Dit komt omdat Nederland zo slecht speelt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef TijnIIE het volgende:
Armenie speelt btw niet eens zo gek slecht
Dat heb je als je Kuijt opsteldquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Bijzonder zwakke eerste helft.
Veel slechte bal-aannames en slechte passing.
Klopt, maar ze doen wat ze moeten doen, storen, verdedigen met soms een uitbraakje.. profiteren van de fouten van NL... Andorra kan het nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dit komt omdat Nederland zo slecht speelt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Er zit net zoveel leven in deze wedstrijd als in Terri Schiavo...
ja dat viel me ook al opquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Bijzonder zwakke eerste helft.
Veel slechte bal-aannames en slechte passing.
Hou toch op man, Kuyt is de beste!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt moet uit het Nederlands elftal gegooid worden. Het is slaapverwekkend om te kijken hoe hij steeds de bal kwijtraakt.
Die reden vind ik echt onzin. Kluivert is juist bij Newcastle steeds beter aan het spelen en Davids is altijd van waarde in een team.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kluivert en Davids moeten wegblijven. Die zouden nog slechter spelen dan de spelers die er nu instaan.
Ik heb het Nederlands elftal nog nooit zo slaapverwekkend zien spelen op wk 98 en ek 2000 met Kluivert en Davids ging het anders geweldig. en hun kunnen tenminste een bal aannemen wat Kuijt niet kan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kluivert en Davids moeten wegblijven. Die zouden nog slechter spelen dan de spelers die er nu instaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Er zit net zoveel leven in deze wedstrijd als in Terri Schiavo...
Ghehequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hou toch op man, Kuyt is de beste!
Weg met die Castelen, geen voorzet, vallende ziekte en komt zelfs geen Armeen voorbij
Ze passen niet in het team, Davids is van geen enkele waarde voor Inter en Kluivert heeft ook nog nauwelijks wat laten zien bij Newcastle.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die reden vind ik echt onzin. Kluivert is juist bij Newcastle steeds beter aan het spelen en Davids is altijd van waarde in een team.
Belangrijker is dat ze niet in de groep passen.
Schijnbaar wil het nederlandse volk zich identificeren met niet van die geldbeluste arrogante vedettes, maar dat heeft niks met hun voetbalkwaliteiten te maken.
Naar het keldertje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef R4V3 het volgende:
MrDoegewoon mee als het kan
Met pijn in het hart moet ik dat helaas ook constateren. Dat hij sommige op hun flikker wil geven is goed maar voor je het weet loopt de halve selectie van Top Oss in Oranjequote:
Alsof voorheen dit soort wedstrijden altijd op flitsende wijze werden gewonnen....quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Is dit nou het nieuwe voetbal van Van Basten?![]()
Ja, is weer eens wat anders, om bij de rust al zo ongeveer zekerheid te hebben dat er een wedstrijd wordt gewonnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Is dit nou het nieuwe voetbal van Van Basten?![]()
Dus??quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1998 is 7 jaar geleden inmiddels.![]()
De generatie Kluivert/Davids heeft het WK van 2002 niet eens gehaald.
Alleen bij de Armenen, maar ik weet niet wie voor wiequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef meami het volgende:
Is er nog gewisseld?
Davids staat er niet in omdat bij Inter een trainer zit die hem niet opstelt, gewoon een andere visie heeft. Kluivert heeft idd weinig laten zien, maar ik zei ook dat ie de laatste wedstrijden in vorm begon te raken.......(wat heeft maduro laten zien dan?)quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze passen niet in het team, Davids is van geen enkele waarde voor Inter en Kluivert heeft ook nog nauwelijks wat laten zien bij Newcastle.
Wel met iets mooier voetbal ja en in ieder geval op de helft van de tegenstander. Het is nu ongeveer 50/50 qua balbezit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof voorheen dit soort wedstrijden altijd op flitsende wijze werden gewonnen....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
GheheKuijt speelt gewoon slecht. Bij Castelen duurt het net iets te lang, hij wordt ook steeds gedekt door 3 Armenen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef golfer het volgende:
Castelen inderdaad bedroevend slecht, kan Kuijt op rechts gaan spelen en Babel op links.
VDV er in voor Landzaat.
Slabovdfuwsskozjan voor Koezmetsourteveltijanquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen bij de Armenen, maar ik weet niet wie voor wie
En nu gaan we hopelijk was sneller voetballen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
VDV voor Landzaat
Babel voor Castelen
Nu gaan we scoren!
Hij scoorde een intikkertje that's itquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet, speelt Castelen voor het eerst in Oranje echt een degelijke pot, wordt hij al vroeg in de tweede helft eruit gehaald
Een briljante pass in de wedstrijd tegen Roemenië...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Davids staat er niet in omdat bij Inter een trainer zit die hem niet opstelt, gewoon een andere visie heeft. Kluivert heeft idd weinig laten zien, maar ik zei ook dat ie de laatste wedstrijden in vorm begon te raken.......(wat heeft maduro laten zien dan?)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet, speelt Castelen voor het eerst in Oranje echt een degelijke pot, wordt hij al vroeg in de tweede helft eruit gehaald
Net als Babel afgelopen zaterdag dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij scoorde een intikkertje that's it
Prima wissels die elke KENNER had kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
Belachelijke wissels
Toch niet hoor, dit soort wedstrijden waren altijd al slaapverwekkend. Nederland - Malta 1-0 met Van Basten in de spits, Nederland - Wit Rusland en Nederland -Estland waren ook slaapverwekkend of werden maar nipt gewonnen....quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel met iets mooier voetbal ja en in ieder geval op de helft van de tegenstander. Het is nu ongeveer 50/50 qua balbezit.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoorquote:
Ja, die ruimte op rechts kon alleen worden gezien door zo'n begaafd technicusquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een briljante pass in de wedstrijd tegen Roemenië...![]()
Babel was stukken beter dan wat Castelen hier liet zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als Babel afgelopen zaterdag dus
Dat er ajacieden in komen is vrij voorspelbaar jabij deze amateurcoachquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima wissels die elke KENNER had kunnen voorspellen.
De echte kenner had voorspelt dat kuijt gewisseld zou worden want Kuijt speelt zoals normaal weer dramatisch.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Behalve die verdwaalde Feyenoorderquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor![]()
Iedere KENNER van van Basten had dat kunnen voorspellen ja. Deze wissels slaan echt totaal nergens op. En dit zeg ik niet omdat ik voor Feyenoord ben en dat ik Castelen graag zie spelen, nee gewoon om het feit dat hij goed speelt. Als van Basten zo wisselt op het WK dan krijg je denk ik net ziets als het gevalletje Robben afgelopen EK.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, de bondscoach selecteert ook op zogenaamd normaal gedrag. Als een paar goede voetballers nou gewoon aparte gasten zijn buiten het veld. So be it.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch niet hoor, dit soort wedstrijden waren altijd al slaapverwekkend. Nederland - Malta 1-0 met Van Basten in de spits, Nederland - Wit Rusland en Nederland -Estland waren ook slaapverwekkend of werden maar nipt gewonnen....
Dan over Davids. Als Davids echt zo goed is als hij zelf denkt dan zou de trainer hem opstellen. Een trainer stelt toch de 11 voetballers op waarmee hij denkt het beste resultaat te kunnen behalen. Anders snijdt hij vooral zichzelf in de vingers. Een trainer wordt er immers uitgegooid bij slechte prestaties.
Castelen is bij lange na nog niet zo beslissend voor een team als Robbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere KENNER van van Basten had dat kunnen voorspellen ja. Deze wissels slaan echt totaal nergens op. En dit zeg ik niet omdat ik voor Feyenoord ben en dat ik Castelen graag zie spelen, nee gewoon om het feit dat hij goed speelt. Als van Basten zo wisselt op het WK dan krijg je denk ik net ziets als het gevalletje Robben afgelopen EK.
Davids zal dit seizoen weinig spelen bij Inter. Wat er volgend seizoen gaat gebeuren met Davids weet niemand.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, de bondscoach selecteert ook op zogenaamd normaal gedrag. Als een paar goede voetballers nou gewoon aparte gasten zijn buiten het veld. So be it.
Maar over Davids, terecht dat hij er niet bij gehaald is omdat hij nooit speelt. Maar als hij straks weer speelt moet hij gewoon weer erbij gehaald worden en sowieso bij het WK. Dan kan hij gewoon in de voorbereiding naar het WK wedstrijdervaring op doen.
Daarom heeft hij ook het vaakst het doel getroffen in de Nederlandse competitie en staat hij 2de in het aantal assists in de competitie. Was Charisteas nou maar Nederlander dan had hij zeker top gespeeld vandaagquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De echte kenner had voorspelt dat kuijt gewisseld zou worden want Kuijt speelt zoals normaal weer dramatisch.
Hij speelde beter als Kuijt dat deed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Castelen speelde goed deze wedstrijd? Welke wedstrijd zit jij te kijken?
Castelen speelde NIET goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere KENNER van van Basten had dat kunnen voorspellen ja. Deze wissels slaan echt totaal nergens op. En dit zeg ik niet omdat ik voor Feyenoord ben en dat ik Castelen graag zie spelen, nee gewoon om het feit dat hij goed speelt. Als van Basten zo wisselt op het WK dan krijg je denk ik net ziets als het gevalletje Robben afgelopen EK.
of vriendquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
VDV heeft iets met de vriendin van de scheids gedaan geloof ik
Wat? Heeft hij haar ook al een keramieken kookplaat kado gedaan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
VDV heeft iets met de vriendin van de scheids gedaan geloof ik
Die goal van Babel was zeker geen intikker tegen Roemenie? Toen vond iedereen hem opeens top spelen terwijl hij ook niks had laten zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Castelen speelde NIET goed.
Behalve het intikkeryje heeft ie niets laten zien behalve steeds over de bal of een tegenstander struikelen.
Als ie goed had gespeeld had ie van mij mogen blijven staan.
Er komen er trouwens nog wel een paar in aanmerking voor een wissel: Van Nistelrooy, ondanks zijn goal speelt bagger, Kuyt speelt slecht en Cocu laat zich ook nauwelijks zien.
Helaas geeft Marco nog maar 1 wissel over.
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij haar ook al een keramieken kookplaat kado gedaan?
Kuijt kan alleen lomp scoren. Maar de spits positie is al bezet en als links/rechtsvoor moet je kunnen voetballen en kunnen passen, aannemen dat kan hij niet. Hij is gewoon geen rechts/links voor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:48 schreef Moreno het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook het vaakst het doel getroffen in de Nederlandse competitie en staat hij 2de in het aantal assists in de competitie. Was Charisteas nou maar Nederlander dan had hij zeker top gespeeld vandaag![]()
ja, ik zit eigenlijk te wachten to hij zich verspreekt en zegt: Gianni Romme komt buitenomquote:
Hou eens op hier een Ajax-F'noord ding van te maken en appels met peren te vergelijken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef Moreno het volgende:
Die goal van Babel was zeker geen intikker tegen Roemenie? Toen vond iedereen hem opeens top spelen terwijl hij ook niks had laten zien![]()
Waarom word Castelen nu helemaal afgekraakt dan, en werd Babel dan helemaal opgehemeld na de laatste wedstrijd door veel fokkkers hier?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel speelde tegen Roemenië ongeveer net zo waardeloos als Castelen en Kuijt vandaag doen/deden. De goal van Castelen was een intikker, de goal van Babel was ook niet te missen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooie actie van Babel, maar dat zullen de anti Ajacieden hier wel weer niet zien..
Dat vraag ik me ook af. Babel speelde gewoon slecht tegen Roemenië en die goal was niet te missen. Hetzelfde geldt vandaag voor Castelen, alleen was deze intikker net wat lastiger wellicht omdat er nog verdedigers in de buurt waren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom word Castelen nu helemaal afgekraakt dan, en werd Babel dan helemaal opgehemeld na de laatste wedstrijd door veel fokkkers hier?
Nog meer Raffie-fans?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef BB-King het volgende:
Zonde hoor... mooie actie van Raffie.
Wat was er mooi aan die actie van Babel? Hij zette niet door, hield zelfs even in en verloor de bal heel simpel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mooie actie van Babel, maar dat zullen de anti Ajacieden hier wel weer niet zien..
Omdat hij geen man voorbijkomt, last heeft van vallende ziekte en geen voorzet heeft. (deze wedstrijd)quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom word Castelen nu helemaal afgekraakt dan, en werd Babel dan helemaal opgehemeld na de laatste wedstrijd door veel fokkkers hier?
Die actie ervoor toen ie Kuyt aanspeelde, die andere was wat minder al speelde ie zich zelf mooi vrij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef Moreno het volgende:
[..]
Hij laat het balletje gewoon van zijn voeten af glijden
nee, wel van Els...quote:
Hij speelt goed!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat was er mooi aan die actie van Babel? Hij zette niet door, hield zelfs even in en verloor de bal heel simpel.
Dus niet. Hij is zijn tegenstander nog niet één keer voorbij gekomen. Dat komt echt niet omdat zijn directe tegenstander zo goed is.quote:
Castelen is in de hele wedstrijd nog geen 1 keer erlangs gekomenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:57 schreef Moreno het volgende:
van Basten had beter Castelen kunnen laten staan Babel heeft al wel 10 ballen gehad maar is er nog geen 1 keer langs gekomen...
Jammer dat Bosvelt niet opgeroepen is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef Moreno het volgende:
OMG Maduro pfffffffff van Basten waar ben je mee bezig kerel
Wie moet anders de geblesseerde Cocu vervangen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef Moreno het volgende:
OMG Maduro pfffffffff van Basten waar ben je me bezig kerel
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jammer dat Bosvelt niet opgeroepen is.![]()
Met goede spelers er in te zetten voor matige?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef Moreno het volgende:
OMG Maduro pfffffffff van Basten waar ben je me bezig kerel
Als er al iemand wordt vervangen nu is het cocu waarschijnlijk als ik hem net zag lopen, Vennegoor voor Cocu lijkt me nou niet de beste wissel, dan kun je beter een middenvelder erin zetten en is maduro een redelijk logische keus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom komt Venneknol er niet in?
3 punten zijn 3 puntenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:04 schreef VoreG het volgende:
Van Basten wil gewoon iedereen weer even op de kast krijgen door Maduro warm te laten lopen
WK 96 ja waarvan vollybalquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Party_P het volgende:
leek beetje op NL-argentinie 1996 op WK
Jammer dat Robben geblesseerd hé!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Het had allang 6-0 moeten staan..
Idd, iedereen gaat dan denken "Onee ik wil niet vervangen worden door een speler van het caliber Maduro"quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:04 schreef VoreG het volgende:
Van Basten wil gewoon iedereen weer even op de kast krijgen door Maduro warm te laten lopen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Harry_Sack het volgende:
Het had allang 6-0 moeten staan..
had je mijn beweging net moeten zien... richting koelkast...quote:
om een Grolsch te pakkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:07 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
had je mijn beweging net moeten zien... richting koelkast...![]()
Ja, die speelt weer als een krant. Geheel volgens traditie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:07 schreef Dos37 het volgende:
Van mij mag Van The Man er wel uit
Van Basten had in dit tempo zelf mee kunnen spelen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Had net zo goed Van Nistelrooy kunnen wisselen als Kuyt. Beiden erg matig deze wedstrijd.
kan die jonge in jou ogen uberhaupt wat goed doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef Moreno het volgende:
Babel je bent Bergkamp niet......
Jawel, alleen hij denk nu al meteen of hij een vedette is door zulke acties te gaan maken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kan die jonge in jou ogen uberhaupt wat goed doen
quote:
Het is nou niet net alsof ze zich ook hoeven te bewijzen he?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Had net zo goed Van Nistelrooy kunnen wisselen als Kuyt. Beiden erg matig deze wedstrijd.
Je mag niks doen als je net in het team komt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:13 schreef Moreno het volgende:
[..]
Jawel, alleen hij denk nu al meteen of hij een vedette is door zulke acties te gaan maken.
Kees Jansma op 10.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
van 't Schip kan makkelijk in plaats van Babel spelen en Marco ipv Van The Man.
Hoeven ze ook niet volgens marcoquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is nou niet net alsof ze zich ook hoeven te bewijzen he?
matige troll-pogingquote:
Was geen slechte optie al had hij hem veel eerder moeten aanspelen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat was geen intikker. Die bal was veel te lomp gegeven voor Babel.
Jewel maar geen vedette acties als je het niet kan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je mag niks doen als je net in het team komt?
zegt de psv'er gaaaaap... kuit was gretig zat, maar vindt het zoiezo maar een gezapige wedstrijd, moet ikzeggen... dat "erop zitten" "druk zetten" klonk cool.. maar heb er niks van terug gezien... met wat fanatieker spel en meer druk had er zeker de laatste 20 minuten overheen gewalst moeten worden.. maar goed.. weer gewonnen zullen we maar zeggen...quote:
Volgens mij is het ook geen voetbal, maar een inburgeringscursusquote:
Dat is inderdaad heel erg irritant. Volgens mij krijg je die bij een wedstrijd van PSV niet eens naar binnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Pak ze die gastoeters af SNEEEEEEEEEEL
Laten we het er op houden dat de bal in elk geval voor de goal kwam. Da's al meer dan wat Castelen en Kuijt hebben gepresteerd vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was geen slechte optie al had hij hem veel eerder moeten aanspelen.
Wij wonnen met 2-0 van Tsjechiëquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:17 schreef Party_P het volgende:
met hoeveel won tjechie van armenië? (of is die wedstrijd nog niet gespeeld?)
;') bijna net zo zielig als de commentaren na een wedstrijd op tv....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat de 2 slechtste spelers vandaag hebben gescoord.
En ik moet toch wel lachen om die azijnpissers.
We worden gewoon 1equote:Op woensdag 30 maart 2005 22:19 schreef Els_saai het volgende:
De 2 beste nummers "2" gaan ook rechtstreeks naar de eindronde toch?
Straks worden ze net geen 2-beste nrs 2 door het matige doelsaldo.
KOM OP RAFFIE!!!![]()
krapjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:19 schreef BB-King het volgende:
yeah 3 minuten extra tijd om 8 doelpunten te maken.
Prima dat we die niet hebben gehoord. Een verdediger hoeft niet zo op te vallen.quote:
en dan de traditionele Hakken-over-de-sloot beslissingswedstrijden missen! nee tochquote:
Hm inderdaad....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:21 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
en dan de traditionele Hakken-over-de-sloot beslissingswedstrijden missen! nee toch![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kromkamp kan zijn dromen over Valencia wel weer opbergen.
Dit ben ik toch echt niet met je eens, VdV was lekker bezig voorin jammer dat hij niet heeft kunnen scoren maar ik vond hem zeker niet slecht spelen, was lekker gretig maar helaas in de afwerking iets minder.quote:invallers:
VdV: onzichtbaar: 6
6,5 op z'n hoogst. Zo goed was hij nou ook weer niet. Babel daarentegen een 8.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef erikh het volgende:
[..]
Dit ben ik toch echt niet met je eens, VdV was lekker bezig voorin jammer dat hij niet heeft kunnen scoren maar ik vond hem zeker niet slecht spelen, was lekker gretig maar helaas in de afwerking iets minder.
Babel een 8... tuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
6,5 op z'n hoogst. Zo goed was hij nou ook weer niet. Babel daarentegen een 8.
Als we winnen bij Tsjechië zijn we er weer bijquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
En daarnaast het doelsaldo van ons is beter dan Tjechie en Roemenië
We hebben gewoon het beste doelsaldo
Dat had ik onder de 2de helft wel kunnen doenquote:
haha, je hoorde wel vaak dat ie weggleedquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt de wedstrijd dus echt niet gezien als je Babel een 8 geeft.
dude... je pist echt veel azijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof dat wat zegt vandaag. Castelen was echt heel erg slecht, Babel is ook erg slecht.
Van der Vaart in deze vorm heeft niks te zoeken in Oranje. Babel speelt wel lekker onbevangen maar pingelt en piemelt te veel, net als Castelen dioe zich voortdurend vastliep. Wat dat betreft kunnen ze veel leren van Kuijt die altijd voor het resultaat gaat en niet voor de vorm.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef keijz het volgende:
Ik vond vd Vaart hee; slecht, hij viel echt negatief op... Babel daarentegen was weer heerlijk bezig, komt erg veel dreiging vanaf
Dreiging? 1 keertje misschien, dat was dan ook het enige, gleed zelfs nog vaker uit als Castelen, kwam zijn man niet voorbij, foute passes..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef keijz het volgende:
Babel daarentegen was weer heerlijk bezig, komt erg veel dreiging vanaf
Zeg dat wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Vermoeiende man ben je, SCH.
?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Van Nistelrooij verdient meer lof dan hij nu krijgt.
En zo hoort hetquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Degelijke overwinning van de mannen! Als het veld wat beter was dan was het wel 5-0 geworden. Maar leuk zo'n Nederlands elftal met: Edwin, Jan, Wilfred, Mark, Denny, Phillip, Dirk, Ruud en nog een keer Jan. Echte kaaskop namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |