 2005 @ 20:51:20 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25789268
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef Prego het volgende:
zoiets lok je uit...
lullig dat het uiteindelijk zo eindigd.
om eerlijk te zijn: ik had dat wijf minstens op haar smoel geslagen als ze tegen mijn auto had geschopt
Ik had haar harses tussen mijn deur getrokken en dan 3 keer dichtgeslagen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_25789271
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op vrijspraak
Als ze de "dader" al vinden.
  zondag 27 maart 2005 @ 20:51:23 #25
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25789272
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe politiek correct is het artikel van nu.nl:
[..]

Ze wilden met de chauffeur praten over zijn rijgedrag...
Lijkt wel op een paniekactie van de chauffeur als ik het zo lees:

- hij word klem gereden
- stapt een vrouw boos op hem af
- praat met hem (scheld?)
- schopt tegen de auto
- chauffeur word bang er rijd weg over de vrouw heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')