abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 00:28:40 #1
3767 Herald
Come get some
pi_25796102
omdat Vrouw doodgereden na ruzie op slot zit hier poging 2

Vrouw doodgereden na verkeersruzie

HONSELERSDIJK Een 20-jarige vrouw is
vanmiddag in Honselersdijk doodgereden
door een automobilist na een ruzie over
zijn rijgedrag.De chauffeur reed door
en is nog voortvluchtig.

De vrouw en haar vriend ergerden zich
aan het rijgedrag van de man,en reden
hem om die reden klem.Ze stapten uit en
bij de ruzie die ontstond gaf de vrouw
een schop tegen de auto.De man gaf gas
en overreed haar.Enkele uren na het
incident overleed ze.

De politie beschikt alleen over de
verklaring van de vriend van het
slachtoffer,en zoekt getuigen van het
incident in Zuid-Holland.

Niet meteen roepen dat ze haar verdiende loon kreeg, maar een inhoudelijke discussie, bijvoorbeeld over de motieven van de moordenaar van deze onbegrepen vrouw die nog in de bloei van haar leven stond. vergeet je post ook niet af te sluiten met "ik wens de familie veel sterkte toe "

Ik ben van mening dat Nederland een kleurrijk persoon is verloren vandaag. Het leed dat haar is aangedaan had niet mogen gebeuren. Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg... Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!

Ik wens de familie van het gedode meisje dan ook veel sterkte toe

[ Bericht 26% gewijzigd door NorthernStar op 28-03-2005 02:17:26 ]
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25796173
Waarom is ie op slot Mijn topic, wat doe je

Maar goed, op zich geef ik een goed discussiepunt in het topic, waar in godsnaam die agressie vandaan komt in het verkeer? Mannen in pakken zijn bv. ineens asociale boeren, iedereen waant zich een bad-boy/girl eenmaal in de auto gestapt....

Raar fenomeen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25796174
Sja, dat klemrijden is ook niet zo bijdehand he. Genoeg mafkezen op de weg, maar die kan je maar beter gewoon uit de weg gaan imo. Bij een hoop mensen gaat er een knopje om als ze achter het stuur kruipen, ze móeten inhalen, ze móeten vooraan rijden, ze móeten hard rijden.

Best wel treurig.
pi_25796393
Iemand klemrijden over vervolgens diens voertuig te vernielen geeft wel een enige indicatie van het karakter van de betreffende perso(o)n(en). Dat de bestuurder er dan vandoor gaat is niet zo gek, twee van die gestoorde flippo's voor/naast je auto. Dat de vrouw om het leven is gekomen is betreurenswaardig, het is een kwestie van afwachten voordat uitgesloten kan worden of er opzet in het spel was of niet. Maar medelijden kan ik er niet mee hebben, ongeacht de uitkomst.
pi_25796864
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:40 schreef boebiedoe het volgende:
Iemand klemrijden over vervolgens diens voertuig te vernielen geeft wel een enige indicatie van het karakter van de betreffende perso(o)n(en). Dat de bestuurder er dan vandoor gaat is niet zo gek, twee van die gestoorde flippo's voor/naast je auto. Dat de vrouw om het leven is gekomen is betreurenswaardig, het is een kwestie van afwachten voordat uitgesloten kan worden of er opzet in het spel was of niet. Maar medelijden kan ik er niet mee hebben, ongeacht de uitkomst.
Het zou niet voor het eerst zijn dat er iemand beschoten wordt, omdat zijn of haar rijgedrag niet wordt getolereerd. En dan nu, klemgereden worden, twee mensen stappen uit, vrouw schopt tegen je auto.
Ik zou er toch ook graag vandoor gaan! Genoeg mafketels in het verkeer!
Wartaal.
pi_25797090
jey is de fout van rechts nederland. deze pim fortuyn stemmer koos eieren voor zijn geld ipv van die hoge tandarts rekening.

familie van de dader sterkte toegewenst

hoe lang zal het duren voordat dit weer gesloten word.

ik heb nog een neef die triangel in een band speelt, kan die ook moderator worden hiero
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25797205
Op nu.nl: "Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten."

Juist ja... praten.

God, wat zal die gozer spijt hebben dat hij die chauffeur heeft klemgereden, zeg.
Stel je voor hoe gelukkig hij nog had kunnen worden met zijn kamperinnetje. Aaahhhh.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:18:29 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25797405
Tja, als je denkt dat je benen harder zijn dan een auto dan ben je een klein beetje dom.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_25797537
Er zijn geen getuigen begreep ik?

Wat een ideale manier om van je asociale vriendin af te komen dan. Je hoeft haar alleen maar te overrijden en vervolgens een mooi verhaal erbij te verzinnen
Big dick.
pi_25797577
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef HassieBassie het volgende:

Wat een ideale manier om van je asociale vriendin af te komen dan. Je hoeft haar alleen maar te overrijden en vervolgens een mooi verhaal erbij te verzinnen
Heeft ie al de filmrechten verkocht? Kan hij ook nog wat eraan verdienen.
  maandag 28 maart 2005 @ 01:40:34 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25797901
Het is altijd erg als een jong leven eindigt. Altijd.

Maargoed, always look on the bright side of life. Als dit soort dingen vaak genoeg gebeuren dan leert asovolk dat mensen lastigvallen niet volledig zonder risico is en misschien maakt dat nederland wat veiliger. Mensen doen tegenwoordig ook vaak genoeg dingen die ze anders niet zouden doen enkel en alleen omdat ze zich onkwetsbaar voelen.
Vampire Romance O+
  maandag 28 maart 2005 @ 01:55:33 #12
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25798180
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:31 schreef Modus het volgende:
Sja, dat klemrijden is ook niet zo bijdehand he. Genoeg mafkezen op de weg, maar die kan je maar beter gewoon uit de weg gaan imo. Bij een hoop mensen gaat er een knopje om als ze achter het stuur kruipen, ze móeten inhalen, ze móeten vooraan rijden, ze móeten hard rijden.

Best wel treurig.
Dat komt omdat autorijden hier in Nederland gewoon vreselijk frustrerend is, met al die klote drempels, versmallingen, 30- en 60-kilometerzone's, flitskassa's, maar voornamelijk mensen die overal te langzaam rijden, treuzelen, denken dat ze alleen zijn op de weg of dat verder niemand haast heeft enzovoort.
NL is gewoon een ONGELOVELIJK kutland voor een gemiddelde automobilist.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 28 maart 2005 @ 02:12:47 #13
3767 Herald
Come get some
pi_25798469
pfff is mijn provocerende TT aangepast zeg
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 02:23:30 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25798600
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:12 schreef Herald het volgende:
pfff is mijn provocerende TT aangepast zeg
Onder meer.

Vreemd verhaal trouwens. Iemand klemrijden vanwege zijn 'rijgedrag'. Dat is imo net zoiets als iemand een een klap geven omdat hij te luid praat is tijdens een stille tocht tegen zinloos geweld. Mjah verder weinig over te zeggen. Je weet niet of het een geschrokken en doodsbange boekhouder was die in paniek de gas indrukte of een associale tokkie die haar gericht heeft aangereden.
pi_25798879
Vreemd idd dat het vorige topic op slot ging. Vroegâh in mijn brommerjaren reed ik er toch wel eens in de week over die Middelbroekweg heen.
even de 2 bronnen die ik heb
quote:
Dode door ergernis over rijgedrag

HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed. Aan het begin van de avond overleed zij.
Bron: Telegraaf
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=300779&c=400&a=2005-03-27-binnenland.811331785b47596003141747520b0041
overigens 3 maal tzelfde bericht...
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:35 -
Telegraaf
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:08 -
Planet Internet
Dode door ergernis over rijgedrag - 20:06 -
Utrechts Nieuwsblad
-----

Ik vind het eerlijk gezegd een behoorlijk buitensporige tegenreactie, is inhalen niet genoeg?
-
pi_25799122
De reactie van de "dader" is begrijpelijk. En nee, die vrouw verdient niet de doodstraf, maar die man verdient ook absoluut geen straf. Die 2 agressievelingen willen heus niet alleen maar "praten", ze waren nota bene al die auto aan et slopen. Hij wilde gewoon zichzelf redden, anders was ie slachtoffer geweest van zinloos geweld. Toevallig zit die persoon dan in een auto, en tja, dan geef je gas. Dat er dan iemand voor de auto springt of staat is bijzaak, je probeert namelijk te vluchten.

Iedereen die zegt dat ie gewoon was blijven staan met zijn of haar auto is gewoonweg een leugenaar. Iedereen die zegt dat ie meteen was gestopt na de aanrijding (om de vrouw te helpen of om te wachten op de politie) liegt al helemaal. Want 1 ding weet ik wel zeker, "Johnny de vriend" zal daar niet aardig mee staan helpen of wachten, maar die slaat je ter plekke dood uit woede en wraak.

[ Bericht 9% gewijzigd door NorthernStar op 28-03-2005 04:09:09 (hou je even in) ]
  maandag 28 maart 2005 @ 03:36:40 #17
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25799139
Haha kamperbitch zeker..als een histerisch wijf me klem rijdt en schopt tegen mijn auto geef ik ook gas. Als ze van het Hilton springt kun je toch ook de architect niet de schuld geven??
pi_25799183
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef Herald het volgende:

Niet meteen roepen dat ze haar verdiende loon kreeg, maar een inhoudelijke discussie, bijvoorbeeld over de motieven van de moordenaar van deze onbegrepen vrouw die nog in de bloei van haar leven stond. vergeet je post ook niet af te sluiten met "ik wens de familie veel sterkte toe "

Ik ben van mening dat Nederland een kleurrijk persoon is verloren vandaag. Het leed dat haar is aangedaan had niet mogen gebeuren. Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg... Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!

Ik wens de familie van het gedode meisje dan ook veel sterkte toe
Inderdaad wat een kleurrijke topics...

Het valt nimmer nooit goed te praten wanneer iemand een ander volgas doodrijdt, of het nu een tasjesdief is of deze bestuurder in dit summiere verhaal. Gelukkig hebben we in Nederland een redelijk rechtssysteem waar je eigenlijk best op kunt vertrouwen.

goh...
  maandag 28 maart 2005 @ 03:56:19 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25799269
Je weet natuurlijk niet precies wat hier gebeurd is...

Maar om eerlijk te zijn: als je door een paar agressieve tokkies word klemgereden en een begint er tegen je auto te schoppen (hetgeen bewijst dat die mensen agressief zijn, niet goed bij hun hoofd en potentieel gevaarlijk) dan vind ik het een hele natuurlijke reactie om te proberen weg te rijden. Daarbij is die vrouw waarschijnlijk geraakt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 28 maart 2005 @ 09:22:12 #20
3542 Gia
User under construction
pi_25800089
Ik zou ook weggereden zijn.
  maandag 28 maart 2005 @ 09:31:40 #21
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25800122
Het zou me niet verbazen als betreffende vrouw in een 20 jaar oude Benz reed. Je bent iig niet helemaal in orde als je mensen gaat klemrijden en tegen de auto gaat schoppen e.d.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:45:27 #22
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25800538
"Ja die vent reed asociaal.... dus reden wij hem klem"

Ehm... ja, da's ubersociaal gedrag
  maandag 28 maart 2005 @ 10:47:24 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25800556
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:34 schreef Refragmental het volgende:
De reactie van de "dader" is begrijpelijk. En nee, die vrouw verdient niet de doodstraf, maar die man verdient ook absoluut geen straf. Die 2 agressievelingen willen heus niet alleen maar "praten", ze waren nota bene al die auto aan et slopen. Hij wilde gewoon zichzelf redden, anders was ie slachtoffer geweest van zinloos geweld. Toevallig zit die persoon dan in een auto, en tja, dan geef je gas. Dat er dan iemand voor de auto springt of staat is bijzaak, je probeert namelijk te vluchten.

Iedereen die zegt dat ie gewoon was blijven staan met zijn of haar auto is gewoonweg een leugenaar. Iedereen die zegt dat ie meteen was gestopt na de aanrijding (om de vrouw te helpen of om te wachten op de politie) liegt al helemaal. Want 1 ding weet ik wel zeker, "Johnny de vriend" zal daar niet aardig mee staan helpen of wachten, maar die slaat je ter plekke dood uit woede en wraak.
fok you ja!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 10:47:37 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25800562
Ik wens de familie veel sterkte toe
  maandag 28 maart 2005 @ 10:49:12 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25800588
Waarom heeft die man die haar heeft aangereden zich nog niet bij de politie aangegeven?
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 10:50:07 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25800597
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Waarom heeft die man die haar heeft aangereden zich nog niet bij de politie aangegeven?
Hij moet eerst door de wasstraat
pi_25800602
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat komt omdat autorijden hier in Nederland gewoon vreselijk frustrerend is, met al die klote drempels, versmallingen, 30- en 60-kilometerzone's, flitskassa's, maar voornamelijk mensen die overal te langzaam rijden, treuzelen, denken dat ze alleen zijn op de weg of dat verder niemand haast heeft enzovoort.
Spreek voor jezelf. Je kunt ook gewoon rekening houden met de door jou genoemde factoren. En haast hebben heb je ook helemaal zelf in de hand. Die dingen kunnen en mogen nooit een excuus zijn voor aso rijgedrag.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:51:50 #28
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25800630
Als je haast hebt, moet je eerder van huis gaan...
pi_25800642
Deze week in Hart van Nederland & Nova zal de vriend van deze lieve vrouw zijn verhaal doen over zijn lieve vrouw en de harteloze wegpiraat cq moordenaar van zijn lieve vriendin.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 28 maart 2005 @ 10:56:41 #30
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_25800704
Lullig voor dat wijf, maar wees dan niet zo bijdehand om iemand klem te rijden en daarna tegen zijn auto te schoppen.

Niemand die het moet wagen om tegen mijn auto aan te trappen. Ik zal je niet doodrijden, maar zonder kleerscheuren kom je er niet vanaf.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:57:07 #31
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25800745
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:55 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Jij slaat de spijker op zijn kop. Ik dacht ook zo, tot ik een paar jaar geleden door te hard rijden een aanrijding had waarbij mijn auto total-loss was. Een maandje fietsen omdat mijn nieuwe auto nog op de boot stond heeft mij doen beseffen dat vijf minuten meer rijden omdat er iemand 30 voor je rijd beter is dan het hele eind fietsen waarbij 30 de maximale snelheid is
Gewoon rustig rijden, bespaart ook nog brandstof, banden en remmen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25801187
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:56 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lullig voor dat wijf, maar wees dan niet zo bijdehand om iemand klem te rijden en daarna tegen zijn auto te schoppen.

Niemand die het moet wagen om tegen mijn auto aan te trappen. Ik zal je niet doodrijden, maar zonder kleerscheuren kom je er niet vanaf.
Ik hoop dat die vriend zich nu ook schuldig voelt aan de dood van die meid, want ik neem even aan dat hij heeft ingehaald en klemgereden. Ik praat die andere doodrijder niet goed, hopelijk pakken ze die snel op. Maar ze zoeken het zelf op en hier zie je wat er kan gebeuren als je de verkeerde treft,....
pi_25801509
Misschien was die gozer wel geschokken en had haar per ongeluk neergereden.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:47:15 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25801686
Ik kan me hier wel wat bij voorstellen, het is mij ook 'ns gebeurt dat ik een auto niet zag en vrolijk voor hem de rotonde opreed. ( hij moet er met een rotgang opgestoven zijn want ik heb wel gekeken en zag niks vóór de rotonde staan om erop te rijden) Die vent was zo kwaad dat ie toeterend probeerde mij van de weg te rijden. Ik ben gauw een zijstraat ingeschoten en die engerd kwijtgeraakt.
Sommige mensen jagen je de stuipen op het lijf met hun aggressieve gedrag
Ik kan me dus best voorstellen dat deze man gewoon als een haas ervan door wilde en die vrouw stond gewoon op de verkeerde plek. Misschien sprong ze wel voor zijn auto om wegrijden te voorkomen, en toen kon hij haar niet meer ontwijken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25801752
Een meisje van 20 dat zomaar even iemand klem rijdt?

Ze had in elk geval talent dan. Of zat haar vriend achter het stuur?
pi_25801833
Wanneer is de stille tocht? Met familie en vrienden die verklaren dat het toch zo'n lieve meid was, die geen vlieg kwaad deed.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:11:57 #38
111260 Charmian
a little joy
pi_25802232
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:23 schreef HassieBassie het volgende:

Gek genoeg kwam die gedachte ook bij me op. Ik geloof hier in ieder geval niet zo in een 'hit and run' eerder in 'ik schijt 10 kleuren dus ik ga ervandoor'.
Lekker onderzoek in het ziekenhuis geweest trouwens, ze dachten eerst dat ze alleen gebroken benen had maar het bleek toch ernstiger te zijn (aldus rtlteletekst).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 28 maart 2005 @ 13:21:36 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25803894
Ach, jammer voor d'r. Moet je ook niet doen: mensen klemrijden en vervolgens voor de auto gaan staan. Zeker gemist in d'r opvoeding ofzo.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 28 maart 2005 @ 13:45:31 #40
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25804552
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef Herald het volgende:
Had die bestuurder maar niet zo asociaal gereden, dan had deze lieve mevrouw nog lang en gelukkig kunnen leven met haar vriend. Wat dacht die vent wel niet toen ze hem klem reden? Kon hij het niet met woorden uitpraten, zijn situatie uitleggen over zijn rijgedrag. Kon hij niet gewoon accepteren dat tegen zijn wagen geschopt werd. Nee deze kille moordenaar reed gewoon over iemand heen! Dat ik in een land leef met dat soort mafkezen zeg... Ik hoop dat hij zijn straf niet ontloopt, nee niet de doodstraf natuurlijk, maar gewoon 5 jaar zonder rijbewijs ofzo, dat zal 'm leren!
Jij doet hier een aanname, nl. dat de 'dader' asociaal rijgedrag vertoonde. In de berichtgeving staat echter alleen dat het slachtoffer en haar vriend zich ergerden aan het rijgedrag van de betreffende persoon. Gezien hun reactie daarop - het klemrijden - zou de waarheid wel eens andersom kunnen zijn. Verder kan ik me heel goed voorstellen dat de 'dader' zich bedreigd voelde en daarom probeerde te vluchten. Uit de feiten kun je in ieder geval niet opmaken wat er zich precies heeft afgespeeld, alleen dat beide partijen fouten hebben gemaakt.
pi_25804848
uit betrouwbare bron via MSN:

"ja daarom maar ja je hoeft niet over iemand heen te rijde maar zij heet egt niet normaal egdaan tegen diegene .. ze is ook altijd aan het vechte op de kermis en zo en in de oikos..."
pi_25804890
Klinkt als een agressieve hysterische bitch die haar verdiende loon heeft gekregen.

Ik wens de familie van het gedode meisje veel sterkte toe
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25805059
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:11 schreef Charmian het volgende:

Lekker onderzoek in het ziekenhuis geweest trouwens, ze dachten eerst dat ze alleen gebroken benen had maar het bleek toch ernstiger te zijn (aldus rtlteletekst).
Inderdaad.

Medische misser?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:09:11 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25805131
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Inderdaad.

Medische misser?
Lijjkt me logischer dat het ambulancepersoneel ter plekke de aanvankelijke diagnose heeft gesteld. Of dat men bij het doorgeven/overnemen van de aanvankelijke diagnose slordig is geweest.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:09:32 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25805142
paupertuig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25805194
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:57 schreef jp84 het volgende:
uit betrouwbare bron via MSN:

"ja daarom maar ja je hoeft niet over iemand heen te rijde maar zij heet egt niet normaal egdaan tegen diegene .. ze is ook altijd aan het vechte op de kermis en zo en in de oikos..."
oikos, omg
-
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 14:17:38 #47
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25805356
Is al bekend of de doodrijder gepakt is of dat die zich heeft gemeld?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25805386
De mentaliteit van sommige mensen komt me echt de strot uit. Zoals reeds eerder gezegd is in dit topic, hoeft het nog niet eens zo te zijn dat die automobilist die haar doodgereden heeft, daadwerkelijk een asociale overtreding gemaakt heeft. Soms hoeft er bij een klein foutje dat je maakt, maar de vlam in de pan te slaan. Ik rijd nog niet zo heel erg lang auto, maar ik zag pas bij het verkeerslicht ook twee mensen naast hun auto staan en naar mekaar schelden. Gelukkig gingen ze verder toen het licht op groen sprong.
Misschien voelde deze automobilist zich daadwerkelijk bedreigd en probeerde dus snel weg te komen. Er zijn tenslotte geen getuigen.
pi_25805423
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Is al bekend of de doodrijder gepakt is of dat die zich heeft gemeld?
Hij zou wel gek zijn, eigenlijk.
pi_25805467
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hij zou wel gek zijn, eigenlijk.
Het vreemde is eigenlijk dat er niet wordt vermeld wat voor auto het was, of een deel van kenteken.
pi_25805481
Een bloedrode Honda toch?
pi_25805513
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:23 schreef DennisMoore het volgende:
Een bloedrode Honda toch?
Even serieus
pi_25805758
Okay, sorry, ik dacht dat het echt een grap was.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:06:39 #55
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25806425
quote:
Politie zoekt getuigen dodelijke aanrijding

Honselersdijk 28-03-2005 - Een rechercheteam van Politie Haaglanden is op zoek naar de bestuurder van een rode personenauto (vermoedelijk een Honda Civic) die op Eerste Paasdag, 27 maart rond 13.40 uur, een 20-jarige vrouw uit Wateringen op de Middel Broekweg in Honselersdijk heeft aangereden. Het slachtoffer is later aan haar verwondingen overleden. De politie zoekt contact met getuigen van deze aanrijding.

Het slachtoffer zat in de auto bij haar vriend, een 24-jarige man uit 's-Gravenzande. Zij reden vanuit Kwintsheul naar Honselersdijk. Voor hen reed de rode personenauto. De man en de vrouw ergerden zich aan het rijgedrag van de auto voor hen. De man zou langzaam rijden en remmen zonder reden e.d.
De 24-jarige haalde daarom de rode auto in en reed hem klem. Beiden stapten uit en liepen naar de rode wagen. Het slachtoffer schold de bestuurder uit en trapte, volgens getuigen, tegen de auto. De bestuurder van die auto gaf daarop gas en reed om de voor hem staande auto heen. Hierbij is hij over het slachtoffer gereden. Het is nog onduidelijk of deze bestuurder opzettelijk over het slachtoffer is gereden of dat hij snel weg wilde zijn vanwege het gedrag van de man en de vrouw.
De politie wil graag spreken met mensen die de aanrijding hebben gezien. Ook
wil de politie graag spreken met mensen die de beide auto’s kort daarvoor achter elkaar hebben zien rijden. Getuigen kunnen bellen met de politie via het nummer 0900 - 8844.

Bron: Persbericht Politie Haaglanden
  maandag 28 maart 2005 @ 15:08:53 #56
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25806493
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef NewOrder het volgende:

[..]
tja het begint er toch op te lijken dat die civic bestuurder bang was om flink verbouwt te worden en er toen vandoor is gegaan. ben benieuwd met wat voor volk we hier te maken hebben ...
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 15:09:26 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25806504
Tja, de man in de honda reed dus suf, maar had niets fout gedaan. Dit is een gevalletje opgefoktheid van een stel jeugdige rijders die zelf nul,nul rijervaring hebben. Lullig voor die griet, maar het was een domme aktie van haar en d'r vriendje.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:11:49 #58
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25806566
het kan ook zijn dat de civic bestuurder en de kerel achter hem een wedstrijdje deden en dat de civic sneller was. of dat de kerel achter hem zat te kleven en die civic lekker demonstratief op de rem ging trappen ....
pi_25806578
Het is natuurlijk bijzonder triest dat die vrouw overleden is. Daarentegen is het wél kwalijk dat mensen zich steeds asocialer en aggressiever gaan gedragen in het verkeer. Teveel mensen vragen om gelazer door hun dwaze houding.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_25806831
quote:
De man zou langzaam rijden en remmen zonder reden e.d.
Gevalletje asociaal bumperkleven van die 2 tokkies.
Kan er echt geen minuut van wakker liggen. Heb eerder het gevoel dat het gemiddelde IQ in nederland weer een beetje is gestegen.

Ben alleen wel benieuwd naar de stille tocht
pi_25807357
Waarschijnlijk reed de vriend samen met het viswijf in een Golf GTI, had ie een petje op, draaiden ze keiharde hardcore, en waren zeker de nederlandse taal niet erg machtig. Heb ik er medelijden mee? Absoluut niet! Ik zag zoiets van het weekend ook, de man waar het om ging had het gewaagd om voor koning CRX en koning GTI linksaf te slaan, dat was voor de "heren" een goede reden om verhaal te halen, dat wil zeggen handtastelijk te worden en te gaan schelden............. totdat net als ik een aantal mensen ook eens uitstapten, toen wisten de "helden" niet hoe snel ze weg moesten wezen. Ik braak op dat soort types, en kan er inderdaad geen moment van wakker liggen als ze zichzelf bijvoorbeeld om een boom heenvouwen. Ik hoop dat die man die over de teringbitch is heengereden nooit wordt gevonden, en dat klerewijf heeft gewoon gekregen wat ze zelf zocht. Een stille tocht voor zo'n etterbak? Ze doen hun best maar met zichzelf volkomen belachelijk te maken.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25807379
als ik klemgereden wordt en er stappen twee personen uit waarvan één even tegen je deur begint te trappen gaat dat gaspedaal ook tot de bodem in. Rammen dat tuig, en jammer als ze er toevallig tussen staan. Maar als ik over iemand heen zou rijden lijkt het me wel slim om je toch maar even te melden op het politiebureau.

Ik erger me in het verkeer ook vaak zat aan andere bestuurdern (60 rijden op een 80 weg, niet knipperen), maar dan ga ik ze echt niet klemrijden en uitstappen en even tegen de deur trappen. Gewoon toeteren, en desnoods even inhalen als ze te traag rijden.
pi_25807461
Normaal, rustig, beheerst reageren kan tegenwoordig kennelijk niet meer.
pi_25807564
over wie heb je het nu? die bestuurder van de civic of die twee mensen die uitstapten om verhaal te halen?
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 15:54:54 #65
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25807653
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de bestuurder van de Honda anders had kunnen doen?
De griet zal als eerste uit de auto gesprongen zijn om de man uit te schelden en zijn auto te vernielen, de vriend moest de handrem of zo er nog eerst opzetten om daarna ofwel zijn vriendin te kalmeren of de griet mee te helpen de man af te tuigen (more likely). In een paniekreaktie gaf de man gas en plette de griet. Noodweer zou mijn inzet als advocaat zijn.
pi_25807691
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef _VoiD_ het volgende:
over wie heb je het nu? die bestuurder van de civic of die twee mensen die uitstapten om verhaal te halen?
Ik heb het over het algemeen. In dit geval kan ik (nog) geen oordeel vellen, omdat je niet precies weet wat er gebeurd is.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:10:19 #67
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25808003
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef speedfreak1 het volgende:
knip
hey niet zo'n minachting voor gti's he. mits de juiste uitvoering en een normale bestuurder zijn het echte reacemonsters (ik luister liever naar keiharde trance btw )
  maandag 28 maart 2005 @ 16:12:14 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808039
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de bestuurder van de Honda anders had kunnen doen?
(...)
Hij had voorzichtiger weg kunnen rijden.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:14:47 #69
28167 matthijst
pi_25808083
Die vriend heeft mazzel dat hij niet ook doodgereden is. Eigenlijk moet die doorrijder zich nu melden en dan de schade van die deuk in zijn auto heeft verhalen op de nabestaanden.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:15:50 #70
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808103
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij had voorzichtiger weg kunnen rijden.
Voorzichtig over haar benen rijden? Dat is wel erg morbide hoor.
Zonder gekheid: ik denk dat die dat ook wel probeerde, maar die griet was al helemaal door het dolle denk ik zo (getuige het trappen). Rustig wegrijden zit er dan niet in.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:17:29 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808138
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Voorzichtig over haar benen rijden? Dat is wel erg morbide hoor.
Zonder gekheid: ik denk dat die dat ook wel probeerde, maar die griet was al helemaal door het dolle denk ik zo (getuige het trappen). Rustig wegrijden zit er dan niet in.
Hij had bijv. eerst achteruit kunnen rijden. 't Is niet alsof zijn leven bedreigd werd, dat 'ie in opperste nood maar over haar heen moest.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:20:00 #72
28167 matthijst
pi_25808202
Tuurlijk; als ik in de auto zit, wordt klemgereden door zo'n teringsjonnie en vervolgens begint zijn wijf tegen mijn auto te trappen, reken maar dat ik dan wegplank.
Hij had goddomme in zijn achteruit over die gast heen moeten rijden. Twee aso's in 1 klap.

Opzouten met dat tuig.
pi_25808246
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:17 schreef Lienekien het volgende:
Hij had bijv. eerst achteruit kunnen rijden. 't Is niet alsof zijn leven bedreigd werd, dat 'ie in opperste nood maar over haar heen moest.
Zo héél erg denkbeeldig is dat nou ook weer niet...
  maandag 28 maart 2005 @ 16:22:56 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808279
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Zo héél erg denkbeeldig is dat nou ook weer niet...
Hou toch op.
pi_25808334
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:22 schreef Lienekien het volgende:

Hou toch op.
Ben jij bekend met de term 'zinloos geweld'? Bekend met het feit dat daar regelmatig doden bij vallen, of mensen voor de rest van hun leven gehandicapped worden geschopt?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:26:21 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808350
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ben jij bekend met de term 'zinloos geweld'? Bekend met het feit dat daar regelmatig doden bij vallen, of mensen voor de rest van hun leven gehandicapped worden geschopt?
Ja, het is inderdaad vrij zinloos dat die vrouw dit met haar leven heeft moeten bekopen.
pi_25808430
paupers, allemaal!
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:31:35 #78
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808490
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zij had ook eerst tot tien kunnen tellen voordat ze tot haar domme aktie overging. Iets dat ik tegenwoordig steeds vaker doe, want ik zou onderhand al voor hartproblemen opgenomen kunnen worden als ik me ging ergeren aan het weggedrag van debielen als die griet en haar stoere vriend.
pi_25808523
Regel 1 voor mij is overigens dat tijdens het rijden de portieren op slot zitten. Je bent namelijk als je achter het stuur zit redelijk weerloos tegen idioten die handtastelijk worden. Regel 2 is dat ik in zo'n geval altijd zal proberen weg te komen, en dan kan de aanvaller maar beter niet voor mijn bumper staan, want ik druk inderdaad door. Ik neem niet aan dat de man daadwerkelijk de bedoeling heeft gehad iemand te doden, maar gewoon wou wegkomen. Dat dit het gevolg is, kun je zonder meer triest noemen, niet voor het wijf, wel voor die bestuurder die dit zijn hele leven met zich meedraagt. Ik heb dus eerder te doen met de bestuurder dan met dat teringwijf.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:32:48 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808527
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, zij had ook eerst tot tien kunnen tellen voordat ze tot haar domme aktie overging. Iets dat ik tegenwoordig steeds vaker doe, want ik zou onderhand al voor hartproblemen opgenomen kunnen worden als ik me ging ergeren aan het weggedrag van debielen als die griet en haar stoere vriend.
En omdat ze niet tot tien heeft geteld is het gerechtvaardigd dat ze is doodgereden?
pi_25808582
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Lienekien het volgende:

Ja, het is inderdaad vrij zinloos dat die vrouw dit met haar leven heeft moeten bekopen.
Och, als de maatschappij nu een opgefokt agressief wijf kwijt is... dan is dat nog maar de vraag.

Maar natuurlijk, ik wens de familie van het gedode meisje veel sterkte toe .
De arme ouders hebben het wicht blijkbaar niet juist weten op te voeden.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:36:01 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808609
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Och, als de maatschappij nu een opgefokt agressief wijf kwijt is... dan is dat nog maar de vraag.

Maar natuurlijk, ik wens de familie van het gedode meisje veel sterkte toe .
De arme ouders hebben het wicht blijkbaar niet juist weten op te voeden.
Schandalig, dat in deze maatschappij kennelijk zoveel mensen rondlopen voor wie een mensenleven geen waarde meer heeft.
pi_25808612
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is ook een manier van omdraaien zeg. Die tasjesrover in Amsterdam was ook een gouwen gozer, weet je nog wel? Het initiatief kwam toch echt van dat teringwijf met haar kankervriendje, ze hebben het zelf gezocht. Zinloos? Hun actie ja, ik gun ze het gevolg van harte.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25808663
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Schandalig, dat in deze maatschappij kennelijk zoveel mensen rondlopen voor wie een mensenleven geen waarde meer heeft.
Schandalig dat in deze maatschappij mensen rondlopen die menen het recht te hebben om anderen te mishandelen en hun spullen te vernielen.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:16 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808672
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:36 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Dat is ook een manier van omdraaien zeg. Die tasjesrover in Amsterdam was ook een gouwen gozer, weet je nog wel? Het initiatief kwam toch echt van dat teringwijf met haar kankervriendje, ze hebben het zelf gezocht. Zinloos? Hun actie ja, ik gun ze het gevolg van harte.
Da's toch geen vergelijk. Waar heb jij gelezen/gehoord dat zij een veroordeelde crimineel was?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:56 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808685
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:38 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Schandalig dat in deze maatschappij mensen rondlopen die menen het recht te hebben om anderen te mishandelen en hun spullen te vernielen.
Je hebt gelijk, rij ze dan maar dood.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:58 #87
28167 matthijst
pi_25808687
quote:

[..]

Schandalig dat er schijnbaar nog van die hippies zijn die geloven in de goedheid van mensen. Wanneer ben jij voor het laatst klemgereden, uitgescholden en hebben ze een deuk in je auto getrapt?

Is mij nog nooit gebeurd, maar de dag dat het gebeurt zal ik net als die gast vol gas proberen weg te komen. Als er dan zo'n kansloos asootje bij omkomt is het jammer: moet je me maar niet klemrijden.

WTF, omgekeerde wereld hier.
pi_25808710
Moraal van dit verhaal: rij geen mensen klem en ga ook niet tegen iemand s auto trappen. Dat kan slecht voor je gezondheid zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:39:47 #89
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808713
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En omdat ze niet tot tien heeft geteld is het gerechtvaardigd dat ze is doodgereden?
Nee, maar noodweer zou het goed doen in deze casus.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:40:06 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808726
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

Schandalig dat er schijnbaar nog van die hippies zijn die geloven in de goedheid van mensen. Wanneer ben jij voor het laatst klemgereden, uitgescholden en hebben ze een deuk in je auto getrapt?

Is mij nog nooit gebeurd, maar de dag dat het gebeurt zal ik net als die gast vol gas proberen weg te komen. Als er dan zo'n kansloos asootje bij omkomt is het jammer: moet je me maar niet klemrijden.

WTF, omgekeerde wereld hier.
Liever een hippie dan iemand zonder geweten.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:41:07 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808750
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, maar noodweer zou het goed doen in deze casus.
Ik ben benieuwd. Laten we hopen dat de doodrijder zich aangeeft, dan kunnen we het oordeel van de rechter horen.
pi_25808756
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Da's toch geen vergelijk. Waar heb jij gelezen/gehoord dat zij een veroordeelde crimineel was?
Ze was notabene bezig met fysiek geweld. Maar die bestuurder had zich natuurlijk gewillig in elkaar moeten laten slaan, en daarna aangifte moeten doen, vervolgens moeten merken dat zijn belagers hem in de rechtszaal recht in zijn bek uitlachen omdat ze er met het aanharken van een plantsoentje afkomen. Weet je waar het vergelijk zit? Het bewust genomen beroepsrisico.
Ik stem Wilders. U ook?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:41:21 #93
28167 matthijst
pi_25808758
Wat nou geen geweten? Het is lullig dat dat meisje dood is, maar als ze niemand had klemgereden, uitgescholden en een deuk in een auto had getrapt had ze nu nog geleefd.

Sjezus, ben je zo dom of doe je graag alsof?
pi_25808769
quote:

Sommige mensenlevens zijn meer waard dan dat van anderen.

Dat van beschaafde zachtaardige mensen is méér waard dan dat van opgefokte agressieve Anita's die anderen aanvallen.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:42:36 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808788
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:41 schreef matthijst het volgende:
Wat nou geen geweten? Het is lullig dat dat meisje dood is, maar als ze niemand had klemgereden, uitgescholden en een deuk in een auto had getrapt had ze nu nog geleefd.

Sjezus, ben je zo dom of doe je graag alsof?
Wie is er hier dom? Rechtvaardigt een deuk in een auto het doodrijden van iemand?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:42:49 #96
28167 matthijst
pi_25808792
Noodweer doet het hier heus wel: alsof het tegenwoordig maar normaal is dat iemand je klemrijdt, uit zijn auto komt, begint te schelden en tegen je auto gaat trappen. Tssss, ik zou me behoorlijk bedreigd voelen en maken dat ik wegkwam...

Case closed.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:43:17 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808805
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Sommige mensenlevens zijn meer waard dan dat van anderen.

Dat van beschaafde zachtaardige mensen is méér waard dan dat van opgefokte agressieve Anita's die anderen aanvallen.
En dan vergeten we voor het gemak maar even het asociale rijgedrag van de doodrijder dat de aanleiding was tot het hele incident.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:44:26 #98
28167 matthijst
pi_25808833
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wie is er hier dom? Rechtvaardigt een deuk in een auto het doodrijden van iemand?
Jij dus. Het gaat er niet om of een deuk het doodrijden rechtvaardigt. Tering. Nog 1x dan: de man heeft (gok ik) uit angst gas gegeven en per ongeluk die vrouw overreden. Allemaal als gevolg van haar klemrijden en het schoppen tegen zijn auto. Actie = reactie, shit happens, karma, wat jij wilt.
Feit blijft dat er niks gebeurd was als ze gewoon in haar auto was blijven zitten.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:45:47 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808879
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Jij dus. Het gaat er niet om of een deuk het doodrijden rechtvaardigt. Tering. Nog 1x dan: de man heeft (gok ik) uit angst gas gegeven en per ongeluk die vrouw overreden. Allemaal als gevolg van haar klemrijden en het schoppen tegen zijn auto. Actie = reactie, shit happens, karma, wat jij wilt.
Feit blijft dat er niks gebeurd was als ze gewoon in haar auto was blijven zitten.
Dat het per ongeluk was, daar ga ik ook vanuit. Waar het mij om gaat, is dat velen in deze thread rechtvaardigen dat zij haar domme gedrag met de dood heeft moeten bekopen.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:45:49 #100
28167 matthijst
pi_25808880
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dan vergeten we voor het gemak maar even het asociale rijgedrag van de doodrijder dat de aanleiding was tot het hele incident.
Tsja, wat is asociaal? En weer: hoe vaak heb jij iemand achtervolgd, klem gereden, uitgescholden en op zijn auto ingetrapt? Ik nog nooit. De dag dat ik het wel doe mag je me overrijden.
pi_25808895
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds nergens vinden wat die gast precies gedaan heeft qua rijgedrag. Weet jij iets meer?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')